Felaket

34 7 3
                                    

Dararan göğsüm ve sık nefeslerimin boğuk hırıltılı sesi ıssız sokakta yankı yapıyordu Koşmalıyım!"Beni bulacak." Diye fısıldadım.Terli saçlarım yüzüme yapışıyordu.Çok yorulmuştum adım atacak dermanım yoktu Duvara sindim.Nefeslerimi toparlamaya çalıştım.

Tam o anda demir borunun yere sürtünme sesini ve adım seslerini duydum."Kahretsin! Burda öleceğim,bu izbe ve ıssız sokakta cesedimi bile bulamayacaklar." Kafamda binbir türlü senaryo oluştu.Paniğe kapıldım.

O geliyordu.Gittikçe yaklaşıyordu.Ağlamaya başladım.Göz yaşlarım dur durak bilmeden akıyordu.Kaçmam gerekiyor!.Hemen koşmalıyım.Ama biliyordum.Eninde sonunda beni yakalayacaktı.Kaçış yoktu.Koşmaya başladım

Ecelinden elinden gelenin en iyisini yapsan bile kaçamazdın.

Bir anlık gafletle arkama baktım.Ayağım taşa takıldı ve yerde yuvarlanmaya başladım."Ahh."Bacağım çok acıyordu.Elimi ağzıma kapattım.Sesimi duymaması lazımdı.Her yer zifiri karanlıktı.Göz gözü görmüyordu.Ellerimle yarayı yokladım.

Bacağıma dokunduğumda bir dal parçasının saplandığını hissettim.Sessiz ağlamalarım şiddetlenmişti.Üzerimdeki kirli,artık beyaz olmayan gömlekten bir parça kopardım.Acele etmeliydim.Her an gelebilirdi.Kolumu kaldırdım ve sesimin çıkmasın diye var gücümle ıssırdım.Dalı saplanmış tenimden güç bela çıkardım.Kanın keskin kokusu genzimi yakıyordu.Elimdeki gömlek parçasıyla tampon yaptım.Sıkıca bağladım.Umarım kangren olmam diye düşündüm.

Zira ses çıkarırsam beni yakalardı.Ayağa kalktım.Aksak adımlarla bir elim bacağımda ilerlemeye çalıştım."Benden kaçabileceğini mi zannediyorsun küçük kız? Bana gel."İlk önce onun iğrenç ve kalın sesini duydum sonra pis nefesini ensemde hissettim.Çığlık atmaya çalıştım ama elini ağzıma kapattı.

"Senin sesini burda kimse duyamaz."dedi ve kahkaha attı.Çırpınmaya başladım."Ehh yeter be! Uslu dur." Dedi ve Beni yere fırlattı. "Adi herif seni tanımıyorum bile,imdaat."Diye bağırdım.Cebinden beyaz bir mendil ve küçük bir şişe çıkardı.Ayağa kalkmaya çalıştım.Ama kalkamadım.Yaralanmanın tam sırasıydı diye düşündüm.Geriye doğru iki elim üzerinde süründüm.

Bitmişti.Herşey buraya kadardı."Ben seni tanıyorum küçük kız." Dedi ve devam etti."İnsan babasını unutur mu?."Duyduğum son ses bu oldu..


Oy vermeyi unutmayalım. En kısa zamanda görüşmek üzere..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaçamazsın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin