Capitolul 1 ▪

793 10 0
                                    

Ploaia, un fenomen straniu care vine de nicaieri si reuseste sa te calmeze si in cele mai urate faze ale vietii. Ea te mangaie, nu te judeca si reda viata intregii naturi. In zilele ploioase ma gandeam oare cum ar fi fost daca intreaga mea familie ar fi trait. Totul poate ca ar fi aratat altfel, poate ca nu as mai fi facut atatea greseli stupide sau poate as fi inteles cu adevarat dragostea ... Daa, cea mai apriga intrebare pe care mi-o pun in fiecare zi este cum ar fi fost daca ... Eu sunt Bella Sadam, sunt o turcoaica tanara si inalta cam de 17 ani in cautarea unei vieti perfecte, pe care nu am avut-o niciodata. Familia mea a murit acum 10 ani intr-un accindent de masina, eu am fost singura supravietuitoare. Stiu e ceva ciudat, dar hai ca nu vreau sa va plictisesc cu trecutul meu tragic.

In present locuiesc intr-o casa frumoasa, cu un etaj, cu plaja privata si cu o gradina plina de trandafiri rosi ca sangele, dintr-un cartier residential din Marmaris, am o masina, adica o bijuterie pe patru roti, un Volkswagen Touareg negreu cu toate dotarile posibile si imposibile si mai am un catelus, un labrador alb , pe nume Rony .

Chiar daca am 17 ani sunt directoarea Firmei Channel si am un hotel luxos in Bodrum, pe nume Salmakis Resort & Spa . Cel mai important detaliu este ca eu nu sunt o muritoare. Atunci cand am fost scoasa din masina care luase foc, un vampir m-a obligat sa beau sange de la el pentru a putea trai. Stiu sunt foarte tanara dar acest lucru este foarte important, doarece sunt si foarte puternica.

Vis-a-vis de mine locuiesc doi frati, Adrian si Dimitri Bonyo. Ei doi sunt foarte buni luptatori si la fel ca si mine sunt vampiri. Ne cunoastem inca de cand m-am mutat aici, neavand foarte multi bani cand am venit in cartier ei m-au ajutat sa imi fac o viata luxoasa exact cum imi doream si le multumesc pentru asta.

Andrian este un tip inalt cam pe la 1.75 cm, are 19 ani, cu parul saten inchis, ciufulit intr-un stil absolut bestial, cu ochii de un albastru unic in lume, ne mai intalnit in rasa noastra si are intotdeauna un ranjet senzual, intins pe toata suprafata fetei. Singurul lui defect este ca bea si fumeaza fara incetare, fara aceste vicii nu ar putea traii.

Dimitri, fratele sau, este un tip musculos inalt cam de 1.80, are 21 de ani si are parul brunet, lung, ochii negri ca noaptea, atunci cand ii privesti ai senzatia ca te inghit si ca intri intr-o alta lume intunecata, el sare in ajutorul oricui, in 8 ani de cand il cunosc nu l-am vazut dependent de ceva sau sa aflu ca are vreun defect anume. Ii place mult ditractia si aventura, este un baiat trasnet.

Ca tot vorbeam despre ei chiar acum aud ca bate cineva la usa asa ca am coborat scarile si am deschis.

-Hei baieti ! Ce va aduce pe la mine ? am intrebat eu cu zambetul pe buze .

-Avem probleme ! acest raspuns fara pic de urma de sensibilitate sau de panica l-am primit de la Dimitri, asa ca i-am invitat inauntru ca sa aflu ce s-a mai intamplat. Am uitat sa specific un lucru foarte important, eu, Adrian si Dimitri formam o echipa de vampiri care ne ocupam de ce e rau prin oras. Da e straniu, daca te gandesti la faptul ca noi bem sange uman, dar niciodata nu ne omoram victimele.

-Deci spuneti baieti ce s-a intamplat ?

-Davis Mead ! Il mai ti minte pe Davis Mead ?

-Da, ultima data stiu ca a fost ucis de catre Omar Burino. Cel putin asa spune lumea ... De ce ?

-Eh, pai uite care-i treaba, el nu a murit totul a fost o farsa . Aseara cand tu erai la servicu, eu si Adrian am fost la Caffe Bar din centrul orasului si l-am vazut la masa alaturi de o domnisoare, care presupun ca era constransa si chiar mai mica decat tine.

-Hei nu ma face mica ! Poate ti s-a parut nu mai fi asa panicat... Linisteste-te o sa o sunt pe Anabela sa investigheze putin orasul cu echipa ei.

-Nu e vorba sa ma calmez. Tu sti macar ce cauta Davis?

Dragostea da dependențăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum