Aykan bana çok kırılmıştı. Evet, haklıydı.
Ona en son haber vermem yanlıştı. O adamın geldiğini öğrendiğim an Aykan'a haber vermeli ve bunu beraber aşmalıydık.
Ama yapamadım. Ben o adamla ilgili kendi kendime düşünemezken Aykan'a anlatamadım.
Aykan ile konuştuktan sonra göz yaşlarımı sildim, kendimi biraz olsun toparladım ve eve gittim.
Valizimi aşağı indirip kendim hazırlandım ve annemin yanına salona geçtim.
Annem yurt dışına gideceğim için çok üzgündü fakat eğitimim için mutluydu.
Gözleri dolu doluyken ben ona o da bana sarıldı.
Annemin o adamın tekrar buraya geldiğimden haberi yoktu, hâlâ Fransa'daki sanıyordu. Eğer bilseydi bir saniye bile bu ülkede durmaz giderdi.
Ama ben onun gitmesini istemiyorum. Bu ülkede kötü anılarından çok iyi anıları var.
O adamla yurt dışında evlenip orada yaşıyorlar ve annem ayrıldıktan sonra Türkiye'm dönüyor bu yüzden buradaki anılarının çoğu güzel şeyler.
Annemle ayrıldıktan sonra valizimi aldım ve çağırdığım taksiye bindim, annemde bindikten sonra kapıyı kapattı ve havalimanına gideceğimizi söyledim taksiciye.
Havalimanına geldiğimizde işlerimi hallettim ve annem ile tekrar sımsıkı sarılıp uçağa doğru yürürken bir an arkamı döndüm ve o an onu gördüm.
Aykan'ı
Bir tanecik sevgilim bana kızarmış gözleriyle kırgın kırgın bakıyordu.
Dayanamadım ve ona doğru koşmaya başladım.
Yanına geldiğimde ne yapacağımı merak eder gibi yüzüme bakıyordu.
Ona sımsıkı sarıldım ve kulağına "Seni çok seviyorum." Dedim.
Onun bir şey demesine fırsat kalmadan tekrar koştum ve uçağa bindim. Yaklaşık beş dakika sonra Amerika yolculuğum başlamıştı zaten.
Aykan'ın özlemiyle dolu bir Amerika yolculuğu,
Keşke Aykan'ı valizime koyup getirebilecek olsaydım. Keşke.
Bir dahaki bölüm texting olacak daha sonra ki bölüm bir zaman atlaması olacak.
Büyük ihtimalle 35. Bölüm final olacak ama 40. Bölümde olabilir tamamen yazıp yazamadığıma bağlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Ağrısı (Texting)✔️
HumorKasım yıllar önce Aykan'a aşkını itiraf etmiştir. O günden beri Aykan onun kalp ağrısı olmuştur. Bir insanın kalp ağrısı, kalpteki tatlı bir sızıya dönüşebilir miydi? ☆☆☆ 00: çıldırtıcı bir güzelliğin var Kasım. 00: öyle güzelsin ki... 00: senin güz...