A doua zi de dimineață, l-am luat pe Rony si am iesit la plimbare, era cam 6 dimineata, băietii încă dormeau. Străzile erau linistite, se vede ca este duminica.
M-am oprit pe o banca cu Rony si mi-am lăsat capul pe spate uitandu-mă la cer, iar apoi am închis ochii . Ciripitul pasarelelor si adierea vântului mă făceau sa mă linistesc si sa îmi aduc aminte de vremurile pe cand eram copil. Niciodată nu am avut prieteni, tata nu mă lasa, mereu imi spunea : "Bella, draga mea, cand cineva iti va spune ca iti e prieten sa nu îl crezi, defapt iti e dusman,toti iti vor raul. Nu asculta in gura altora, pana nu vezi un lucru cu ochii tai, sa nu crezi in el ! " . Am scos un oftat adânc, iar o lacrima mi-a umezit obrazul stâng, m-am grăbit sa o sterg, iar Rony mi-a sărit in brate ai m-a lins pe fata . Bag mana in pantaloni si observ ca este deja ora 8:30 si nu le-am pregătit micul dejun baietilor, asa ca am alergat pana acasa.
Din fericire, băietii încă dormeau, asa ca am scos o tigaie din dulap si am început sa fac niste ouă ochiuri, apoi am prăjit niste cabanos si am mai făcut si o salata mare . Am aranjat masa si apoi am dat drumul la televizor, nu era mai nimic interesant asa ca l-am inchis. Stăteam întinsă pe canapea, iar capul meu cădea încet încet in perna pufoasa si am adormit dusa. Dintr-o data am auzit niste tipete si înjurături pe terasa, iar eu am sărit ca arsă. M-am dus in bucătărie si am luat un briceag pe care l-am ascuns in sutien, "nu sti niciodata cand ai nevoie de unul" . Incercam sa nu fac zgomot , asa ca mă furisam încet. Pe terasa era un tip cu o geaca de piele maro, o pereche de blugi stramti, inchisi la culoare, cu niste ghete negre si un par negru strălucitor . Tipul era foarte nervos din cate imi dadeam si seama ... Dar totusi cine era el si ce cauta aici .. N-am mai stat pe gânduri si am sărit pe el, imobilizandu-l .
-Ce faci ?! Da-te jos de pe mine fato, acum !
-Cine esti ?! Omule esti in casa mea, vorbeste ! ii spun si îl apăs cu briceagul pe gat.
Si-a întors capul spre mine si am rămas efectiv blocata, era atat de dragut, avea ochi negri ca noaptea, buze mari si putin bronzat. Proasta idee sa îmi las garda jos, el a profitat s-a ridicat, m-am împins spre masa si m-a imobilizat pe aceasta, a început sa rada si s-a pus la spatele meu, deja ii simteam erectia proeminenta.
Se apleacă spre urechea mea si îmi sopteste :
-Eu sunt Zayn Malik, cosmarul vietii tale, apoi m-a lins efectiv pe fata.
Dupa asta mi-a dat drumu si a început sa zâmbească. Eu m-am încruntat la el si am intrat in casa, Zayn venind in urma mea. Băietii erau deja la masa si pot spune ca mancaseara tot, " iar rămân nemâncată azi "...
Adrian aproape ca a sărit in sus cand la vazut pe tipul din spatele meu. Eram putin surprinsa asa ca m-am asezat la masa in locul lui Adrian, ca sa ii termin portia de mancare, pot spune ca sunt o bucatareasa foarte buna.
Zayn era un tip dragut, chiar simpatic si m-a cam atras putin acum cateva minute. Cred ca inca zambeam ca proasta, deoarece Dimitri se holba mine si tocmai voia sa zica ceva dar nu a mai apucat ...
-Zaayn, amice, ce faci ?! Omg nu imi vine sa cred ca esti tu.
-Adrian, stiam eu ca te gasesc aici cu bunaciunea asta . Muah ce cur bombat are, cum dracu rezisti ?
Adrian si Isaiah au inceput sa rada, ba chiar si Dimitri a zambit, ma simteam un pic cam prost, un pic mai mult...
M-am ridicat de la masa fara sa zic nimic si m-am oprit in fata scarilor apoi am zis:
CITEȘTI
Dragostea da dependență
Vampire《 "Dragostea da dependeta" , nu este ca o simpla si obisnuita poveste cu vampirii . Este o lupta continua cu viata. Bella, o fata frumoasa de aprox. 18 ani , afla ca este vampir, dupa ce a supravietuit intr-un accident de masina, unde părinții sai a...