BÖLÜM 9

25 2 0
                                    

Yoriichi'nin bana aşkını itiraf etmesinin üzerinden 1 yıl geçti. Artık ikimiz de evlendik ve sen sürekli kusma ve diğer semptomlar nedeniyle hamile olduğunu yeni öğrenmiştin. Eve çok geç geldiği için oldukça endişeliydim. Ama yine de sabırla evimizin önünde bekledim. Aurasının yakında olduğunu hissettiğimde yüzümde bir gülümseme oluştu. Acı verici ve üzgündüm ama yine de gülümsedim.

Yoriichi hemen beni sıkı bir şekilde kucakladı ve yüzünü boynuma gömdü. Saçlarını yavaşça okşadım ve gözlerini yavaşça kapattım. 'yoriichi.. sana bir şey söylemem lazım..' dedim. Dinlediğini belli edecek şekilde hafifçe mırıldandı. 'Ben-hamileyim..' dedim sessizce parmaklarımla oynayarak. Gözleri hemen açıldı 'Gerçekten öyle misin?' Bana bakarak söyledi. Utanarak başımı salladım. Beni en büyük kucaklamanın içine soktu ve omzumda ağladığını hissettim. Elimi rahatlatırcasına sırtını sıvazladım.

Ve bundan sonra hiç yanımdan ayrılmadı.

Biz yatağa uzanırken Yoriichi beni arkamdan tutuyordu ve hafifçe horluyordu. Ona doğru döndüm ve alnını öpmeden önce her iki yanağını da nazikçe okşadım. Daha sonra doğrulup oturdun ve göbeğin için biraz küçük olan gömleğini aşağı çektin. Yoriichi 'günaydın aşkım' oturduktan hemen sonra uyandı. Ben de karnımdaki çocuğa günaydın diye mırıldandığını ve onu ovuşturduğunu söyledim ve yanıt olarak ayağının çarptığını hissederek gülümsedim.

Yavaşça ayağa kalkıp her zamanki ev hanımı kıyafetlerinizi giymeden önce güldünüz, o da çok geçmeden geride kaldı, elinizi nazikçe tuttu ve sizi masaya yönlendirdi. Hava soğumaya başladığından beri uçlarına püsküller takan gri renkli yoriichi'yi yapmak için sabırla bir atkı dikmeyi bekledin. Daha sonra geldi ve önünüze Miso çorbası, ızgara balık, buharda pişirilmiş pilav ve yumurtadan oluşan yiyecekler koydu. 'Teşekkür ederim yoriichi.' dedim yavaşça. Başını sallayarak gülümsedi ve birlikte sabah kahvaltısının tadını çıkararak sessizce yemeye başladık.

Öğleden sonra, güneş batarken ikiniz de el ele tutuşarak yürüyüşe çıktınız, serin esinti saçlarınızda dolaşıyordu.

Yoriichi, karnınızdaki bebekle uzun süre konuştuktan sonra, siz onun saçlarıyla oynarken başını karnınıza yaslayarak uyuyordu. Daha sonra başınızı yastığa koyarsınız ve onun sıcaklığıyla gülümseyerek uykuya dalarsınız.

❖𝘠𝘰𝘳𝘪𝘪𝘤𝘩𝘪 × 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳❖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin