"שמע בן,זה לא אשמתי" אמרתי ברוב טפשותי,כאילו אלו בדיוק המילים שירגיעו אותו. בשניה שאמרתי את המילים האלו הוא האדים וראיתי שהוא נושך את שפתו התחתונה,כמה צרות אני יכולה לגרום לבנאדם הזה? יותר מדי!
"אני מצטערת שזה יצא בצורה כזאת אבל... אבל באמת שזאת לא אשמתי,לא בגדתי בך או משהו כזה..."הפסקתי בכדי לקחת אוויר "יש איזה מישהו שמחזר אחרי,אבל ממש בקטע אובססיבי,הוא כל הזמן שולח לי פתקים,הוא אפילו שלח לי פרחים.... אני לא סיפרתי לך בגלל שפחדתי מהתגובה שלך,בקושי סיפרתי את זה לרומי,ואמא שלי סוג של הוציאה את זה ממני,אני יודעת שאלו סיבות לא מספיק מספקות אבל..." התחלתי להרגיש מועקה בגרון,רק עכשיו קלטתי כמה טיפשה יצאתי... אני לא צריכה לפחד המתגובות של החבר שלי,הוא החבר שלי,הוא הבנאדם שהכי קרוב אלי,שיודע הכל עלי,שמבין אותי ומקבל אותי כמו שאני למרות כל המגרעות,ויש הרבה מגרעות.
הרמתי את מבטי וראיתי את בן מנסה לעכל את כל הדרמה שקוראת.
בסופו של דבר הוא אמר "טוב ,זה לא יעזור אם ניפרד,הרי לא עשית כלום,זה רק הוא הבן אלף הזה,שאין לו מספיק ביצים כדי להתמודד מולי פנים אל פנים" כשבן סיים לדבר הוא תפס את פני ונישק אותי,הוא נישק אותי כל כך חזק,וכל כך עם תשוקה עד שחשבתי שהגעתי לגן עדן.
"ככה טוב יותר,כשאנחנו ביחד ואין בנינו שום סודות" בן אמר וחייך אלי את חיוכו הקורן. פרשתי את ידיי וחיבקתי אותו,הרחתי את הריח המוכר והנעים,את הגופו המוצק הרגשתי ונמסתי עוד פעם כמו אלפי הפעמים שאני נמסה בגללו.
חייכתי לעצמי,כמה מזל יש לי שיש לי חבר כזה אוהב ותומך.
"רוצה להיכנס אלי לחדר?" לחש לי בן בקול פלרטטני ונישק את צווארי.
"ברצון עז" לחשתי בחזרה ונישקתי אותו.
שנינו נכנסנו לחדרו בנשיקה חסרת מעצורים.
***************************
התעוררתי בבוקר עם חולצה של בן ותחתונים,בהתחלה שכחתי למה אני בחדרו של בן אבל ישר נזכרתי באירועי אמש,ציחקקתי לעצמי ושמתי לב שבן לא במיטה,קמתי מהמיטה לבשתי איזה מכנס מהארון של בן,בגלל שהמכנס היה כל כך גדול הייתי צריכה להחזיק אותי כל הזמן,הלכתי לשירותים כדי לצחצח שניים ואולי למצוא את בן במקרה,נכנסתי לשירותים ובן לא היה שם,ציחצחתי את שיניי והסתכלתי במראה חושבת לאן הוא יכול כבר ללכת, הלכתי לחדר של בן וחיפשתי את הפלאפון שלי,ראיתי שיש לי הודעה מבן ופתחתי אותההי תום יפתי,היה מעולה אתמול בלילה,מקווה שגם את נהנת כי אני מאוד נהנתי.. אם את תוהה לאן נעלמתי אז רק שתדעי שנסעתי לבית ספר ,הרי מישהו צריך ללמוד פה(לא כולם חכמים כמוך) אוהב אותך
בזמן שקראתי את ההודעה התאהבתי בו עוד יותר,איך זכיתי בחבר כזה???
הסתכלתי בשעון שבפאלפון וראיתי שהשעה 10:47, החלטתי גם היום לא לבוא לבית ספר,אני רוצה קצת חופש ולימודים ממש לא קורץ לי כרגע.
לבשתי את בגדיי מאתמול וכתבתי לרומי בהודעה את כל מה שקרה,את כל המקרה עם רוי,סיפרתי לה על אתמול,על הלילה המופלא...
נכנסתי למכונית ונסעתי לבית,החלטתי שאם ההורים ישאלו איפה הייתי אני אגיד להם שהייתי אצל רומי.
כשנכנסתי לבית הכנתי לעצמי ארוחת בוקר וקראתי את עיתוני היום(לא היו דברים מעניינים ).כשסיימתי לאכול פיניתי את כליי וראיתי שהבית מלוכך יחסית אז התחלתי לנקות אותו,שמתי בפאלפון מיקס שירים של imagine dragons.
כעבור שעה וחצי סיימתי לנקות את כל הבית והלכתי לחדרי לשכב קצת על המיטה בחדר.
בדקתי בטלפון את כל מה שפיספסתי,וראיתי הודעה ממספר חסוי.תשכחי את כל הסיבות למה זה לא יעבוד,האמיני בסיבה אחת למה כן
YOU ARE READING
הולכת לאיבוד
ChickLitחייה של תום לא מושלמים אבל אמתיים. אחיה מכור לסמים ולסיגריות,אביה בקושי ונמצא בבית,יש לה חבר נחמד,וחברה אוהבת... יום בהיר אחד תום מקבלת מכתב שגורם לה להרהר, להרהר בהכל.