✨
Ben Millie kimsesi olmayan Millie. Birkaç aya kadar kim olduğunu bile bilmeyen Millie. Kimseye güvenmeyen Millie. Geçmişi kanlı olan Millie.
Sevdiği adam ailesinin katili olan Millie. Bu gerçekle yüzleşmek zordu.Natasha gittikten sonra belgeleri okumuştum. Annem benim gibi ailesi tarafından Hydra'ya verilmiş biriydi. 10 yaşından beri Hydra'daymış. Babam ise Hydra için çalışan bir bilim adamıymış. Annem babamın güvenliğini sağlamak için görevlendirilmiş ve orda tanışmışlar gerisi malum.
Ölüm; Winter Soldier
Normal bir ölüm sebebi gibi gelebilir ama değil. Ben doğduğum gün ailemi kaybetmişim. Ben hayata 1-0 geri de başlamışım. Ben ailemin katiline aşık olmuşum.
Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Biliyordum isteyerek yapmadı çünkü bende yapmamıştım. Her şeye rağmen içimde bir kırgınlık vardı. Görmediğim ailemi öldürmüştü. Kalbimde bir sızı vardı, bir yanım onu affetmemi hatta bilmiyormuş gibi yapmamı diğer tarafım ise onu suçlamamı söylüyordu.
•
Clint duydukları karşısında dilini yutmuştu.
"Şimdi sen onun ailesini-"
"Evet Clint tekrarlayıp durma"
"Tanrım. O zaman aşkınıza ne olacak!"
Bucky olduğu yere daha da sindi. Natasha uyarı amaçlı Clint'in kolunu çimcikledi.
"Bucky üzülme, Millie Zeki kız yani şey hani ailesini isteyerek öldürmediğini anlar. Anlar di mi?"
Clint her ne kadar Bucky'i rahatlatmak istese de başaramadı. 3'lü sessiz kaldı."Vay gece kuşlarına bak"
Tony'in sesiyle Bucky daldığı yerden gerçek dünyaya geçiş yaptı. Natasha ve Clint ise Tony'e döndü. Tony karşısındakilerin iğrenç yüz ifadelerini ve ortamdaki hüznü sezince yüzü soldu ve ciddileşti.
"Neler oluyor?"
Herkes sessiz kaldı.
"Clint?"
Clint kafasını önüne eğdi.
"Nat?"
Natasha kafasını 'hayır' anlamında salladı
"Barnes?"
"Her şey bitti Tony"
"Ah sonunda biriniz konuştu bir an sessizlik orucuna girdiniz sandım"Tony'in ortamı hafifletmek için yaptığı şaka işe yaramamıştı. Tony elini ensesine atıp kaşıdı.
"O kadar kötü ha?"
Natasha ve Clint aynı anda kafalarını salladılar.
"Pekala yüz başı rüyalar alemindeyken anlatın bakalım"
Clint'in yanına oturdu ve geriye yaslandı. Clint ve Natasha, Bucky'e bakıyordu. Bucky ise nasıl söyleyeceğini düşünüyordu."Fazla laf gevelemeyeceğim. Ben Millie'nin ailesini öldürdüm"
Tony bakakaldı. Ailesini kaybetmenin nasıl bir şey olduğunu çok iyi biliyordu hatta ailesinin suikastta öldüğünü bile biliyordu ama kimin neden yaptığını bilmiyordu, şimdilik."Nasıl?"
İster istemez kekelemişti. Ufacık bir anda bile Millie'ye ısınmıştı. Çocuk gibi her şeye şaşırmasına, çocuklar gibi her şeyi sormasına. Tony, Millie'yi kardeşi gibi görüyordu hayır, Tony'e göre Millie onun kardeşiydi.
"Hydra yaptırdı, ama Millie'ye olan sevgim üzerine and içerim ki ben bile isteye yapmadım Tony"
Tony'in kaşları çatıldı. Bucky uzun zaman sonra Tony'i ciddi görüyordu.
"Nasıl yani?"
"Bak Tony Hydra'da istersen yaparsın istemezsen yapmazsın yok. Daha doğrusu sen yoksun. Millie doğar doğmaz Hydra'ya alındı. Alındığı zamanda Hydra ailesinin onu alacağını biliyordu o yüzden öldürttü onları. Ben seçmedim ben onların için bir robottum tek ben değil Millie'de.""Tanrım! Bu delilik! Peki ne kadarını hatırlıyorsun?"
"Hepsi. Her gece."
"Gece?"
"Kabus. Tek ben değil, Millie'de"
"Bucky bu, bunlar çok... zor"
Bucky yavaşça kafasını salladı.
"Ben neyse de Millie daha kötü. Onun hiç hayatı olmadı. İlk defa burda oldu. Öğrenirse gider Tony. Gitmesin. Hem nereye gidecek ki? Bizim birbirimizden başka kimsemiz yok."
"Biz varız Barnes"
Bucky sessiz kaldı. Tony ise alnını ovuşturdu.
"Hiç terasa uğramamalıydım"
"Artık çok geç"•
Yapacak hiçbir şeyim yoktu. Seçeneğim de. Ne yanlarına gidebilecek ailem ne de arkadaşlarım vardı. Ben kimsesizdim. Natasha'dan yardım isteyebileceğimi düşündüm ama o da biliyordu daha doğrusu anlamıştı, hissetmiştim.
Maximoff kardeşlerden yardım istemek istemiyordum zaten onlar da alışma sürecindelerdi. Bruce'tan yardım istemiyecektim, Hulk ile aramın pek iyi olduğu söylenemez. Odinson kardeşler de Asgard'dalardı muhtemelen. Steve Bucky'in arkadaşı olduğu için baştan silmiştim. Clint ve Tony kalmıştı. Clint bana yardım etmezdi beni onun suçsuz olduğuna inandırmaya çalışırdı, suçsuz olduğunu bildiğim halde. Sadece burdan uzaklaşmak istiyordum. Kalbim burda sıkışıyordu. Geriye tek seçenek Tony kalmıştı.
Sabah erkenden odasına çıktığımda balkonda oturmuş içtiğini görmüştüm. Yavaş adımlarla ona yaklaştım. Derin düşüncelere dalmış gibiydi.
"Tony?"
Hafifçe irkildi ama hemen toparlayıp bana döndü.
"Millie, geç otur"
Oturdum ve boğazımı hafifçe temizledim.
"Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama ben burdan bir süreliğine uzaklaşmak istiyorum Tony, bana yardım eder misin?"
"Öğrendin değil mi?"
"Sen?""Dün akşam uzun bir geceydi Millie"
"Biliyor muydun?"
"Dün gece öğrendim ama İnan bana öğrenmek istemezdim"
"Tony bak ona kızgın değilim sadece kalbim sıkışıyor aileme ihanet ettiğimi düşünüyorum, her ne kadar onları tanımasam da"
"Seni burda anlayabilecek tek kişi benim herhalde"
"Nasıl yani?"
"Ailemi kış askeri öldürdü. Bende onun suçu olmadığını biliyordum ama aileme ihanet ettiğimi düşünüyordum. Bir süreliğine burdan uzaklaştım. Kafa dinledim ailemden özür diledim ve Bucky'in değiştiğine artık o olmadığına inanıp geldim."
"Tony bunlar..."
"Biliyorum biliyorum hazmetmesi zor şeyler ama Tony Stark için zor bir şey yoktur"
Gülümsedim egosu gerçekten de büyüktü."Peki bana yardım eder misin?"
"Ederim tabii ama senden tek bir ricam var"
"Nedir?"
"Ne olursa olsun geri dön"
"Ben söz veremem"
"Neden?"
"Sen kendi içinde onu affettin ama ya ben affedemezsem?"
"Şöyle düşün Millie ya o öldürecekti ya da başkası. Ya da en kötü senaryo ise sen büyüdüğünde onları öldürmen için yolanabilirdin ve aileni öldürebilirdin"
Haklıydı.
"Pekala geri dönmek için elimde geleni yapacağımdan emin olabilirsin"Yavaşça oturduğu yerden kalktı.
"Hadi gidelim diğerleri uyandıklarında gerekli açıklamayı ben yaparım"
"Onlara nerde olduğumu söyleme"
"Sen nasıl istersen"
Yavaşça Tony'e sarıldım.
"İyi ki varsın Tony, gerçekten"
"Bunu söyleyen sayılı kişilerdensin"
Tony'den ayrılıp eşyalarımı toplamak için odama gittim.Her şey tamamdı ama künyeyi bırakmak istemiyordum. Künyeyi yavaşça avucuma alıp avucumu kapattım.
"Seni affetmek için çapalayacağım Bucky"
Künyeyi boynuma takıp odadan çıktım.
Tony her şeyi hemen halletmişti, kalacağım yeri bile ama nereye gideceğimi söylememişti, sürpriz demişti. Kuleden çıktığımda Happy'i gördüm yavaşça ona yaklaştım. Beklemediğim bir şeyi yaparak bana sarıldı.
"Sana şimdiden alıştığıma inanamıyorum. Sapasağlam gel olur mu?"
Kafamı yavaşça salladım. Happy elimden valizi alıp bagaja koydu bende ön koltuğun kapısını açtım binmeden önce son kez kuleye baktım.
"Umarım buraya geri dönebilirim"
Diye mırıldanıp arabaya bindim ve yeni hayatıma ilk adımı attım.•Bölümü nasıl buldunuz??
TT;Marvelbetii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hydra Projesi
AçãoZorla Hydra ajanı olan Slav Gölgesi (Millie Morgan Brown) Ve Onu kurtarmak için oraya geri dönen Kış Askeri (James Bucky Barnes)