3

144 9 3
                                    

"תום מתוקה" שמעתי בשנתי את אמי אומרת "תום,בוקר טוב,השעה כבר חמישה לשמונה,את תאחרי אם לא תקומי"

שמעתי את אמי סוזי במעומם... רגע,מה היא אמרה? חמישה לשמונה? איך? מה?ישנתי כל כך הרבה? קמתי בפתאומיות שהפתיעה גם אותי ונסיתי להתארגן כמה שיותר מהר. בחרתי ג'ינס לבן וחולצה פרחונית, נעלתי כפכפים סגולות וענדתי עגילי חישוק. ויתרתי על האיפור היום,במילא אין לי זמן להתאפר ובן אוהב אותי בלי איפור.צחצחתי שיניים,שטפתי פנים,התבשמתי ורצתי לקחת את התיק שלי משולחן האוכל.ראיתי את אמי מדברת בטלפון,לקחתי את האוכל והכנסתי אותו לתיק,שלחתי לאמא נשיקה באוויר ויצאתי מהבית. עליתי למכונית שלי (שהיא דרך אגב יגואר F-טייפ כחולה עם גג נפתח) התנעתי, חגרתי את עצמי והתחלתי ליסוע אל עבר הבית ספר. הגעתי לבית ספר אחרי רבע שעה,זה אומר שאיחרתי בעשרים דקות, למזלי השיעור עדיין לא התחיל.ראיתי את בן יושב במקום שלו ליד קרן,נופפתי לו לשלום והתקדמתי לעבר שולחני,התיישבתי בשורה האחרונה בטור האמצעי ליד אריק,המורה הושיבה את החכמים\השקטים מאחורה ואת המופרעים מקדימה(נראה לי שאני לא צריכה להסביר למה).אריק חייך אלי ואני החזרתי לו חיוך,אריק לא פטפתן, הוא יחסית רגוע ושקט, הוא בין החכמים בכיתה,מאלו שיודעים שבעתיד יהיו ראשי ממשלה. לאריק יש מראה יחסית רגיל,יש לו עיניים חומות,שיער שחור קצר,עור שחום מהסוג שרואים שהוא המון זמן מבלה בשמש החמה,לא שרירי במיוחד אבל גם לא שברירי,הוא גבוה ממני בראש, והוא מריח טוב כל הזמן.אפילו יותר טוב מבן.

עלתה לראשי מחשבה,אולי אריק הוא זה ששם לי את המכתבים? האפשרות הזאת נראתה לי מצחיקה,זה בכלל לא מתאים לאופי שלו...אולי אני אנסה להוציא את זה ממנו ברמזים? זאת אפשרות נחמדה,יאללה על החיים ועל המוות.(כן,אני יחסית דרמתית)

"הי אריק, מה שלומך?" שאלתי בנסיון לפתוח בשיחה שתתן לי קצה חוט.

אריק היה מופתע אך ענה לי "אמממ.... סבבה,ואת?"

"גם אני סבבה..."עניתי "אתה יודע איפה אני גרה?"

וואו, לא אמרתי את זה עכשיו... בבקשה שזה יהיה חלום ומשהו יעיר אותי לפני שאני אגיד עוד דברים מוזרים. צבטתי את הירך שלי אבל שום דבר לא קרה, מסתבר שזאת המציאות. טוב, ניסיתי להרגיע את עצמי,זה רק אריק הוא די תמים,הוא לא יחשוב כל מני דברים עלי, בקושי אכפת לו ממני, הצצתי לכיוונו וראיתי שהוא חושה.

"כן, נראה לי, את גרה ברחוב המסגר בית 137" אריק אמר תוך כדי שהוא חשב "אתם גרים בקוטג' עם גינה גדולה כזאת,וחניהויש לכם גם שביל עם מלא פרחים שמוביל לבית, נכון?"

"כן"

"יש סיבה למה שאלת אותי איפה את גרה?"

"אממ... לא אין. כאילו אני..."

"את?..."

"אני... אממ... סוג של צריכה עזרה"

"כן?"

הולכת לאיבודWhere stories live. Discover now