"Bebeğimiz için"

467 43 32
                                    

Yeni bölümden herkese merhabaaa.💗💗

••



Herkesin bir başlangıcı olurdu, iyiliğe veya kötülüğe. Bir sebep olurdu; yaşamak için, gülmek için, ağlamak için...

Mutlaka bir günahkar olurdu bile isteye cehennemi tadan ama herkes bile isteye mi cehennemi seçer?


Issız ormanın tam kalbindeydiler genç kadın ile adam ve herşeyden habersiz küçük bebek. Kadın elinde kundağındaki bebeğiyle yere çökmüştü eşi ise gergin bir şekilde bi etrafa birde hayatını oluşturan iki cana karısına ve bebeğine bakıyordu.Bebeğine sıkıca sarıldı genç kadın, öpüp kokladı. 

"Yulia?"

Bakışlarını kocasına çevirdi ikisi de 1 ayda fazlasıyla çökmüştü.


"Vakit geldi"

"Richard, onu yollamasak olmaz mı?"

"Hayatım zorundayız biliyorsun"

Yulia'nın gözlerinde hali hazırda bekleyen yaşlar yavaşça akmaya başladı.

"Onu cehenneme yolluyoruz Richard"

"Zorundayız eğer o gitmezse ikimizde ölürüz yine gitmek zorunda olur ama kendimiz verirsek birkaç yıl sonra onu kurtarabiliriz anlıyor musun?"

"Ya başaramazsak?"

Richard eşine sıkıca sarıldı.

"İkimiz beraber olduğumuz sürece her şeyi başarırız tamam mı?"


Yulia kafasını sallayıp bakışlarını kucağındaki bebeğine çevirdi.Henüz 1 aylıktı minik bebek her şeyden habersiz bir şekilde annesinin kucağında sessizce duruyordu. Anlına ufak bir öpücük kondurdu Yulia geri çekilmeden bebeğinin kulağına sessizce fısıldadı.


"Seni geri alacağız bebeğim sadece dayan olur mu, annen için"

Birkaç dakika sonra araba sesleri geldi, bebeğine sıkıca sarıldı Yulia bırakmak istemiyordu. 2 araba önlerinde durduğunda Richard yavaşça Yulia'yı ayağa kaldırdı. Arabadan 2 tane adam indi. Bebeği ailesinden koparan Nikolay İvanov ve Kış Askeri.


Richard yavaşça bebeği eşinden almaya çalıştı ama Yulia bebeğini bırakmak istemiyordu sıkı sıkına tutuyordu bebeğini. 

"Yulia"

Ilımlı bir sesle konuşmaya başladı Richard.

"Lütfen hayatım, bebeğimiz için bırakman lazım"

Yulia yavaşça mırıldandı.

"Bebeğimiz için"

Kollarını yavaşça serbest bıraktı Yulia ve bebeği ondan koptu.


Richard bebeğinin soğuktan kızaran burnuna ufak bir öpücük bıraktı ve o da Yulia gibi kulağına fısıldadı.

"Annen ve baban seni çok seviyor bebeğim"

Ardından Nikolay'a döndü. Yavaşça bebeği onun kucağına bıraktı.

Hydra ProjesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin