5.Bölüm : İyi misin?

99 6 2
                                    

Hyunjin'den

Bangchan hyung ambulansı aradıktan sonra Minji ile ambulans arabasına bindim . Bangchan hyungda araba ile arkadan geldi .
Hastaneye gelince içeri girdik . Minjiyi ameliyata aldılar. Bu yaşadığımız 2. korku dolu gündü. Öyle ağlıyordum ki sanki gözlerimde yaş kalmamıştı.

Bangchan: Hyunjin abim kalk hadi kendine gel yüzünü falan yıka. Minji iyi olucak merak etme . O bunuda atlatıcak tamam mı abicim .

Hyunjin: O kızı bulmam lazım hyung . Ona haddini bildiricem .

Bangchan: Abim intikam ile biryere varamayız sabredelim yeter bize .

2 saat geçmişti ama minji hala çıkmamıştı. Artık korkmaya başlamıştım. Hepimiz minjinin çıkmasını bekliyorduk . Sonunda doktor çıktı.
Hemen doktorun yanına koştuk.

Minho: Doktor kardeşimiz ne durumda

Doktor: Lütfen sakin olun beyler, ama kurşun kızın omur kemiğine gelmis . Bi süre zor yürücek . Birazdan normal odaya alıcaz o zaman görebilirsiniz ama çok yormayın. Geçmiş olsun.

Hyunjin: N-nasıl yani . Ne demek yürüyemicek . Hayır minji yapamaz öyle . O gezmeden yapamaz yada bizi sinir etmeye bayılır.

Üzülerek söylemiştim ama son söylediğim azda olsa bizi mutlu etmişti. Minjiyi odaya aldılar bizde hemen girdik . 10 dakika sonra uyandı.

Minji: Hyunjin, Bangchan oppa ölmeyin .

Hemen yanına gittik .

Bangchan: Minji abicim iyi misin ?

Hyunjin: Minji nasıl oldun?

I.N: Minjim çok korktuk .

Changbin: Minik nasılsın

Minji: Durun ya sakin . İyiyim . Ama ayaklarım karıncalanmıs gibi şuan. Neden böyle.

Bangchan: Abicim şimdi ben bisi söylicem. Ama sakin olacaksın tamam mi?

Minji: Kötü birşey mi oldu abi?

Bangchan: Abicim şey bi süre yürüyemiceksin . Kurşun omur kemiğine gelmiş ve bir süre yürürken zorlanacaksin . Ama geçici sakın korkma . Belki çabuk geçer.

Minji ağlamaya başlamıştı. Ve bağıyordu .

Minji : HEPSİ O KIZ YÜZÜNDEN NAPTIM BEN ONA . HAYATIMI KARARTTI BENİM. ONU MAHVEDICEM ABİ .

Minho: Abicim hayır intikam bi çözüm değil. Cezasını kendi bulur . Ama tabii ki yaptığı kalmicak elimizde ses kayıtları var . Evet kendini vuruyorsun ama bunu onun yaptırdığı belli . Rahat ol tamam mı?

Minji iç çekti ve sakinleşmeye başladı.

Hyunjin: Daha iyisi dimi Minji

Minji: Evet o kız cezasını alsın yeter bana

Saçını okşadım .

Hyunjin: Alıcak güzelim merak etme . Sen kendini düşün şimdi ve bize hesap ver bakim . Neden biz yerine kendine ateş ettin.

Minji: Size zarar gelsin istemedim çünkü. Sizden birine bisi olsaydı. Kendimi affetmezdim .

Hyunjin: Peki sana bisi olsaydı biz ne halde olurduk biliyor musun?

Minji: Ya biliyorum. Ama napim o kız ben bisi yapmasam bile kendi yapicakti . Korktum işte.

Hyunjin: Bi daha yapma lütfen.

Minji: Peki :)))

Hemşire: Hastamız 2 gece burda kalıcak . Yanına refakatçi olarak kim kalacaksa aşağıya gelip formu doldurucak . Geçmiş olsun .

Bangchan: Minji abicim Hyunjin kalsın mı yanında . Sen ameliyattayken çok kötü oldu . Zor kendine gelsin.

Minji: Kalsın abi . Bende onu dicektim.

Çok sevinmiştim. Aşağı gidip formu doldurdum ve odaya geri çıktım.

Hyunjin: Hallettim hyung .

Changbin: Tamam o zaman biz çıkalım.

Minjinin anlından öptü.

Changbin : Dikkat edin tamam mı? Sabah ararız. Hadi görüşürüz.

Minji: Bay bay 😙😙

Minji'den

Hyunjin mutluydu . Ama yinede içinde ayrı bi sıkıntı vardı.

Minji : Neyin var senin? Gülüyorsun ama canın sıkkın biliyorum.

Tam gülüp konuşucakken

Minji: Hayır azda olsa tanıyorum seni . Bişi var . Söyle bana .

Hyunjin: Tamam senden kaçış yok belli . Lina benim eski sevgilim . Ben babamın bana zorla yaptırdığı biryerde çalışıyorum. Bana ilaç veriyor . Ve kendimi kaybediyorum. İstemediğim halde bi kaç kızla ilişkiye girdim. Ama hepsi babam yüzünden lütfen bana kızma.

Hyunjin bunları söylerken resmen ağlıyordu . Yaptığı asla doğru değildi. Kızları kullanıyordu . Ama yüzünden belliydi .

Hyunjin: Hana o kızlardan değil. Onu seviyordum . Ama o beni aldattı . Bu yüzden geçen gün onu tanımamış gibi yaptım. Minji ben babamdan şiddet görüyorum . Hemde sırf o masum kızları beceremiyorum diye . Evi basıp bizim çocuklara bisi yapar diye karşı geliyorum ona . Ve karşılığımı fena alıyorum .

Minji: Kaç kızla yattın.

Hyunjin: 2

Minji: Sonra neden yapmadın.

Hyunjin: 2. senin beni affetmediğin gün oldu . Yine aldığım ilaçla oldu . Minji hepsi benim yüzümden oldu . Eğer Hana olmasaydı bunları yasamicaktın özür dilerim.

O kadar çok ağladı ki artık bende ağlıyordum . Elimi saçına götürdüm .

Minji: Babanla konuşmak istiyorum Hyunjin. Lütfen beni geri çevirme.

Hyunjin: Minji bu nasıl olucak hayatta konuşmaz ki .

Minji: Konuşur merak etme . Sen söyle sadece buraya gelsin konuşalım.

Hyunjin ayaga kalktı ve babasını aradı . Sonra yanıma geldi .

Hyunjin: Yarım saate gelirim dedi .

Yarım saat sonra babası geldi ve karşımıza geçti.

♡Bölüm Sonu♡

Allahım ben bile heyecanlandım. Sizi
çok merakta bırakmicam . Yarın biraz işim
var . Ama bölüm atmaya çalışıcam .
İyi Okumalar 😚😚

Esra83111 Ve esramın hesabınıda takip
edin aşırı güzel bi hikayesi var . Bence
okuyun beğeneceksiniz ♡♡

Kader Evliliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin