Hyunjinle odaya çıkıp üstümüzü değiştirdik. O içeride bende banyoda . İkimizde işini halledince salona geçtik.
Bangchan: Hosgeldiniz bakalım . Oturun asıl şimdi napıcaz .
Minji: Birsey yapmicaz abi normal evli bir çift olucaz . Ama Bay Hwang'ın yanında.
Seungmin: Abim biz sizi anladık ama . Bu andavallının işinden sanane . Yanlış anlama beni .
Minji : Hayır abi . Hyunjin o kızlarla istedemen ilişkiye girmek zorunda kalıyordu . Ve bunu yapmaması durumunda ben ve sizinle tehdit ediliyor. Bende hem sizi hem kocamı kurtardım.
Hepsi bana döndü.
Minji: Noldu ya .
Hyunjin : Az önce ne dedin sen?
Minji: Sizi korudum dedim .
I.n: Ondan sonra kız . Bisi dedin sen .
Düşündüm ve aklıma geldi . Evet az önce Hyunjine kocam demiştim. Ama niyeki zaten öyle.
Minji: Y-yani sahte olsa bile kocamsın ne diyim başka varmı önerin?
Hyunjin ağzına fermuar çekme isareti yaptı.
Hyunjin: Haklısın karıcım
Minji: Dalga geçme yastığı kafana yersin
Changbin Hyunjinin sırtını sıvazladı.
Changbin : Kardeşim geçmiş olsun . Bizim Minji senin pestili çıkaracak.
Hyunjin: İsterse öldürsün hyung . Ben ona hayatımı borçluyum.
Dedi ve bana göz kırptı. Bende utandım. Şaşırmadım kendime . Bangchan abi yanıma geldi .
Bangchan: Utandın mı sen abimm .
Kafamı ona gömdüm. Onun duyacağı şekilde konuştum
Minji: Sussunlar ya . Ve Hyunjin bana bakmasın. Domates gibi oldum abi .
Bangchan: Tamam susun Hyunjin sende bakma kızarmış kız.
Kafamı kaldırdım.
Minji: Abi çüş sende yani .
Gülmüştük. Hyunjin yanıma geldi ve elimi tuttu . Allah'm yardım et kalbim çıkacak yerinden .
Hyunjin: Utanma güzelim. Evet babamın zoru ile evlen-
Lafı bitmeden ağzını kapattım.
Minji: Evet öyleydi ama ben istedim bunu . Dedim sana sizin için canımı bile veririm.
Elim hala ağzındaydı o da sessizce elimi öptü. Ben yine kızardım tabi ama belli etmemey çalıştım. Sonra elimi çektim .
Minji: Tamam hadi üstünü değiştir yatalım. Aşırı yorgunum gelinlik ebemi ağlattı.
I.N: Valla bizimde ebemiz sikildi be .
Seungmin: Haklısın bro hadi gidelim .
ODALAR
HYUNJİN ~ MİNJİ
BANGCHAN ~ SEUNGMIN
I.N ~ FELIX
CHANGBİN (BEYEFENDİMİZİN KENDİ
TERCİHİ 💪🏻)
MİNHO ~JISUNG (ÖLÜRÜM SİZE)Hyunjin üstünü değiştirdi ve bende odaya girdim. Benim pijamamın çift takımını giymişti ve aşırı tatlıydı. Tam arkası döndükken fotoğrafını çektim. Ama ses çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Evliliği
AventuraOkuldan çıkıp eve gitmek isterdim . Ama kader işte başka eve hapsolucam . Ve beni o eve hapseden adama aşık olucam . Sonu belki güzel biter .