Capitolul 6 ☆

198 8 5
                                    


~ Perspectiva Bellei ~

Aproape am ajuns la birou, drumul este putin cam aglomerat. Am oprit la semafor si priveam afara pe geam oamenii care mergeau grabiti pe strada. Este foarte cald parca ma sufocam in masina. Am ridicat geamul masinii si am dat aerul conditionat la maxim. Inca nu imi venea sa cred ce a putut face Adrian si tantalaul ala de Zayn. Si nuuimi vine sa cred ce am putut face nici nu il cunosc pe baiatul asta Zayn iar eu deja m-am culcat cu el. Incerc sa ma ruo din gandurile mele si sa fiu atenta la drum. Dintr-o data simt cu razele soarelui imi ard mana stanga, inrosindu-se si iesind fum. Speriata am cotit la dreapta oe o strada, printre niste cladiri parasite, unde era umbra. Am iesit rapid din masina si m-am izbit de pretele blocului apoi am alunecat pana la sol. Am inceput sa dau din mana dar n-am avut nici un succes asa ca am luat sticla de apa din masina si mi-am udat bratul. Am luat telefonul mobil si l-am sunat imediat pe Isaiah.

-Da surioara, ce este ?

-Isaiah, cum e posibil ca soarele sa imi arda mana ?! Cum ?! Sunt un original si pe deasupra port si inelul de zi , ce se intampla?

-Stai putin linisteste-te cum sa iti arda mana?

-Conduceam linistita iar razele soarelui au patruns in masina si mi-au ars bratul stang, pielea era rosie si iesea fum...

-Unde esti ?

-Sunt pe strada XR3, la cladirile alea parasite ..

-Bine stai acolo, sa nu pleci ca vin imediat !

 

~ Perspectiva lui Isaiah ~

 

Cum este posibil asa ceva ?! Un original nu are probleme cu soarele... Am coborat foarte nervos  in sufragerie, Adrian si Zayn stăteau la masa, iar Dimitri pe canapea . M-am dus direct in fata lui Dimitri si i-am  zis :

-Avem probleme !

-Cum adica ?

-Bella, a fost arsa de soare in timp ce conducea..

-Da,fi sigur ca asta este... Orice fata se mai si bronzează,  zise Adrian.

-Da, dar nu si un vampir original sau un vampir fara inel, sari repede Dimitri sa specifice.

M-am asezat pe canapea si am inceput sa le povestesc pas cu pas ce a patit Bella.

 

~ Perspectiva Bellei ~

 

Cat de cald poate sa fie dar nu inteleg , de ce mi s-a intamplat asa ceva ?! Dintr-o data imi simteam sangele cum clocotește, ochii mi se inrosira, venele de pe fata incepeau a prinda contur, iar coltii mei voiau doar sa se infiga intr-un gat omenesc si sa il sece de sange. Mi-am micsorat gurile de aer pecare le luam, ca sa incerc sa gasesc vreo vietate prin ghetourile din apropiere,  spre nenorocul meu, n-am gasit nici macar un micut soricel. Foamea devenea din ce in ce mai apriga, m-am intorsrapid la masina si m-am izbit de perete, apoi mi-am vazut expresia fetei in geamul fumuriu al masinii. Eu nu sunt asa ?! Eu nu sunt un monstru, ce mi se intampla ?! Am cazut genunchi si mi-am pys mainile in cap incercand sa ma concentrez. Incetul cu incetul mi-am revenit, iar pofta de sange scazu. M-am ridicat in picioare si m-am dus sa deschid porbagajul,  am tras o cutie frigorifică spre mine si am baut doua pungi de sange.

 

~ Perspectiva lui Isaiah ~

Nu mai aveam stare sa raman acasa pana gaseste Dimitri un raapuns pentru ce se intampla cu Bella asa ca am decis sa plec singur. M-am dus grabit spre usa si am deschis-o iar razele soarelui au patruns in casa, arzandu-mi pielea, am cazut in genunchi,  mi-am pus mainile in cap si am inceput sa tip, nu ma puteam ridica si simteam ca trupul meu se topeste . Zayn a venit rapid spre mine si m-a dat la o parte din calea razelor solare , iar Adrian a inchis usa fara ezitare . Dimitri m-a infasurat in paturi si a aruncat apa pe mine pana pielea mea s-a oprit din fumegat. Si Zayn si Adrian aveau arsuri,  dar nu foarte grave... Dimitri ne-a mai adus fiecaruia cate o punga de sange. Inca erroșiaticyic dar dupa e am baut tot culoarea pielii a inceput sa isi revina.

Dragostea da dependențăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum