Günlük antrenmanımı ormanda yapıyordum. Gözlerimi kapattım, tam konsantre nefes aldım ve etrafımdaki tüm bambuları insanlık dışı bir hızla kestim. O kadar hızlıydı ki insan gözü takip edemiyordu, sanki tek bir yerde duruyormuşum gibi görünüyordu. Daha sonra kılıcımı döndürmeye başladım ve onu ileri doğrultup her yöne döndürmeye başladım. Daha sonra kafa yaptığım mankenleri yıldırımla kesmekten daha hızlı hızlandım. Tam olarak
'Orada kalıp izleyecek misin?' Ağaçların arasında izleyen kişiye dedim. Ama o kişiye bakmadım.''Beni görebildiğini düşünmemiştim..' dedi derin ses. Yani bu bir erkek, diye düşündüm.
Daha sonra ona döndüm. 'bana katılacak mısın?' Diye sordum.
'Hayır, senin muhteşem yeteneklerini görene kadar oradan geçiyordum.' dedi. Kılıcımı geri koyarak mırıldandım.'Bu kulağa kaba geliyorsa kusura bakmayın ama.. siz kör müsünüz?' O sordu. Gülümsedim ve onun yönüne baktım. 'Evet.' Söyledim
'Adınızı sorabilir miyim?' O sordu.
'Y/n l/n sen?'
'Yoriichi tsugikini.' dedi.
Adını yüksek sesle tekrarlayarak söyledim. 'Güzel isim. Pekala yoriichi, umarım harika bir gün geçirirsin.' Gülümseyerek eşyalarımı aldım ve oradan uzaklaştım.
'sen...' dedi. Onun nefes kesici derecede güzel olduğunu söylemeseydi yalan söylemiş olurdu. Daha sonra onu ziyaret etmek için Sumiyoshi'nin evine doğru yürümeye başladı.
Bu sırada..
'Yoriichi tsugikini.' Söyledim. 'Bunu hatırlayacağım.' Eve geldiğimde güneş çoktan batmıştı. Mırıldanırken kendime biraz soba yaptım. Oturdum. 'İtadakimas' dedim. Bitirdiğimde kaseyi yıkadım ve devriyeye çıktım. İblis katleden birliklerde olmasam da yine de insanları güvende tutmak için buna benzer şeyler yapmaya karar verdim. Haori'mi ve nirichin kılıcımı sağ yanıma taktım ve dışarı çıktım.
Haori'niz basit, uzun ve siyah bir erkek pantolonudur. Biraz büyüktü ama sana çok yakışmıştı. Ayrıca bacak ısıtıcılarına benzer normal sandaletleriniz de vardı.
Malikanenizden çıktınız ve ağaçtan ağaca atlayarak yakındaki ormana gittiniz. Daha sonra bir çığlık duydun. Çığlığın geldiği yere hızla koştun. 3 aurayı hissedebilirsiniz. Biri iblisinkiydi, diğeri kadına benziyordu, diğeri ise küçük bir şeye.
'Solduran, (Whiter breathing google amca böyle söyledi) Biçim: Hızlı Çürüme.' dedim, rüzgarda uçuşan uzun kuzguni saçlarımla şeytanı savuşturup öldürdüm. Kılıcımın üzerindeki kanı sildim ve kınına geri koydum. 'teşekkürler teşekkürler teşekkürler!' dedi kadın önümde eğilerek. 'lütfen kalkın.. Masum bir insanın hayatını kurtarabildiğime sevindim.' kadın ağlamaya başladı. 'Sana borcumu ödemek için ne yapabilirim? Neredeyse çocuğumu kaybettiğimi sanıyordum!' Gülümseyip elimi sırtına koydum. 'Tamam. Size eve kadar eşlik edeceğim.' Kadın bana teşekkür etti ve başını salladı. Onun evine vardık. Kocası gözlerinde hissettiğim yaşlarla oradaydı. Bana milyonlarca kez teşekkür etti, bebekli kadın da öyle. Gülümsedim ve onlara işimi yaptığımı söyledim. Onlara veda edip yoluma devam ettim.
Daha önce kokladığım bir varlığın kokusunu alana kadar kalın ağaçların arasından koştum. Ama bu bir iblis değildi. Hızla kokuyu takip ettim. sonra tanıdım. Yoriichi. Daha sonra durdum. 'Y/n?' 'Merhaba.. Ormanda koşuyordum, senin kokunu aldığımda...' dedim mahçup bir şekilde ensemimi ovuşturarak. Gülümsedi 'gece burada ne yapıyorsun?' O sordu. 'ah.. sadece normalde devriye gezen insanları kurtarıyorum...' 'Sen bir iblis avcısı mısın?' dedim. o bana sordu. 'bunun gibi bir şey.' sessizlik vardı. Kafasının karışık olduğunu varsayıyordum. 'Ben birliklerde değilim, sadece kendi başıma yapıyorum.' onayladı. 'benimle gelmek ister misin?' Elini uzattı. 'hmm... nerede?' 'birliğe. Katılmanı isterim.' dedi. 'oh hayır teşekkür ederim, sorun değil...' elimi tuttu ve yürümeye başladık. 'Hayır'ı cevap olarak kabul etmiyorum.' dedi. 'ama-' 'sadece bununla ilgilen y/n.' İç çektim. İçimden küfürler mırıldandım. Birliğe doğru yürürken gülümsedi.