"Sper sa îl mai găsesc și în alte zile pe acel tip pe afară . Sângele lui a fost atât de bun."
Alerg în camera mea și trântesc imediat ușa, mă pun în fata dulapului și încep sa mârâi... "Cu ce dracu mă imbrac". Neavand nicio idee mă pun în pat cu speranța că Isaiah mă lasă acasă . Atipesc o ora și dintr-o data ușa se deschide brusc. Mă speri și dau sa mă ridic din pat, dar Isaiah era deja peste mine .-O, scuza-ma, domnișoară! Ce te-am pus sa faci acum o ora ?!
Nu îl suport când țipă la mine.. Mi-am dat ochii peste cap am oftat și m-am dus iar la dulap.
-Tu nu vezi ca nu am în ce sa mă imbrac ?!
Îmi da un brânci si cad pe jos, dar nu mă chinui sa mă ridic și doar îl privesc. Intra cu capul printre haine și începe sa scotocească. După 10 minute de căutat îmi da un corset negru cu margini de dantele roșie și niște pantaloni scurți care sunt mai mult boxeri dar ..făcuți din piele.
-Cred ca glumești ! îi zic și mă uit mirata la el.
-Chiar deloc ! Hai îmbracă-te și macheaza-te lasă fondul de ten baga niște rimel, creion de ochi și fard negru... și apropo buzele roși. Te aștept jos. Ai 20 de minute sau mă întorc după tine. Clar?N-am mai zis nimic și m-am apucat de aranjat. Aparent am terminat cu 2 minute mai devreme. Un super record. Îmi iau cheile din cuier și ieșim din curte.
-Dimitri și Adrian, nu vin? îl întreb eu pe Isaiah.
-Sunt deja acolo . Hai urca-te în mașină .Ne urcam amândoi la locurile noastre, deschid radioul și aerul condiționat, apoi am apăsat pe accelerație și am plecat. Soseaua era libera, nu vedeai nicio masina la ora asta ... Adică mna și la miezul nopții sa mai vezi copii pe străzi jucandu-se?! Asta e o aberație .. toți sunt în cluburi.
Încep sa zâmbesc uitandu-ma la drum iar Isaiah rupe tăcerea.
-Sa ști ca deja îmi lipsesc...
-Și mie... dar nu mai puteam. Serios !
-Ce a făcut Zayne de te-a enervat ?
Oftez mă uit la el și refuz sa răspund. Mai sunt câteva minute și ajungem nu vreau sa mai fiu supărată... plus ca mai mult ca sigur ne vom întâlni iar cu păpușile lui Davis...
-Te rog sa îmi răspunzi ! insista Isaiah.
-E prea penibil..
-Acum!
-Adrian i-a povestit lui Zayne ca făceam sex cu el. Și eu m-am culcat cu Zayne iar el s-a dat de gol . Înțeleg sa se laude ca fute. Dar nu îi faci asta unui prieten.
Încerc sa mă calmez deoarece unghiile mele au intrat deja în imitația de piele a volanului și totuși nu vreau sa îmi stric mașină la doar câțiva metri de club. Intram in parcarea din spate și plecam spre club.-Aveți legitimații ?
Nu pot sa cred ce gorila de bodyguard se afla la ușă.. îl fixez cu privirea și îi spun .
-Da avem bilete, tocmai ți le-am arătat și ai spus ca suntem în regula și putem intra !
Gorila s-a uitat la noi doi și apoi s-a dat intr-o parte astfel facandu-ne loc sa intram în club. Ca de obicei peste tot era fum, lumini, muzica data la maxim și fete aproape goale pe mese... După ora 1 își dau jos pana și sutienul și chiloții... "Cred ca sunt pline de SIDA" îmi zic și încep sa mă strâmb.
-Hai sa îi căutăm pe restul băieților !
Îmi aprob fratele și încercăm să ne facem loc prin mulțimea de oameni, iar apoi ajungem la bar.
-Hei barman ! strig eu spre el .
-Ce îți dau?
-Wishky cu gheata te rog.
-Imediat.
Cum primesc paharul îl dau pe gat și mai cer altul. Se pare ca tipul a rămas cu gura căscată când a văzut ca în 5 minute am băut 4 pahare . Isaiah a plecat de lângă mine ca sa găsească restul echipei. De data asta suntem toate așa zisele "trupe", dedeci Davis nu ne va mai face probleme .
-Auzi ? strig iar spre barman. Ai văzut ceva ciudat în seara asta ?
-Da, doua lucruri !
-Cum ar fi ?
-Tu dând pe gat 4 pahare de wishky si doi tipi care tot iau fetele de pe cuburi și merg cu ele la separeul de la subsol ... Am fost jos sa iau un butoi cu bere și ei bine au baricadat ușa și se auzeau numai gemete din încăpere.
CITEȘTI
Dragostea da dependență
Vampire《 "Dragostea da dependeta" , nu este ca o simpla si obisnuita poveste cu vampirii . Este o lupta continua cu viata. Bella, o fata frumoasa de aprox. 18 ani , afla ca este vampir, dupa ce a supravietuit intr-un accident de masina, unde părinții sai a...