Tarkan-Dudu
Kapı çaldığında Aykan'ın geldiğini anladım ve mutlu mutlu kapıya gittim. Kapıyı açınca karşımda elinde bir çiçek buketiyle Aykan'ı gördüm ve biraz heyecanla ona baktım.
Gülümseyerek bana baktı ve çiçeğimi verdi. Papatya almıştı. En sevdiğim çiçeği.
Çiçeğini alıp kokladıktan sonra hemen ona sarıldım ve teşekkür ettim. Onu içeri davet etmeden önce yanağına uzandım ve öptüm.
Sırıtarak kapıyı kapattı ve üstüme gelmeye başladı. Ben biraz tırstım sanki. "Bebeğim." Diye fısıldadı beni duvarla arasına almışken.
"Efendim." Dedim titreyen sesime küfürler ederek.
"Senin öpücüğün bana yetmedi bir daha istiyorum." Diyince yutkundum ve ona baktım.
Tam yanağına uzanıp öpecekken kafasını çevirince dudaklarımız buluşmuş oldu. Tam kafamı çekecekken izin vermedi ve daha büyük bir tutkuyla öpmeye başladı. Tabi bende karşılık vermeye.
Pekala biraz ateşli bir giriş olmuştu ama benim açımdan sıkıntı yoktu.
Nefessiz kaldığımı hissedince kendimi hafifçe geri çektim ve gözlerine bakıp "Oldu mu?" Diye sordum.
Alnıma dudaklarını değdirip öptü ve cevap verdi. "Çok güzel oldu hatta bundan sonraki tüm karşılamalarım böyle olmalı." dedi. Gülerek ona baktım ve demin elimden düşen çiçeği vazoya koydum o ise koltukta oturmuş beni izliyordu.
Hemen yanına oturduğumda kolunu omzuma attı ve daha da dibine çekti. " Ne yapayım Aykan üstüne mi oturayım?" Dememe karşılık beni kucağına çekti ve cevap verdi. "Evet, böyle çok daha güzel oldu." Dedi.
O saçlarımı okşarken ben göğsüne yatmıştım. Çok mayışmıştım ve her an uyuyabilirdim.
Uyumadan önce son söylediğim "Uyuyunca gitme tamam mı Aykan? Babam gibi yapma." Olmuştu ve son kısım tamamen uyku mahmuru olduğumdan olmuştu. Uyanınca büyük ihtimalle hatırlamayacaktım bile.
☆☆☆
Uyandığımda yatağımdaydım hemen sağ tarafımda Aykan uyuyordu ve uyurken bile çok yakışıklıydı.
İster istemez kendimi onu izlerken bulmuştum sonradan aklıma onun sevgilim olduğu ve isteğimi yapabileceğimi getirdim ve izlerken aynı zamanda saçını okşamaya başladım.
Şu an o kadar yakışıklıydı ki öpesim geldi onu ve öptüm benim amacım küçük bir öpücük bırakıp onu uyandırmamaktı ama o çoktan beni altına alıp öpüşmeye başlamıştı bile. Böylece zaten uyandığını anlamış oldum.
Kısaca beni öpüp geri yerine yattı ve bana dönüp konuşmaya başladı. "Eğer her gün böyle uyandırılacaksam bence hemen yarın evlenmeliyiz." Dedi.
Gülerken onu cevapladım.
"Ama şimdi mi?" Dedim,
Ellerini kalbine götürdü ve kırılmış gibi konuşmaya başladı. " Ne demek şimdi mi sen benimle gönül eğlendirip evlenmeyecek misin yoksa?" Diyip dudaklarını büzdü.
Gülerek ona baktım ve cevap verdim. "Evet hatta seni nikah masasında terk edeceğim." Diyip gülmeye başladığımda o ise yüzünü buruşturdu.
"Sus lütfen kalbimi acıttın." Dedi.
Hemen yanağına dudaklarımı bastırdım ve sordum.
"Geçti mi şimdi?"
"Cık ama buradan öpersen geçermiş." Diyip dudağını gösterdi.
Güldüm ve dudağına da ufacık bir öpücük bıraktım.
"Geçti değil mi şimdi?" Dedim.
Güldü ve cevap verdi. "Geçti geçti hem de çok güzel geçti." Dedi ve ikimizde güldük.
"Hadi kalk yemek yiyelim" Dedim olur diyince kalktım ve telefonumu alıp pizza siparişi verdim.
Elimi yüzümü yıkamaya gidecekken Aykan kolumdan tuttu ve yatağa geri çekti. Yanına yattım ve konuşup gülüşmeye başladık.
Böyle ilişki yaşamayacaksak sen niye yaşıyorsun ki?
Hadi vote verip yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Ağrısı (Texting)✔️
HumorKasım yıllar önce Aykan'a aşkını itiraf etmiştir. O günden beri Aykan onun kalp ağrısı olmuştur. Bir insanın kalp ağrısı, kalpteki tatlı bir sızıya dönüşebilir miydi? ☆☆☆ 00: çıldırtıcı bir güzelliğin var Kasım. 00: öyle güzelsin ki... 00: senin güz...