2

233 8 3
                                    

הגעתי קצת מוקדם לרומי (10 דקות מוקדם יותר , לא ביג דיל),רומי גרה במרחק הליכה מהבית שלי, אז הלכתי ברגל.הדרך יחסית מוארת אך עדיין חשוכה.אחרי המכתב פחדתי שמשהו עוקב אחרי,אחרי הכל פתאום הופיע אצלי בחדר מכתב,ממשהו לא ידוע,בסוף אני אגלה שעבדו עלי,שבן או רוי החליטו להשתעשע ולצחוק עלי, כל כך לא מתאים לי עכשיו.

הסתכלתי על דלת הבית של רומי,שלט של 'ברוכים הבאים' תלוי על הדלת, הדלת בצבע אפור עמוק והשלט בצבעים לבן ובורדו. פתחתי את הדלת(כמובן שלא דפקתי,הרי זה כמו בית שני שלי),דרכתי על השטיח הבורדו שבכניסה.לבית של רומי יש שלוש צבעים,אפור עמוק,לבן ובורדו. אפילו הספה בסלון בצבע בורדו,הקירות בצבע לבן והשולחן בצבע אפור עמוק.

"רומי הגעתי!" צעקתי לחלל הבית.שמעתי רעשים מהמדרגות,הרמתי את ראשי וראיתי את רומי לבושה בפיגמה קצרה ורודה.

"תומי!!!"רומי צעקה ורצה לעברי מהמדרגות.שתינו המחבקנו,רומי חסרה לי בשבוע שלא נפגשנו, כל כך הרבה דברים רציתי לספר לה,כל כך התגעגעתי אליה,נראה לי מוזר שלא ראיתי אותה שבוע,זה המון זמן גם בשביל שתינו.

"תומי את... קצת.. חונקת...אותי..."

"סליחה סליחה" אמרתי והרפתי מהחיבוק.

"נו,הספקת לסדר את החדר?" שאלתי "בכל זאת את יודעת,הקדמתי"

"תומי,את הרי יודעת שהחדר שלי אף פעם לא מסודר, לא משנה כמה זמן תתני לי" בסתכלנו אחת על השניה לכמה רגעים, ושתינו פרצנו בצחוק.

"אחרונה שמגיעה לחדר היא ביצאה רקובה"רומי צעקה והחלה לרוץ. רצתי ישר אחריה,לא יכולתי להפסיק לצחוק,היא בת 17 ועדיין מתנהגת כמו ילדה בגנון,היא תמיד מצליחה להצחיק אותי, גם כזאני על סף דיכאון,יש ברומי משהו מיוחד,היא שונה מהמון אנשים שאני מכירה.מצד אחד היא מבולגנת ועושה שטיות,אבל מצד שני היא חכמה,יש לה עצות לכל דבר,היא יכולה לגרום לך להרגיש מלך העולם,אם אתה חשוב לה אז היא תעשה הכל בשבילך,ה-כ-ל!!!

רומי הגיעה ראשונה לחדר והחלה לשיר ולצחוק "תום ביצה רקובה ,עד מאה ועשרים שנה".הגעתי לחדר כמה שניות אחריה וראיתי ואתה רוקדת את ריקוד הניצחון מספר 2(ריקוד הניצחון נספר 1 הוא בשביל נצחון על גברים,והשני הוא על נשים),רומי הרימה את הידיים לצד ימין,למעלה ולמטה, ותוך כדי היא ניענעה את העכוז.

"תום הפסידה לי,תום הפסידה לי"שרה רומי.למראה המגוכך של רומי אף אחד לא יכול להישאר אדיש,היא נראת משוגעת,אבל יפה.

לרומי יש שיער גינג'י בקבוקים שמגיע לה עד לאמצע המותן,עיניה האפורות הגדולות משוות לה מראה של לוחמת,הריסים הארוכים שלה מעדנים לה את הפרצוף באופן לא טבעי,עורה במבע ברונזה בהיר מאוד,רומי גבוהה ממני בשני סנטימטרים.

:יאללה תום,איך החיים?" רומי התענינה "מרנינים?"

"קרוב לודאי שהם מפתיעים יותר ממרננים" השבתי בקול נטול רגש.

הולכת לאיבודWhere stories live. Discover now