15.Bölüm : Tekrar Düzen

59 5 5
                                    

Sabah kalktım ve gözümün önünde kocaman bi vücut vardı. Gölgesi güneşi kapatıyordu . Gözümü açınca Hyunjini gördüm.

Minji: AŞKIIIM HOŞGELDİN!!!!

Diyip kucağına atladım . Tabi beyimiz 2 metre maşallah yataktam anca oluyor. Ama tuttu .

Hyunjin : Bebeğim sakin mi olsak hmm? Yaram daha taze .

Minji: Özür dilerim aşkım. Özledim de unutmuşum.

Dudağına öpücük bıraktım. Ama o bırakmadı öpmeye devam etti . Ayrılınca gözlerine baktım .

Hyunjin: Bende seni özledim sevgilim . Senin gözlerini özledim .

Minji: Aşkım ya . Hadi aşağı inelim . Abimler bekliyordur . Valla Ryujin sabah sabah çekilmiyor.

Hyunjin kahkaha attıktan sonra . Yavaşça beni aşağı indirdi . Elinden tuttum ve aşağı indik .

Bangchan: Abicim günaydın. Kavuştunuz mu ?

Minji: Evet abi aşırı mutluyum şuan. Amaaa ben senide çoook özledim.

Diyip abime de sarılmaya gittim . Sonra diğer abilerime de sarıldım. Ve tabii ki Jeonginim . Bangchan abim hariç hepsi yanımdaydı ama onlarada sarılmak istedim . Ryu apayrı zaten jxbxjdbd.

Ryu: Hala aynısın Minjim .

Jeongin: Neden ki ?

Ryujin: Farkettiyseniz . Sadece Bangchan abi ve Hyunjin yoktu . Onları özlediği için sarıldı. Ama bizi görüyordu ona rağmen sarıldı. Benim meleğim ayrım yapmıyor.

Bana öpücük attı . Bende karşılık attım .

Han: Küçük meleğimiz büyümemiş anlaşılan.

Minji: Abi 23 yaşındayım. Daha ne kadar büyümem gerekiyor.

Han: Hmm en az 1.60 olman gerekiyor inanmam için. Changbine bak sen gittikten sonra o bile uzadı sen aynısın.

Minji: Uzamıyorum ben napim zorlayamam ya abi . Kumaş değilim ben çekiştirince olmuyor bu .

Dedim ve hepsi güldü.

Bangchan: Tamam yeter bu kadar gevezelik hadi sofraya . Özlemiştir herhalde .

Minji: Abi yine mi beni kaldırmadın ?

Bangchan: Abicim çok konuşma hadi . Birseyler yede boyun uzasın.

Minji: Abi bari sen yapma ya .

Dedim ve masaya giderken kapı çaldı.

Minji: Ben bakiyim siz oturun .

Koşup kapıyı açtım. Gördüğüm kişiyle ağzım
açık kaldı.

Minji: S-sen napiyorsun burda neden geldin?

Seungmin: Bak Minji dur-

Hyunjin: Seungmin gel içeri.

Minji: N-ne napiyorsun sen Hyunjin.

Hyunjin: Aşkım bekle sen şimdi yukarı çık. Yatağın üstündeki şeyi giy ve gel . Ryujin gelicek şimdi.

Israr etmeden yukarı çıktım. Sonra Ryujin geldi .

Ryujin: Noldu acaba ya banada söylemediler .

Minji: Bilmiyorum. Şunu versene bakim neymiş? Hyunjin giy ve aşağı gel dedi .

Ryujin askıda olan şeyi eline aldı ve fermuarı
açtı. İkimizde şaşırdık .

Ryujin: Minji burda gelinlik var .

Minji: Nasil ya ?

Ryujin: Hyunjin nikah kıyıcak tabi ya . Bu kadar talihsizlikten sonra . Neyse kötü düşünme sen
hazırlanalım .

Kapıyı biri tıkladı ve bi kadın geldi. Onunda elinde elbise poşeti vardı.

Kadın: Ryujin hanım bu size Felix bey gönderdi. Sizin seviceğinize eminim .

Ryujin: Çook teşekkür ederim. İletirseniz sevinirim :)))

Kadın aşağı indi ve Ryu gülerek bana döndü.

Ryujin: Ayy duydun mu Minji bana özel göndermiş. Yerim ben bu çocuğu ya .

Minji: Tamam sonra yersin hazırlan hadi .

Hazırlanmamız yarım saat sürdü ve kapı çaldı.
Düşündüğüm gibi Hyunjin gelmişti.

Ryujin: Ben aşağı kaçar.

Derken Hyunjinin arkasından Felix belirdi .

Felix : Size ben eşlik edeyim.

Dedi ve Ryujini öptü.

Ryujin: Peki beyfendi.

Aşağı indiler . Hyunjinde yanıma geldi . Bi kaç saniye gözünü kapattı ve geri açtı.

Hyunjin: Sevgilim beni cimcikle . Rüyada gibiyim şuan. Ve karşıma bi melek var . Öldüm mü ben bebeğim.

Hyunjini fena cimcikledim .

Hyunjin: Aşkım naptın ya ?

Minji: Bi daha ölümden bahset bak noluyor. Rüyamıymış bakalım.

Hyunjin: Tamam bebeğim ya .

Minji: Seungmin neden geldi . O kadar şeyden sonra .

Hyunjin: Bebeğim o benim kardeşim gibi . Biliyorum sana yaşattığı affedilir değil. Ama geçti tamam mı? Şimdi bizim için burda .

Minji: Tamam aşkım. Hadi aşağı inelim . Bizi bekliyorlar.

Hyunjin kolunu uzattı ve bende koluna girdim. Ve aşağı indik . Bizimkiler dışında bi kaç kişi daha vardı .

Nikah bittikten sonra~

Han: Ohh be buda bitti anasını satayım.

Seungmin bize doğru geldi . Ben Hyunjinin elini tuttum .

Seungmin: Benden korkma Minji . Herşey için özür dilerim. Biliyorum çok şey yaptım. Ama kardeşliğimiz üzerine yemin ettim. Bi daha olmicak . Ne olursa olsun abine sarılmak ister misin?

Hyunjine baktım ve kafasını salladı . Seungmin çok masumdu bende sarıldım.

Minji: Hepsi bitti ve geride kaldı Seungmin abi
rahat ol lütfen :))

Han: Herşey tamamsa artık yatalım. Hayvan gibi yoruldum .

Minho: Okey biz gidiyoruz.

Bangchan: Hadi bakalım herkese iyi geceler.

Dedi ve hepimiz odamıza çıktık.

Yazardan~

O gece ikisi malum şeyi yaşadılar . Aslında smut yazmak istiyorum ama hem kendim utanırım hemde alışkın değilim 🤭

♡Bölüm Sonu

Kader Evliliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin