07

180 14 0
                                    

Perşembe

Hocam
İyi misiniz?

Cuma

Hocam iyisiniz değil mi?

Dün (Salı)

Bay Jeon
Lütfen iyi olduğunuzu söyleyin bana.

Bugün dersimize Namjoon hoca girdi
Derste siz olmayınca tadı çıkmıyor
Evet Namjoon hoca eskiden bizim dersimize giriyordu fakat
Sizinle ders daha akıcı

Bugün

Günaydın hocam

---

Yağmurlu bir gün. Sen yoksun diye hava ağlıyordu resmen.  Adımlarım bulutun yaşlarına basıyordu acımadan, sende benim yaşlarıma basıyordun...

Senin olmadığın her saniye seni özlüyor ve daha çok aşık oluyorum. Ama artık içimi korku kaplıyor, ya öldüysen? Ya gerçekten herkese veda etmişsen?

Cebimden çıkardığım avucumda parlayan gümüş bilekliğe bakıyorum. Üstüne yağmur damlaları düşüyor. Ne kadar zarif bir bileklik...

Omzuma çarpan sert bir çarpış elimdeki bileliği yere düşürüyor. Dolu gözlerimle bilekliği arıyorum, bir türlü bulamıyorum. Gözlerim bu bulanıklığın ağırlığına dayanamayıp kapanıyor. En sonunda bir eli tutuyorum. Gözlerimi açıyorum. Yağmur sönmüş, güneş açmıştı. Elin sahibi ise, sen çıkıyorsun...

T: Bay Jeon?

Jk: Günaydın, biraz daha dikkatli ol.

Elimi çektim. Yerdeki bilekliği aldı. İkimizde ayağa kalktık. Eliyle saçımı dağıttı ve yoluna ilerlemeye devam etti. Arkasından ona bakıp gülümsemiştim. Zıplayarak yanına gittim.

Jk: Hey, disiplinim hâlâ yerinde. Sakın oynaşma.

Kahkaha attım. Ne kadar özlemişim bu anı... bir anda hocanın etrafını kızlar sarmıştı. Beni iteklemişlerdi. Yere düştüğümde dizimi yaralamıştım. Ayağa kalkıp geriye gitmiş, yavaş yavaş ilerlerken, Jungkook beni hiç merak etmemişti bile.

Suratım asılmıştı.

---

Matematik dersindeydik. Bir elim yanağımda, deftere çizim yapıyordum. Ona ne bakasım vardı ne de dinleyesim.

Okul bitmişti. Herkes evlerine, biz yurta gitmiştik.

H: Taehyung, kendine gel artık! O kadar merak ettiğim ve özlediğin kişi geldi işte, daha ne somurtuyorsun?

T: Kızlar yanına geldiğinde beni görmedi bile.

Bir yandan dizimin yara olduğu yere buz tutuyordum.

H: Nasıl yani?

T: Kızlar etrafına geldi. Kızlar beni itekledi ama o görmedi bile. Yere düştüm ve...

Buzu çekip ona gösterdim.

H: Hass... fena kanamış... bir dakika! Bunu avantaj olarak kullanmamız lazım! Şimdi, birkaç gün yazma ve konuşma. Sorun olsa bile götürme. Trip at.

T: Yazarsa?

H: Yazarsa eğer mesajına geç bak. Mesajda da eğer bu konu değilde ders gibi konu açarsa, konuyu buna bağla.

T: O yazana kadar yaram geçmez umarım.

H: Bir daha yaralarsın.

Y: Yok artık! Hayır dayaniyim dedim de kafamı aşacak dereceye geldi. Yaran geçerse boyayla hallederim, mübarek dramaqueensin rolle halledersin.

H: Tabii yakalanırsan sıçtın.

T: Off... ben uyuyacağım.

Hoseok ve Yoongi'nin yanaklarını öpüp uzandım. İkiside şok olmuştu çünkü onların yanaklarını nadir öperdim.

Teacher to Student -Taekook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin