Dimineata, cum m-am trezit ma priveau trei perechi de ochi, aproape iesiti din orbite. Prima data m-am speriat, dar dupa m-am ridicat in sezut si i-am intrebat ce vor.
Cel care mi-a raspuns a fost Adrian:
-Cum adica ce vrem ?! Vinzi firma si noua nu ne spui ?! Ai inebunit de tot ?!
Mai avea putin si ma lua la bataie, era rosu la fata si semana exact cu un Vulcan care sta gata gata sa erupa, Dimitri i-a pus mana pe umar si l-a tras inapoi linistindu-l.
-Surioara draga, spune-mi te rog de ce ii vinzi firma lui Davis ? Chiar nu intelegi ca daca ai dat-o esti complet pierduta ?!
Ca si pe celalalt Dimitri l-a tras inapoi si s-a apropiat de mine, dupa cu un zambet sinistru si larg m-a intrebat:
-Care-i planul ?
Se pare ca el era singurul care avea incredere in mine si ma cunostea intratat de bine, incat sa stie deja ca m-am gandit la ceva folositor care ne-ar putea ajuta sa scapam de escrocul de Davis. Pur si simplu il priveam si radeam impreuna cu el, apoi mi-am afisat fata de fata serioasa si am zis:
-Azi la 12 am o intalnire de afaceri cu Davis si vreu sa discut niste treburi cu el, ca sa clarificam odata ce isi doreste de la mine.
Cei trei baieti ma priveau ca pe o nebuna, ma simteam putin aiurea, dar nu am zis nimic. Niciunul nu zicea nimic, iar eu am inceput sa ma ciupesc ca sa vad daca inca dormeama sau m-am trezit. Fara mai multe adaugari, m-am imbracat si am plecat singura catre Channel Romania . Cand am ajuns nu mai era nici un reporter, dar o limuzina lung si luxoasa era parcata in fata firmei. M-am gandit ca sigur acela era Davis asa ca mi-am luat geanta si am urcat la etaj.
In fata biroului meu doi barbati, mai bine zis doua gorile inspaimantatoare pazeau usa, i-am saluata si dupa am intrat. Am avut un soc pe moment, Davis era asezat pe canapeaua plusata, dar eram pur si simplu mirata si speriata. Davis semana izbitor, defapt arata exact ca tatal meu, avea aceasi infatisare, aceasi inaltime, aceasi culoare a ochilor si freza. Ma simteam de parca in fata mea era tata, ci nu un escroc care ma urmarea.
-Buna ziua, domana Sadam !
-Buna ziua, domnule Mead !
-Eu am venit la 12 fix, iar tu ai intarziat o ora draguta. De ce m-ai chemat?
-Intrebarea corecta este alta... De ce ai anuntat in direct la televiziune ca eu iti vand firma ! E strigator la cer ! deja am inceput sa tip si sincer imi cam era frica ca una dintre gorilele de la usa sa-si faca aparitia.
Davis a inceput sa rada apoi m-a privit in ochi:
-Tu chiar nu sti cine sunt nu ? Eu sunt fratele geam al lui Omar Alim, al tatalui tau .
Cand am auzit ce a spus am ramas complet nemiscata,eram alba la fata, iar inma imi batea cu putere, mai avea putin si imi sarea din piept. Simteam ca inebunesc.Davis s-a ridicat de pe scaun si a venit spre mine razand incet si malefic. S-a a propiat foarte mult si apoi mi-a pus mana pe fata mangaindu-ma incet, fiind speriata m-am dat inapoi, dar am intrat in perete . Suflam greu si cred ca Davis imi simtea frica deoarece ii vedeam coltii albi ca spuma laptelui iesind inafara gurii. Era sinistru asa ca am tras aer in pipet si am zis :
-Domnule, am venit sa discutam despre afaceri, nu despre viata personala. Va rog sa va asezati acum !
-Am vorbit destul ! Eu voi pleca, dar ne vom revedea curand, scumpo !
Apoi a iesit pe usa si dus a fost. Eram speriata rau. Mi-am luat mobilul si l-am sunat pe Dimitri spunandu-i:
-Buna Dimitri ! Te rog vino imediat la firma sunt traumatizata ! Ajuta-ma !
Nici nu am inchis bine ca dupa cincisprezece minute prietenul meu drag a intrat pe usa biroului si m-a luat in brate. Ne-am asezat pe canapeaua plusata si cu lacrimi in ochi i-am povestit tot ce s-a intamplat. Dimitri era foarte atent, dar totusi il distragea ceva, dar nu stiam clar ce anume a patit. M-am oprit din povestit si l-am intrebat daca s-a intamlat ceva, dar el m-a strans mai tare in brate, m-a starutat pe frunte si mi-a zis ca totul e in regula .
CITEȘTI
Dragostea da dependență
Vampiro《 "Dragostea da dependeta" , nu este ca o simpla si obisnuita poveste cu vampirii . Este o lupta continua cu viata. Bella, o fata frumoasa de aprox. 18 ani , afla ca este vampir, dupa ce a supravietuit intr-un accident de masina, unde părinții sai a...