1.9

107 15 11
                                    

Geçmiş zaman

Bir anlık cesaretle Aykan ile konuşmaya gidiyordum, deli cesaretiydi benimki. Ellerim ayaklarım ve bacaklarım titriyor, beynim geri dönmem için yalvarıyordu resmen ama kararlıydım geri dönmeyecektim.

Aykan'nın oturduğu arkadaş grubunun yanına gittim ve "Aykan konuşabilir miyiz biraz?" Dedim. Tabi diyip yanıma geldi ve boş bir banka doğru yürüdük.

Oturduğumuzdan beri hiçbirimiz konuşmamıştık, ben cesaretimi toplamaya çalışırken o da sıkılmıştı sanırım beklemekten.

"Evet, ne konuşacağız?" Diye sordu haklı olarak.

"Ben tam olarak nasıl anlatacağımı bilmemekle birlikte uzun zamandır sana olan hoşlantımın çok daha ileri düzeye ilerlediğini fark ettim ve sana aşık olduğumu söylemek istedim. Senden herhangi bir karşılık beklememekle birlikte sadece söylemek istediğimi bir kez daha belirtmek isterim."

"Senden yaklaşık üç aydır hoşlanıyorum ve bunu daha fazla içinde tutmak istemedim." Dedim ve sonunda gözlerine bakmaya cesaret edebildim.

Boş gözlerle bakıyordu bana, aşkın ne olduğundan haberi yoktu sanırım.

"Ben şu anda herhangi bir ilişki düşünmüyorum ve sana karşılık verebileceğimi düşünmüyorum." Dedi.

Tek hissettiğim duygu hayal kırıklığıydı ve çok yüksek bi düzeydeydi bu.

"Peki" diye mırıldanıp kalktım yanından

Arkadaşıma bunları anlattığımda Aykan'ın şimdiye kadar bir ilişkiye girmediğini o yüzden onu ikna etmem gerektiğini ve mesaj atmamı söylemişti. Bende dediklerini mantıklı buldum ve arkadaşımdan numarasını aldım.

Yazmak için kendimi cesaretlendirdim ve ilk mesajı yazdım.

Siz: Aykan,Kasım ben.

Siz: bugün seni sevdiğimi söylemiştim.

Siz: tabi sen reddettin ama neyse.

Siz: arkadaşım sana yazmamı ve konuşmamı söyledi.

Siz: şimdiye kadar hiç ilişkin olduğu duyulmamış.

Siz: o yüzden seni ikna edebilirmişim.

Aykan: saf mısın kızım?

Aykan: reddettiysem hâlâ niye yazıyorsun?

Aykan: azıcık gururun olsun ya.

Aykan: seninle sevgili olacağıma kendimi öldürürüm daha iyi.

Aykan: siktir git akşam akşam uğraşmayayım senle.

Bu mesajları aldığımda yıkılmıştım resmen. Tabi bunu yazanların Aykan değilde onun beni seven ikizi olduğunu bilmeden.

Aykanımı suçlayanlar özür dilesin bakim.

Olayları az çok anladınız ama diğer bölümde de öğreneceğimiz bazı şeyler var.

Bu arada siz hiç merak etmeyin yazarınız Aykan ve Kasıma tatlı çift sahneleri yazmadan ölmeyecek.

Aykanin bu konuşmalardan haberi yok ikizi bu mesajları siliyor daha sonra ve kasımı engelliyor tabi.

Vote vermeyi unutmayın

Sizi çokk seviyorummmm💞💖💞💗💕🤍💖💖💞💞🤍💕🦋🤍💕🤍💖🤍💖💞💕💖🦋💞💕💕🤍🤍💖

Kalp Ağrısı (Texting)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin