BÖLÜM 6

45 3 0
                                    

Tekrar uyandım, inleyerek. Vücudumun ve parmaklarımın etrafı bandajlıydı. Zorlukla ayağa kalkıp yatağımdan kalktım. Çıplak ayaklarım yere değiyordu, güneş vurduğu için burası sıcaktı. Daha sonra kollarımı uzatarak ayağa kalktım, ayaklarım titriyordu. Daha sonra düştüm. Yürümeyi öğrenen bir bebek gibi görünüyordum. Daha sonra kararlı adımlarla tekrar ayağa kalktım. Bahçeme gidiyorum, sürgülü kapıdan bakıyorum ve yoriichi'nin ev işlerini benim için yaptığını hissediyorum. Daha sonra sessizce arkamı döndüm ve yanlış adımı atarak düşüşümü sağladım.

Soluğumun altından küfrederek tekrar ayağa kalktım ve ellerimi önüme koydum. Yanlış yöne döndüm ve beni duvara çevirdim ve başımı çarptım 'ah' dedim başımı tutarak. Ona bir şeyler hazırlamak için mutfağa doğru gitmeye çalışıyorum. Daha sonra bana doğru gelen ayak seslerini duydum. 'Anoo...' Parmaklarımla aşağı bakıp alt dudağımı ısırarak oynamayı bıraktım. Yaptığı tek şey elimden tutup beni odaya yönlendirmek oldu. 'Dinlenmelisin' Tek söylediği buydu, sonra odadan çıktı. İnledim ve çapraz olarak oturdum.

Daha sonra sıkıldım ve yüz üstü yere yattım. Yoriichi bir kase çorbayla odaya geldi. Çorba tepsisini bırakıp omzuma dokunduğunda gülmesini engelledi. diye inledim. Sırtüstü yuvarlanıp gözlerimi açtığımda, tanımadığım yoriichi'lerle karşılaştım. Daha sonra ayağa kalktım ve ikimiz de 'OW' kafalarımızı çarptık, ikimiz de başımı bir çocuk gibi döndürerek bağırdık. Yoriichi sadece başını ovuşturdu 'Çorba yaptım.' Ayağa fırladığımı ve ellerimi uzattığımı söyledi ve itadakimas'ı o kadar çabuk duyamayacağım kadar hızlı bir şekilde kazdığım için bana verdi ve kazmaya başladı.(?) Sonuncusunu da içtiğimi yüzünde bir gülümsemeyle izledi ve ardından hıçkırdı. yüzümü kapattı. Bana yumuşak bir kahkaha attı. Gözlerim büyüdü ve dizlerimi yukarı kaldırıp yüzümü gömdüğümde yanağım kızardı. Odadan çıkarken tekrar gülümsedi 'matde!' diye bağırdım. Ne yaptığımı fark edip ağzımı kapattım.

Durdu ve arkasını döndü 'ano... beni dışarı çıkarabilir misin?' Diye sordum. Gelin tarzını taşıyarak yanıma geldi. sonra beni bahçeye çıkardı. 'arigato' 30 derece eğiliyorum dedim. Daha sonra verandadan çıkarak arkama döndüm ve sallanarak bahçeye doğru yürüdüm, beyaz ve pembe çiçekler topladım. Temiz havayı içime çektim ve evimin kapalı bir bölümüne doğru yöneldim. Yoriichi meraklıydı ama yine de istila etmek istemiyordu. Daha sonra arkasını döndü 'geliyor musun?' yoriichi'nin ağzı 'o' şeklini alarak verandaya doğru onu takip etti.

Bu bir mezardı. diz çöküp dua ederken mezar taşının tozunu aldı ve çiçekleri oraya koydu. Yoriichi de bunu yaptı ve dua etti. İşleri bitince ikimiz de ayağa kalktık. Yoriichi ona bakmak için döndü. Yüzünde hüzünlü bir gülümseme vardı. arkasını dönüp dışarı çıktığında. Onu takip ettim ve kapıyı kapatmasını izledim.

bana döndü. "Benimle dövüşmek ister misin?" dedi ellerini birleştirerek. Başımı salladım. Ve kör olduğunu bilerek zihinsel olarak yüzünü buruşturdu. bunu evet olarak kabul etti ve bununla birlikte 4 saat ayırdılar. 7 kez kazandın yoriichi 6 kez kazandın.

❖𝘠𝘰𝘳𝘪𝘪𝘤𝘩𝘪 × 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳❖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin