11:Bölüm : Yeniden Evlilik

64 5 9
                                    

Bangchan: Minji . Hyunjin yok abicim . Nerde biliyor musun?

Minji: Merak etmeyin abi bizim evde yanımda şuan.

Bangchan: Nasıl. Ne yapıyor orda?

Hyunjin telefonu elimden aldı.

Hyunjin: Biz barıştık abi . Sizde gelin oturalım. Ama feci yağmur yağıyor. Araba ile gelin .

Bangchan: Tamam lan deli çocuk geliyoruz .

Telefonu kapatıp kenara bıraktı ve elini omzuma atıp sarıldı.

Hyunjin: Minjim çok özledim seni . Kokunu çok özledim herseyini çok özledim.

Minji: Bende seni özledim Hyunjin.

Yarım saat sonra kapı çaldı abimler gelmişti. Hyunjinden kurtulup kapıya koştum. Ve abime sarıldım.

Minji : Abii hoşgeldiniz .

Bangchan: Hosbulduk miniğim

Changbin: Biz abi değiliz sanki .

Diyince diğerlerinede sarıldım.

Minji: Hepinizi çok seviyorum Changbin abi ama Bangchan abimin bana çok yardımı dokundu .

Bangchan: Evet cevap alındıysa salona geçelim. Size bir haberim olucak .

Salona geçtik ve oturduk . Hepimiz heyecanla Bangchan abimin ne dicegine bakıyorduk . En sonunda ağzı açıldı.

Minji: Heh hazır olum geliyor .

Bangchan: Bu haber aslinda sadece sen ve Ryujin için abicim. İkinizde buna çok seviniceksiniz .

Ryujin: Waow ben bile varım konuda.

Bangchan: Evet abicim . Konu şu ki . Biz mafyalığı bırakıyoruz . Madem güzel bi ortaklığımız var . Bu işten devam edicez .

Aşırı sevinmiştim. Hemen Hyunjine sarıldım. Herkes bize bakıyordu .

Jisung: Olan var olmayan var !!!!

Minho: O da olur be .

Onlara döndük . Şaşırmamıştım aslında o ikisini hep shiplerdim .

Minji: Nasıl ne ?

Minho: Iı birşey demedim ortak söyledim. Herkesin olur anlamında.

Changbin Seungmin: Biz inandık .

I.N: Abi bunlar inandiysa var bi bokluk. Hadi hayırlısı.

Minho : Susun lan . Geliyor peçete.

Changbin Seungmini cimcikleyip susturdu .

Minji: Hyunjin?

Hyunjin: Efendim bebeğim?

Minji: Odaya gelir misin benimle?

Hyunjin: Tabi güzelim gidelim .

Hyunjinin elinden tuttum ve odaya geldik . Garipçe bana bakıyordu .

Hyunjin: Noldu hayatım önemli birşey mi oldu ?

Minji: Bizim şey yarıda kaldı.

Hyunjin: Ne yarıda kaldı bakalım?

Anlamıştı ama benimle oynuyordu . Kollarımı onun boynuna doladım . O da elini belime .

Minji: Görselle mi gösteriyim?

Hyunjin: Ben başlıyorum-

Diyip dudaklarımızı buluşturdu. Yataga doğru gittik ve boynumu öpmeye başladı . Eli aşağı doğru inince elini tuttum .

Minji: Unutma biz boşandık . Bu sadece güzel ve uzun bir öpüşme olucak .

Diyip onu altıma aldım ve kucağına oturup öpmeye devam ettim . Yarım saat sonra morluklarımızı kapatıp aşağı indik .

Ryujin: Nerdesiniz siz ya ? Minji ne bu bu kadar önemli mesela ?

Minji: Ya kuzum biz boşanmıştık ya . Hani tekrardan evlenme falan onu konuştuk. Bu yüzden uzun sürdü.

Hyunjin: Evet öyle oldu.

Changbin Seungmin: Biz inandık.

Diyip ellerini çaktılar.

Minji: Minho abi şu köşede peçete var .

Minho: Hay hay abicim .

Dedi ve peçeteyi alıp . Changbin abi ve Seungmine yürümeye başladı. Onlarda kaçtılar.

Minho: Enayiler hemen kaçıyorlar . Neyse bunu birine sokmam lazım. Hmm acaba kim olsa .

Hyunjine döndü.

Hyunjin: Abi 2. travma istemiyorum. Lütfen daha ilkini bile atlatamadım.

Minho: Tamam lan . Çöpe atiyim bari . Lan olm saat 5 oldu niye hala ayaktayız biz . Hadi eve gidelim .

Jisung: Evet ya uykum geldi benim . Bangchan Hyung gidelim .

Bangchan: Tamam hadi gidiyoruz. Bu arada Felix ve Ryujin nerde?

Minji: O daha az önce buradaydı.

Mutfaktan ses geliyordu hepimiz oraya gittik . Gördüklerimizle şok olmuştuk. İkisi browni yapıyordu .

Hyunjin: Napıyonuz lan siz . Ne ara geldiniz ?

Ryujin: Şey ben içimden söylemiştim . Felixte bunu duyunca ben iyi yapıyorum dedi . Bende dedim gel yapalım.

Minji: Hayalet oldunuz sonra herhalde . Ne ara kalktınız görmedik .

Felix: Yaparız öyle şeyler.

Göz kırptı.

Hyunjin: Yavaş lan kime göz kırpıyon?

Minji: Hyunjin çüş. Felix bana ne kadar iyilik yaptı haberin varmı? İkizden farklı abi gibi oldu .

Hyunjin: Şaka yapıyorum bebeğim. O anlar beni sakin .

1 saat geçmişti. Brownileri yedik ve gittiler . 5 gün sonra beni istemeye geliceklerdi . Benim tarafım sadece Ryujindi . O da vermicegi için Bangchan abi olacaktı. Onun yanında Minho Changbin abi ve Jeongin de vardı. Onlar istemeden önce gelicekti bize.

Yazardan Soru : İsteme/Söz/Kına/Nikah yapiyim diyorum . Kore hikayesi olsada Türk usulü olsun ne dersiniz?


♡Bölüm Sonu

Kader Evliliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin