12.Bölüm Sabretmem Lazım

55 4 4
                                    

5 gün sonra isteme günü ~

Ryujinle hazırlanmış Hyunjinleri bekliyorduk . Aşırı heyecanlıydım . İlk evliliğimiz sahteydi ama bu sefer ikimizde birnirimizi seviyorduk .

Ryujin: Güzelim. Hala gelmediler bi arasak mı ?

Minji: Neden geciktiler ki dur Bangchan abime söyliyim o ara-

Lafım bitmeden içeri abim girdi . Nefes nefese ve endişeliydi .

Minji: Abi noldu iyi misin? Neden böylesin?

Bangchan: Hastaneye gidiyoruz Minji. Hyunjinler kaza yapmış.

O an bütün dünya sanki durmuştu nasıl kaza yaptılar. Ryujin beni salladı ve kendime geldim .

Minji: T-tamam abi hemen gidelim .

Odaya diğerleri geldi . Jeongin yanıma gelmişti.

Jeongin: Minji sakin ol canım . Hyunjin hyung ve diğerli iyi tamam mı korkma ?

Minji: Nasıl olucak Jeon hemen gidelim.

Arabaya atladık o halimizle hastaneye geldik .
Jisung Felix ve Seungminde iyi değillerdi . Ama Felix ve Jisung dışarıdaydı .

Jisung: Hyung çok kötüydüler...Kan kan içindelerdi .

Jisungun anksiyete ve panik atağı vardı. Ve şuan atak geçiriyordu .

Minho: Jisung bende siz onları bekleyin...Gel bebeğim.

Onlar gitti ve bizde beklemeye başladık. Ryujin Felixin yanındaydı. Bangchan abide bana moral veriyordu .

Tam 1 saat geçti. Ama hala birşey olmamıştı. Ne doktor nede hemşire çıkmıştı . Bekledik .
Ve 2 saat sonra doktor çıktı.

Bangchan: Ben ikisininde abisiyim . Durumları nasıl?

Doktor: Seungminin hayati durumu geçti. Ama Hyunjin için umutlu değilim . Elimden geleni yapıcam . Yaşicak . Seungmini normal odaya alıcaz.

Yere çökmüştüm . İnanıyordum o yaşamayı başaracaktı bana gelirdi . Ama kalbimin bir yerinde bir olumsuzluk vardı. Hyunjinin olduğu odadaki cama gittim .

Minji: Bana ne söz verdin sen . Hep yanımda olacaktın hani . Hadi sevgilim yap şunu. 3 sene ikimizde boşuna acı çektik . Hadi başaralım birlikte . Hadi Sevgilim...

Bunları söylerken gözlerime inanamadım. Hyunjin bana bakmış ve gülümsüyordu .

Minji: DOKTOR ABİ GÖZÜNÜ AÇTI ÇABUK BAKIN HEMEN!!!

Doktor içeri girdi . Kontrol ettikten sonra bize okey işareti yaptı. O an dünya benim olmuştu. Ona kavuşacaktım .

Doktor: Evet Hyunjinde hayati tehlikeyi atlattı . Ama olumsuz bi durum var.

Minji: Nesi var ?

Doktor: Geçici süre hafıza kaybı yaşıcak .Bundan tam 1 sene öncesini hatırlamicak . Onu çok yormamanız lazım .

Geçici diyince gülümsedim . Ve cama bakıp oh çektim .

1 saat geçtikten sonra odaya aldılar. Hepimiz içeri girdik .

Han: Minji emin misin güzelim içeri girmeye ?

Minji: Zor şeyler atlattım abi buda geçecek.

Dedim ve Hyunjinin uyanmasını bekledik . Uyanınca etrafına göz çevirdi bana odaklandı.

Hyunjin: Hyung bu kız kim ? Hani takıma kız almicaktik .

Bangchan: Almadık zaten abim . Minji seni kurtaran kız . Hayatını ona borçlusun .

Bana döndü.

Hyunjin: Teşekkür ederim Minji. Ne desem az gelir .

Dedi ve gülümsedi.

Minji: İnsanlık görevimi yaptım. Teşekküre gerek yok . İyi ol yeter .

Hyunjin: Bizim baby beard nerde ? Beni görmeye gelmedi mi hergele .

Kapıdan Jeongin girdi .

Jeongin: O da lafmı abi . Aşk olsun . Su almaya gitmiştim Minji için. Kan verince biraz kötü olmuştu.

Hyunjin: Neden ki?

Bunu şimdi ki Hyunjin olsa düşünmeden cevap verirdi . Ama sabretmem lazımdı

♡Bölüm Sonu♡

Kader Evliliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin