Capitolul 7 ¤

102 1 0
                                    

Inima imi batea ca nebuna, iar respiratia mi se accentua. Marccel ma pipaia si saruta, dar nu e de ajuns, eu vreau mai mult, mult mai mult. Ii dau tricoul jos, iar el ma musca de gat cat sa imi lase un semn, iar eu cu mainile il zgarii pe spate incepand sa gem, prin gura intredeschisa. NU ! Ce naiba fac !- imi zic . Deschid larg ochii si ma ridic de pe el, il privesc si ma izbesc de peretele din spatele meu. Marccel e nedumerit, dar nu pare a fi trist. .
- Scuze..dar nu pot face asta ! Problema cu soarele e mult mai importanta.
Marccel a zâmbit și apoi m-a aprobat cu o mișcare ușoară a capului .
-Hai sa mergem în laboratorul meu .
Marccel a luat-o în fata, iar eu îl urmam. Am coborât vreo 5 etaje subteran și am trecut prin o gramada de încăperi ... parcă totul e un labirint, eu una nu mai știu sa mă întorc sper ca mă aduce el înapoi . Nefiind atenta la drum , nu am observat când Marccel s-a oprit și iar m-am lovit de spatele lui .
-Adineauri mi-ai refuzat avansurile așa ca încetează sa te lipești de mine ok ? imi zice zambind.
Acum stăteam în fata unei usi mari, scoate o cheie ciudata din buzunar și o deschide . Inautru era exact ca într-un laborator vechi de chimie.. peste tot erau carti vechi și prăfuite, sticluțe cu tot felul de lichide colorate. Nu era nimic neobișnuit. Marccel m-a invitat sa iau loc pe un scaun la masa și el a început sa caute o carte.
-Ce cauți ?
-Cartea mea de vrăji, doar ca n-am mi folosit-o de mult.
-Tu ce crezi despre ce am pățit azi ? Adică mda sunt vampir dar eu niciodată n-am simțit nevoia sa omor pentru sânge ...
-E ceva normal.. Diseară este luna sângerie sau după cum știți voi este "Luna noua" care semnifica moartea ... Aceasta luna a apărut prima data atunci când a fost marele masacru în acest loc .. Dar nu te speria totul va fi bine . Oh uite , am găsit cartea !
Marccel a început sa citească câteva pagini la repezeala apoi a luat pe masa niște flori, le-a pisat apoi o soluție roz și le-a băgat pe toate într-un castron în timp ce le amesteca.
-Uite ia și bea asta !
-Poftim?! Nu, miroase groaznic !!
-Nu face mofturi, bei doar o guta restul este pentru oamenii tai !
-Mbine ...
Am dat chestia aia pe gat și intant mi-a venit sa vomit dar m-am abținut .
-Hai acum sa mergem la etaj .
De data ăsta Ne-am mișcat mai repede. Când am ajuns la etaj m-a pus sa stau în lumina și ca sa vezi nu am mai pățit nimic .
-Ăă.. Mersi Marccel ! Cum as putea sa iți multumesc ?
-Poate dacă m-ai mai vizita ar fi un lucru frumos. Arăți superb !
-Mulțumesc ! Acum trebuie sa plec ..
-Stai n-ai uitat nimic?
-Ce anume?
-Pai .. ești în sutien, îmi zice râzând. I-ati bluza și îmbracă-te.
Mi-a făcut cu ochiul în timp ce mă îmbrăcăm și după m-ai condus pana la mașină... nu mi se părea atât de înfricoșător tipul..

Imediat cum am intrat în trafic l-am sunat pe Isaiah:
-Hei am rezolvat mi-a dat un ser o sa vi-l aducă și vouă subt pe drum !
Nu l-am lăsat sa mai spună nimic, sincer nici nu mai aveam răbdare voiam sa ajung acasă.
În timp ce conduceam am auzit la radio reclama companiei mele și am sunat-o iar pe asistenta mea Monica
-Bună ziua, doamna !
-Ia zi ! Ai rezolvat?
-Da. Am sunat la hotel și am cerut sa mi se dea o lista cu tot ce trebuie cumpărat și am dat comanda .
-Cat au costat și când le primi ?
-Totul a fost în jur de 20.000€ și au spus ca le aduc la hotel peste 4 zile adică vineri .
-Foarte bine! Ne vedem mâine dimineață la birou !
-Desigur, la revedere !

Peste 20 de minute am intrat cu mașina în parcare și am fugit în casa cu elixirul.
-Era și timpul sa ajungi, zise Adrian.
-Ok deci, fiecare ia o singura înghițitură și nu mai mult ! După stați 3 minute pe ceas și sunteți liberi sa plecați !
-Cum adică sa plecam?! Întreba din nou Adrian.
-Așa cum ai auzit ! Tu și Zayne va veți face bagajele și plecați din casa mea ! Sincer nu mă interesează unde va duceți dar eu una nu vreau sa va mai văd ! Ne vom întâlni doar în misiuni și poate când ieșim prin oraș . Atât!
Nineni nu a zis nimic au făcut cum le-am spus apoi au ieșit la soare și au observat ca sunt bine . Eu am rămas în sufragerie cu Rony și mă uitam la televizor .
Deja se lasă întunericul, aproape ca adormeam pe canapea. Când simt ca cineva mă învelește cu o pătură, era Dimitri.
-Hei ! îmi spune.
-Hei.. zic și eu.
-Poate ca nu e bine ca îi dai afară ...
-Adrian e un nenorocit ! A făcut prea multe ca sa îl mai iert!
-Da așa e .. dar totuși tine la tine.
-Posibil nu neg nimic doar ca azi nu am fost în apele mele adică ... efectiv nu am fost eu ... M-am aruncat în pat cu străinul ăla... Eu nu fac d-astea ! Chiar dacă mă excit din orice prostie !
Dimitri începe sa rada .
-Uite vreau sa plec și eu cu Adrian .. adică mna e fratele meu ! Toată ziua voi sta la tine și seara voi merge la mine acasă .
-Dacă ăsta vrei.. Așteaptă un minut te rog .
M-am dus pe hol și M scos telefonul din genata apoi am format un număr, după doua beepuri cineva mi-a răspuns.
-Bună seara ! zic eu. Mai e disponibila casa de pe cealaltă parte a străzii ?
-Da ! Costa 70.000€ .
-Foarte bine ! În seara ăsta se vor muta acolo 3 băieți, dacă îmi trimiteți numărul unui cont va trimit imediat banii.
-Va voi da mesaj ! Va mulțumesc!
-Plăcerea e a mea !

I-am chemat pe toți la parter și i-am pus sa se așeze la masa. Adrian și Zayne păreau cam abătuti, Dimitri părea sigur pe el, ira Isaiah .. ei bine el era confuz.
-V-am chemat aici ca sa va spun ca va dau afară din casa dar ! Dar! Veți locui în casa de peste drum tocmai am cumparat-o.
Imediat cum mi-am terminat ultimul cuvânt Adrian a sărit în picioare m-a sărutat în treacăt pe buze și si-a aprins o țigară . Toți am început sa radem și ne-am apucat sa cărămizi cutiile cu bagajele ale celor 3 băieți . Când am ajuns în casa am fost surprinsa sa constat ca în casa era și mobila, chiar moderna așa ca nu am dus prea multe lucruri .

După 3 ore de dute-vino, m-am întors cu Isaiah acasă și fiecare ne-am dus în camerele noastre. Când am intrat în încăpere m-am aruncat în patul moale și plin de perne și am tras aer adânc în piept. "Am avut o zi aproape liniștita", mi-a zis râzând. După ce am lenevit câteva minute mi-am dat jos hainele office și mi-am luat pe mine niște pantaloni scurți și un maieu, și ooo daa am renunțat la sutien. Mi-am rearanjat produsele de make-up, parfumurile și multe alte lucruri de pe măsuța de toaleta. Totul a durat doar o ora și desigur am început sa mă plictisesc. Nu îl auzeam pe Isaiah în casa așa ca probabil o fi plecat la băieți ... "ce trist, am rămas singura". Imediat l-am auzit pe Rony lătrând și am coborât la parter, cineva bătea la ușă.
-Bună ziua !zic după ce deschid ușa.
-Aveți un colet ! Din păcate nu va pot numele expeditorului, dar am înțeles că va este o persoana draga și apropiata.
M-am uitat lung la cutia din brațele curierului.. fără alte întrebări am fost de acord sa semnez de primire și am luat coletul . M-am dus în bucatarie, iar Rony latră și se învârtea în jurul meu. "Oare ce sa fie..."
Am laaustuat un cuțit din sertar și desfac cutia. Inautru ca sa vezi.. era o cutie mai mica, o scot și o desfac și pe aceasta, și din nou încă o cutie...După ce am deschis-o am găsit o carte numita "Arta de a face Sex" de Mabel Iam. M-a bufnit rasul și am pus-o pe masa. Deasupra cărții mai era o cutiuță, foarte mica așa ca am încercat știu sa o deschid ușor cu mana..și ca sa vezi înautru era un inel.. Era superb, mi-l-am pus imediat pe mana și am început sa tip ca nebuna prin sufragerie . Parcă era făcut pe degetul meu. M-am întors în bucatarie și m-am pus pe scaun încercând sa citesc recenzia acestei cărți... mmm dar mi s-a făcut foame așa ca am ieșit pe strada . Nu prea mai era nimeni, deja începea sa se întunece cerul. Mă duc pe lângă apa și văd pe o banca ca Strada tata un băiat brunet. M-am lins pe buze și am plecat spre el .
-Bună ! îi zic.
-Hei..
-Mm scuze, dar mă pot așeza lângă tine ?
Băiatul a întors capul spre mine și exact cum am bănuit s-a uitat în ochii mei.
-Fi atent ! Nu ai voie sa tipi. Îmi vei întinde încheietura mâini stângi și mă vei lasă să te gust. Ok? zic în timp ce îl masa pe braț.

Deja îi vedeam cum zvacnea vena sa de la gat. "Sper sa fie gustos". Mă așez frumos lângă el și îmi înfig colții în încheietura sa. "Vai ce bun e, gemetele astea ale lui mă mai și excita" . În timp ce mă hrănesc las garda jos.. și ei bine proasta idee, deoarece am simțit o mana pus pe umărul meu. M-am speriat și am dat sa văd cine e dar spre bucuria mea era doar Isaiah.
-Da-mi și mie ! zice în timp ce cu un deget îmi ia sângele de la gura și apoi îl gusta.
Am mârâit la el deoarece se baga peste prada mea, dar nu m-a băgat în seama și s-a așezat în partea dreapta începând sa se hrănească și el din băiat. Eu deja mă saturasem și m-am ridicat în picioare începând sa oftez.
-Ce ai pățit ?mă întreabă Isaiah.
-Mă simt singura...
-Dar ști ca nu ești!
-Doar pare ca nu sunt...
Isaiah se uita atent la mine și mă întreabă:
-Ce e u inelul ăla ? De unde îl ai ?
-A venit azi un colet .. era ăsta și o carte.
-De la cine ?
-Nu știu .. nu îmi pasa .. Hai acasă !!
-Defapt, azi ieșim în patrulare .
-Unde ?
- În Alana Club ! Sa te îmbraci frumos .
Nu pot sa cred xa ne întoarcem în același loc unde ne-am întâlnit data trecuta cu Davis, dar n-am zis nimic, am constrâns băiatul sa creadă ca a căzut și s-a julit, iar apoi l-am urmat pe Isaiah în casa.

Dragostea da dependențăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum