6

101 12 3
                                    

כתבתי לסבית בויקיפדיה, והתחלתי לקרוא.‏       

'לֶסְבִּיּוּת הוא מושג המשמש לתיאור משיכה מינית ורגשית בין נשים . לסבית היא אישה בעלת נטייה מינית הומוסקסואלית , דהיינו אישה המקיימת או מעוניינת לקיים מערכות יחסים רגשיות ומיניות עם נשים אחרות.' 

אוקי את זה אני כבר ידעתי, אבל אני עדין לא מצליחה להבין איך זה קורה?... המשכתי לקרוא אך שום דבר לא נתן לי את המידע שהייתי צריכה.וויתרתי. בשביל מה לחפש בגוגל אם יש לך חברה לסבית? חשבתי לעצמי,מוזר לי להגיד ובכלל לחשוב שרומי לסבית,אני צריכה להתרגל לזה,כל דבר בעיתו.                                             

נכנסתי לאנשי קשר בטלפון שלי וחייגתי לרומי.

"הי רומ"

"אהלן תומי, כמה זמן לא דיברנו"

"שנים אחותי, שנים"

רומי ציחקקה בשקט ואמרה "את יודעת חשבתי שהפחדתי אותך עם הנטייה המינית הומוסקסאלית שלי"

איך היא יודעת שחיפשתי את זה בויקיפדיה? הילדה הזאת מכירה אותי יותר מידי טוב שזה כבר מפחיד.

"אין... איך שאת יודעת עלי הכל?"

"זה פשוט, תום, את צפויה!"

"תודה" גיחכתי

"אז יש סיבה למה התקשרת,נכון? ויש לי תחושת בטן שאת רוצה לדעת משהו לגבי הנטייה המינית הומוסקסאלית שלי" רומי אמרה בזילזול

"את מחשפה בנוסף להכל?" צחקתי "אממ... בואי נגיד שויקי הנחמדה שלנו לא נותנת לי מספיק מידע על חיי האהבה שלך"

"באמת? דווקא לי נראה שהיא נותת יותר מדי"

"רומי אני לא מצליחה להבין איך זה קורה?"

"תום ,אני יחסית חדשה בעסק הזה, אבל אני יכולה להגיד לך שזה לא בא סתם ככה, מאז שאני זוכרת את עצמי היה לי יחס שונה כלפי בנות, האהבה הראשונה שלי הייתה בת,אני חושבת שאת נולדת עם זה"

"אוקי תודה רומי"

"בי נתראה מחר"

אז את נולדת כלסבית וחיה בארון, נחמד רומי, בואי נראה כמה זמן תחי ככה.

חזרנו לפני חצי שעה מהטיול הנחמד שהיה לנו, רוי כמובן עשה לנו בעיות, הוא באמצע הטיול הלך לאיבוד ואז אחרי שעה מצאנו אותו מעשן בשיחים.ההורים שלי היו מאוד עצבנים,נמאס להם שהוא מתנהג ככה, הוא נהיה כל כך שטחי!

****** אחרי שבוע*****

עבר שבוע מאז שרומי אמרה לי שהיא לסבית, מחר היא אמרה לי שהיא יוצאת מהארון,מעניין איך היא תצא... רוי ממשיך לעשן סמים וסיגריות.המכתבים ממשיכים להגיע אליי,אני מרגישה שאני מתרחקת קצת מבן,אני מרגישה בוגדנית, שקרנית,אנוכית וכפוית טובה.אני חולה מעצמי, אני נגעלת מעצמי, נמאס לי שהחיים שלי ככה,דו פרצופיים. אני מחפשת בלי ערף את הבנאדם שיכול לכתוב לי את המכתבים האלו,כל אחד בשבילי הוא חשוד,לא משנה כמה אני מתאמצת לראות ולנסות להבין מי יכול לכתוב לי את הפתקים אני לא מצליחה, כל ניסיון שלי עולה לטמיון.

הולכת לאיבודWhere stories live. Discover now