Final : Sırrımız

55 5 9
                                    

Eve geldik ve direkt salona geçtik. Herkes şaşırmış bize bakıyordu. Ryujin yanımıza geldi .

Ryujin: SEN NAPIYORSUN BURDA!!

Hyuna bana sarıldı.

Hyuna: Teyze niye bağırıyorsun?

Minji: Şş annecim tamam birşey yok . Şey Jeongin Hyuna'yı odasına götürür müsün?

Jeongin: Tamam

Hyuna: Anne baba bay bay .

Minji: Bay bay prensesim.

Seungmin: Bay bay babacım

Dedi ve Hyuna ile yukarı çıktılar.

Hyunjin: Hyuna Seungmine ne dedi az
önce.

Minji: Senin haketmediğin birşeyi dedi . Noldu hoşuna gitmedi mi yoksa ?

Ryujin: Sana Amerika havası güzel gelmiştir. Neden biraz daha kalmadın ki ?

Hyunjin: Hiçbirşey bilmiyorsunuz Minji. Sana söyledim babam gibi olmaktan korktum . Ve tek sebebim bu değil. Seungmin herseyi biliyordu . Tek kelime bile etmemiş.

Hepimiz Seungmine döndük.

Minji: Seungmin Hyunjin ne diyor?

Hyunjin: Asıl kendi isteğimle değilde. Annemin zoruyla gittiğimi anlattım ona . Annem gönderdi oraya . Telefon falan hicbirsey olmadan gittim . Size ulaşmayı istedim ama annem sürekli yalan söyledi bana . Sizin burdan taşındığınızı söyledi.
Elimden hicbirsey gelmedi . En sonunda canıma tak etti .

Minji: İlk zamanlar niye tak etmedi. Bu canın 6 sene sonra mı aklına geldik? Ne doğumda ne sonrasında nerdeydin sen?

Ryujin: Minji bence annesi ile konuşalım. Herseyin altında o kadın var. Hyunjine bakılırsa o da perişan.

Seungmine döndüm .

Minji: Sen madem herseyi biliyordun neden bana anlatmadın . Benim kızım senelerdir sana baba diyor . Sen bizim yüzümüze nasıl bakıyorsun . Sen bize yalan söylemişsin.

Seungmin: Minji bak ben seni çok seviyorum. Hyuna'yı ben kızım gibi sevdim . Hatta onu asla hiçbirseyden maruz bırakmadım .

Minji: AMA YALAN SÖYLEDİN SENELERDİR NEFRET KUSTUĞUM ADAM MEĞERSE ANNESİ YÜZÜNDEN YANIMDA OLAMAMIŞ VE SEN BUNU BENDEN SAKLADIN. ŞİMDİ DEFOL GİT EVDEN HEMEN!!!

Seungmin hicbirsey demeden gitti . Ortam sessizken sessizliği Han bozdu .

Han: Hyuna'ya nasıl söylicez bunu . Nasıl dicezki baban Seungmin değilde Hyunjin diye .

Minji: Bilmiyorum bilmiyorum bilmiyorum delirmek üzereyim.

Hyunjin: Minji...Balkona çıkalım mı biraz?

Hyunjine kızgındım ama şuan ona ihtiyacım vardı.

Minji: Olur gidelim .

Dedim ve balkona geldik . Hemen bana sarıldı. Bende karşılık verdim .

Hyunjin: Seni o kadar çok özledim ki Minjim . Çok özür dilerim.

Minji: Hyuna nasıl öğrenecek bunu Hyunjin ben ona bunu nasıl açıklicam . Bu Seungmin içinde zor olur . Senelerce ona babalık yaptı.

İçeri Seungmin girdi .

Seungmin : Ben bunu sen ve hyuna için yaptım. Hyuna bizi evli biliyordu ama ben seni asla o gözle görmedim. Bu yüzden Hyunjinle devam et abicim .

Minji: Hyunjin biz desek bile anlamaz ki . Hyuna daha çok küçük.

Hyunjin: Benim kızım zekidir. Hadi gel konuşmaya gidelim .

Kader Evliliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin