Erken yattığım için erken kalkmıştım. Bavullarım hazırdı. Abilerimle birlikle havaalanınq gittik . Uçuş saatine 1 saat kalmıştı.
Bangchan: Abicim çok dikkat et tamam mı aramayı unutma sakın. Aradığın her an açıcaz.
Hyunjin: Uyurken olsak bile
Dedi ve bana göz kırptı . Hepsiyle sarılmıştım . Sıra Bangchan abime gelince çok duygusallaştım. Normalde vedalarda ağlamazdım. Ama bu ilk oldu . Ordan ayrıldım ve uçağa bindim . 5 dakika sonra bildirim geldi .
*Rehber kaydetme isimleri*Bangchan: Chris Bang
Minho: Atarlı Rhino
Changbin: Kaslı Lewis
Hyunjin: Drama Sam
Han: Quakka Peter
Felix: Sunshine Lix
Seungmin : My Sky
I.N: Bebek Bob🎀8E/1K🎀
*Drama Sam kişisi sizi ekledi*
Minji : Ya bune böyle 🥹
Drama Sam : Zaten vardı. Sen
uzakta olunca böyle bisi düşündük .Quakka Peter : Ya şu Bangchan hyungu
biri alsın başımdan. Valla peçete
kalmadı.Minji: Neden ya noldu bak aklımı
orda bırakmayın benimAtarlı Rhino : Sen gittin ya ondan . Benim
kardeşim nasıl gider diyor . Biz gitsek
sikinde olmaz . Şerefsizim.Bebek Bob : Evet öylesin
jxnxjdbjzbdjdjfAtarlı Rhino : Odana peçete ile ışınlanırsam
görürsün .Bebek Ekmek : Arkadaşlar ben köşeme gidiyorum .
Minji: Ya tamam durun valla uçakta
sesli de gülemiyorum zaten.ChrisBang: MİNJİİİİİİM
My Sky : Ben boğuldum ya valla
jdbdjdbsjbdbdMinji: Efendim abimmmm ağlama
ya 1 hafta hızlı geçer.Drama Sam : 🥺🥺
Minji: Ya sende mi allahım kıyamam
ben size . Bakıyorum sadece siz
üzüldünüz 👀Atarlı Rhino : Yok be yumurcak üzülüyoruz
tabi ama bunlar kadar değil. Az önce
Bangchan Hyung bir bağırmış maşallah yaniMinji : Ya yerim neyse uçak inicek hadi
bay*Normalde ailesi ile falan bisiler vardı.
Aklımda ama vazgeçtim. Olaylara gelelim.*1 hafta sonra
Seoula geri geldim . 1 haftada hem bizimkileri hemde burayı çok özledim . Normalde buraya gelince tek evime giderdim . Ama şimdi beni bekleyen ve seven 8 eşşek sıpası var . Bir taksi durdurdum. Sürücünün kız olması beni çok şaşırtmıştı . Bi kaç dakika sonra yanlış yere sürmeye başladı.
Minji: Yanlız yanlış yoldan gittiniz .
Hana: Bilerek yaptım. Çok daha güzel bir yere gidicez.
O geçen eve gelen kızdı. Ormanlık bir yere geldik . Bağıracakken ağzımı bisile kapattı. Sonrası karanlık gözümü açınca elim bağlıydı.
Kafamda da bi torba vardı. Ses geldi . Sanırım o kız gelmişti. Konuşmaya başladı.Hana: Şimdi güzellik sana bugün bi seçim yaptırıcam .
Kafamı açınca şok oldum . Bi sandalyede Bangchan abim diğerinde Hyunjin vardı . Baygın halde oturuyorlardı . İkisinde uyanmaya başladı.
Hyunjin: Minji napiyorsun sen burda
Minji: B-bilmiyorum Hyunjin korkuyorum
Bangchan: Korkma abicim kurtulucaz burdan
Hana: Ya ondan çok emin olmayın. Minji bugün çok güzel bi seçim yapacak .Dimi Minji.
İçeri gitti ve elinde silahla geldi . Elimi çözdü ve silahı elime verdi .
Minji: Bune ne saçmalıyorsun sen .
Hana: Evet şimdi seç en sevdiğin abin mi yoksa Hyunjin mi ?
Minji: NEDEN YAPIYORSUN BUNU!!!
Bana tokat attı . Sonra adamları geri kaldırdı.
Hana: Öncelikle bana bağırma. Ve dediğimi yap .
Hyunjin: Minji düşünme güzelim. Bana sık hadi . O seni kardeşi gibi görüyor.
Bangchan: Hayır abicim bana sık . Ben olmasam bile seni korucak diğer abilerin var .
Düşünüyordum . Elimden gelen tek şey buydu . Sonunda bulmuştum.
M8nji: İkinizide çok seviyorum. Hatta hepinizi bana hepiniz çok iyi davrandınız . Asla birinizi seçemem . Kendinize dikkat edin .
Hyunjin'den
Bize gülümsedi ve tetiği çekip kendini vurdu . O an hicbirsey düşünemedim . Hana ve adamları kaçmışlardı . Bangchanla hemen Minjinin yanına gittik .
Hyunjin: Güzelim sakın gözlerini kapatma tamam mı ? O yeşil gözlerin kapanmasın güçlü kal güzelim. Bangchan Hyung bizimkileri ara araba ile gelsinler .
Bangchan hyung aradı ve geldiler . Hemen hastaneye gittik .
*BÖLÜM SONU*
Yine çok heyecanlı yerde kestim . Ama yarın karne günü ve erken yaticam . 😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Evliliği
AventureOkuldan çıkıp eve gitmek isterdim . Ama kader işte başka eve hapsolucam . Ve beni o eve hapseden adama aşık olucam . Sonu belki güzel biter .