Dolunaya bakmayı hayal ederken ormanda devriye geziyorum. Büyük ihtimalle çok güzel bir manzaraydı. İnsan ırkının hayranlık duyması ve incelemesi için yıldızlar, takımyıldızlar ve gezegenler her ayrıntısıyla nasıl boyandı. Gerçekten muhteşem, çocukken onu nasıl gördüğüme göre. Ama artık hepsi gitti. Tek gördüğüm karanlık.
Yüzümde yumuşak bir gülümsemeyle, kuzgun buklelerimin arasından esen rüzgarla, üzüntüden ama hafif bir mutluluktan yaşlar eşliğinde atladım ve bir ağaç dalına oturdum. yanaklarımdan birer birer yuvarlanırken, tekrar açtığımda bir şelale aşağıya iniyor. Onları siliyorum ama bazıları hala gelmeye devam ediyor. Güçlü bir aura hissederek bir daldan aşağı atlıyorum. daha düşük bir ay gibi. Hızla olay yerine koşuyorum ve oradan berbat bir koku geliyor. O zaman kötü kokunun nereden geldiğini anladım. 43 ceset hissediyorum. Kılıcımı çekerek kaşlarımı çattım.
'İblis kan san-'
Azura ejderi nefesi: Dördüncü form - Sakarin Dolu' dedim daha hızlı ve zarif bir şekilde kollarımı insanlık dışı bir hızla çapraz olarak salladım. İblisin kafasını kesti ama parçalanmadı. Üst ay olması yönündeki varsayımımı değiştirdim. Sonra bunu tıpkı yoriichi'ninki gibi hissettim. Yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. 'Siz belki... yoriichi'nin kısa süre önce iblise dönüşen kardeşi misiniz?' Yüzümde hala gerçek bir gülümseme vardı. Bana çarpmak üzereyken durdu. Yanına doğru yürüdüm, soğuk ellerini tuttum ve gözünün altındaki yanağına koydum. Bu hareket onu şaşırttı ama bir şey onun elini çekmesine izin vermedi. 'hm.. hatta aynı özelliklere sahipsin.' dedim sakince. Elimi yere koydum ve diğer elimi de üzerine koydum. 'Umarım bunun doğru karar olduğunu düşünüyorsundur.. Michikatsu.' dedim üzgün bir şekilde gülümseyerek. Sonra uzaklaşıyorum. kılıcımı geri koyuyorum.
'Ay Nefesi: İkinci Form: İnci Çiçekleriyle Aya Bakış' dedi
'Solduran, Dördüncü Biçim: Solduran Kasırga' dedim hızlıca.
Bütün saldırılarını engelledim Etrafımda kara bir kasırga esiyor. Tüm tıslama saldırılarını durdurdu ama geri çekilip düşene kadar yüksek uçurumun kenarında olduğumu fark etmedim. Gözlerim büyüdü. Daha sonra tarafsız ifadesine geri döndü. Çığlık falan atmadım ama bu sonbahar. Kendimi...sakin hissettim. Şu anda yıldızlara bakarken daha da iyi olur diye düşündüm, gözlerimi kapatarak gülümsedim.
Daha sonra sert zemine düştüm, acı vücuduma işliyordu. Tek yaptığım gözlerimden yaşlar akarak üzgün bir şekilde gülümsemekti.
'Y/N!' Birinin söylediğini duydum. Gözlerimi açmaya çalıştım ama izin vermediler. Daha sonra etrafımı saran sessizlikle bayıldım.
Gözlerim titreyerek açıldı. Yoriichi'nin yanımda uyuduğunu hissederek gülümsedim. Saçlarının bir kısmını kulağının arkasına sıkıştırarak okşadı. Hastanede ya da kelebek malikanesinde değildim, evimdeydim. Gözlerim kapalı, gözyaşlarıyla gülümsediğimi görünce uyandı. Paniğe kapıldı. 'Y/n iyi misin? Acın var mı?' Aşağıya bakarak başımı salladım. Elimi tuttu 'ne oldu?' o bana sordu. Gözlerimde yaşlarla ona bakarak başımı salladım, 'gomenasai..' dedim. Hiçbir şey söylemedi. Ağlayarak ve şiltemi sıkarken bunu söylemeye devam ettim. Sadece başımı tutup göğsüne koydu ve bana sarıldı. Sade kırmızı haorisini sıkarak ona sarılarak daha da ağladım. 'gomenasai..' dedim yorgunluktan uyuyakalana kadar fısıldayarak. beni içeri alırken üzgün bir şekilde gülümsedi. 'Bu senin hatan değil..' dedi. Evimden çıkmadan önce sevgiyle yanaklarımı fırçalıyorum.