Hideg kezek

3.2K 45 9
                                    

Kds

Reggel van, és már megint sikerült elaludnom, így indulás elött 10 perccel keltem fel. Kikeltem az ágyból, majd a fürdőbe mentem, felöltöztem, összepakoltam és már mentem is Icehoz, na meg persze az egyetemre.

-Csá tesó! Megint elaludtál?- lepacsiztunk és megöleltük egymást.

-Csak mint mindig!- nevettünk.

Lényegében végigbeszéltük az utat, majd odaértünk az épülethez.

-Órák után a szokásos helyen?- néztem Icera.

-Okés, szia!- ezzel el is váltunk és húztam órára.

Nos igen, ugyan oda járunk, de külön szakra, igaz kicsit szomorú, de így legalább tudunk figyelni órán, és mindketten azt tanuljuk amit szeretnénk.

///

El se hiszem, hogy végre vége az utolsó óramnak is, hát ez kész csoda.

Összepakoltam és kimentem a teremből, majd barátnőm a nyakamba ugrott.

-Szia szerelmem!- öleltem vissza, majd megcsókoltuk egymást.

-Neked is szia! Hogy vagy?- engedtem el és szemeibe néztem, de mintha valami más lenne most.

-Sziasztok!- mosolygott Ice aki a folyosó másik végéböl ordibált nekünk. Felnéztem rá és mosolyogtam.

-Szia haver!- öleltem meg.

Barátnőm csak karbatett kézzel bólintott felé. Most komolyan megint kezdi? Felvontam szemöldököm, mire felsóhajtott és Ice felé fordúlt.

-Szia.- mondta unottan és sértődötten.

-Én most megyek a lányokkal shoppingolni! Szia édesem!- puszilt arcomra, majd elment.

-Ahogy elnézem még mindig nem bír a csajod.- vakarta meg tarkóját Ice kínosan.

-Hát akkor vessen magára!- legyintettem, majd megindultunk.

-Hé tesa, ha úgy nézzük szeretlek én helyette is, emiatt nem kell aggódnod!- tettem zsebre kezeim.

-Megyünk a Simon's-ba?- mosolygott Ice, és milyen aranyosan. NEM KDS, ilyet nem lehet mondani, tudjuk jól.

-Persze, most az egyszer én állom.

-De szeretlek!

Egész úton beszélgettünk, majd megérkeztünk, rendeltünk kaját, és megettük. Kifüzettem mindent, és megindultunk hozzám.

-Köszi a kaját!- tette fel kapucniját, ugyan is elég hideg volt már.

-Ez alap tesó!- karoltam át vállát.

-Most amúgy milyen stream lesz?

-Azt hiszem tiktok edittekre fogunk reagálni.- gondolkoztam el.

-Félnünk kéne?- nézett rám aggódva Ice.

-Lehet!- nevettünk.

Viszonylag hamar haza értünk és szerencsére már melegbe lehettünk.

Nyultam volna a kilincshez, ahogyan Ice is, így összeért a kezünk, és ekkor realizáltam, hogy teljesen kettéfagyott.

-Haver, te kurvára megfagytál!- invitáltam be.

-Na jó, ülj le az ágyra, és takarózz be, addig csinálok neked teát.- ült le az ágyra, majd ráterítettem mindent is amit csak találtam.

-Gyümölcs tea vagy zöld?- álltam meg mellette.

-Zöld, és köszi haver!- mosolygott, amit viszonoztam, majd elindultam teát főzni.

-Tessék!- fogta meg a bögrét miközben összekuporodott, én meg csak lazán ledobtam mellé magam.

-Hallod?- nézett rám Ice.

-Hmm?

-Nem akarunk készülni? Mert már csak fél óránk maradt kezdésig.- kortyolt bele a bögrébe.

-Oké ez lehet nem rossz ötlet, addig melegedj csak tovább.

Mire végeztem mindennel, Ice már mellettem ült a széken a tea pedig az asztalon volt.

-Mehet?- mosolyogtam rá.

-Igen.- ezzel el is kezdtük a liveot.

///

-Hát ez kurva jó volt!- mondta Ice miután kikapcsoltam a streamet.

-Az bizony, akkor ma itt alszol? Csak mert elég késő van már.- fordultam felé.

-Végül is miért ne? Megyek zuhanyzok egyet!- állt fel Ice és a szekrényemhez ment, majd kivett egy melegítő gatyát.

Miután végzett én is elmentem zuhanyozni, majd mikor kijöttem Icera néztem, aki aranyosan aludt az ágyamon.

-Egyem meg! De aranyos!- támaszkodtam meg az ajtóba és mosolyogtam.

Hát én se vagyok komplett az fix. Mindegy is.

Leojtottam a villanyokat és befeküdtem mellé, majd elaludtam.

Tudom, tudom nm lett a leghoszabb rész, de hát ez van🥲 Remélem azért tetszik❤

Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //Where stories live. Discover now