Capitolul 9 ¡¿

71 2 0
                                    

"Nu îl suport pe jegodul ăsta de sefu ! Crede ca poate face orice cu mine acum ca sunt singura. Lasă că îi voi Veni eu de hac."
Mi-am pus mana la gat, îmi lăsase un semn destul de "frumos", îmi trag glasul și încerc sa mă calmez.
-Cum spuneam, avem treburi importante de rezolvat. M-am gândit ca sunteți destui de mulți aici în Antalya, așa ca ar trebui sa va mai împrăștii și prin celelalte orașe sau chiar continente. Davis Mead nu e singurul nebun pe care trebuie sa îl prindem. Chiar dacă va voi strica prieteniile, asta este ! Singurele 2 persoane care vor rămâne sigur aici vor fi domnișoară Bella și fratele sau, Isaiah, deoarece ei spre deosebire de voi si-au creat un viitor stabil. zice râzând.

Eram amândoi conștienți de faptul ca doar își bătea joc de noi, cum o face de obicei, dar oricum mă bucur ca nu sunt trimisa în alt loc. Ședința a durat aproape doua ore, iar picioarele mele nu mai puteau de durere. La un moment dat plictiseala m-a cuprins și parcă voiam sa intru în modul "dormit în picioare", păcat ca nu îl am... Deja se făceau listele cu vampirii care trebuiau sa plece în Europa.. Mi se pare atât de stupid ca ne desparte.. Noi toți eram o familie, la bine și la greu . Acum fiind mai putini nu vom reuși sa facem fata pericolelor sau mai știu eu cui .... Toată treaba mi se pare un mindfuck, dar toți stăm cuminți în liniște, pentru ca ar fi păcat sa işte un scandal în momentul asta...
După atâta timp în care am așteptat Sir Drake a venit la echipa mea.
- Rândul vostru ! Bella, Isaiah raman in oras . Dimitri si Adrian pleaca în Istanbul, iar Zayne va pleca cu echipa 7 în Italia. Nu vreau sa aud comentarii Bella, averi voie la 2 săptămâni sa va vizitați în weekend-uri. Cine încalcă legea, va avea de suferit.

Am lăsat capul în pământ, nu am mai avut curaj sa zic ceva... Echipa mea e sparta, destrămată, rupta în bucăți .. Pfoai oricum as spune-o suna din ce în ce mai rau. Sir Drake ne-a permis echipei mele sa plecam, așa ca ne-am retras în club și ne-am așezat la o masa .

- Mdeci... acum vom fi despărțiți definitiv.... zice Adrian
- Nu cred ca definitiv... cel puțin pana se calmează lucrurile... încerc sa par optimista, dar nu merge .

Toată seara am băut pahar după pahar și am stat toți la masa, împărtășind amintiri din anii precedenți. Am ras, am dansat, ne simțeam în sfârșit bine ca echipa.. Nu îmi vine sa cred ca totul se termina aici ... Este atât de trist.
Mă uit spre scari și observ ca au ieșit și celelalte echipe, de la sir și ele la fel de nervoase .
Dintr-o data îmi aud telefonul sunând, este secretara mea Monica .
- Aló, zi tare și repede ca sunt în club.
-Doamna am fost sunată de la hotelul dumneavoastră, mi s-a spus ca secretara dumneavoastră de acolo si-a dat demisia, iar locul ei a fost ocupat de către Andreea. Va sfătuiesc sa mergeți pana acolo ca sa verificați situația ! În alta ordine de idei, am fost sunată de către un reprezentat numit Jack, de la compañía Feeling, care dorește sa închidă un parteneriat cu noi.
- Ce fel de parteneriat ?
- Noi oferim diferite parfumuri și creme, primim de asemenea un comision și a spus ca dacă mai vrem altceva la schimb va trebuie sfatuiescichimb discutați cu dumnealui. Ah da și ca sa nu uit, trebuie sa va faceți ședința foto pentru cei de la revista Look. Au specificat faptul ca joi cel târziu pozele trebuie sa fie gata .
- Ok fii atenta ! Scrie - mi în progam sa merg luni seara pana la hotel sa văd ce se întâmplă. Marți pune întâlnirea cu reprezentantul de la magazinul Feeling, iar miercuri dimineață aranjează ședința foto . Pentru ședința foto vreau sa îmi dai detalii marți seara Printr-un e-mail în care îmi vei spune tema ședinței, locul unde se realizează și alte detalii care îți par ție importante .
- Da, doamna, am înțeles .
- Foarte bine ! Acum dupa ce termini pleaca acasă ca e weekend .

Fata ăsta dacă ar putea ar muncii zi și noapte ... of muritorii mereu vor fi dependenți de salariu .. fără banii saracii ei nu pot face nimic.

Dragostea da dependențăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum