Első csók

2K 25 17
                                    

Ice

Mikor kinyitottam szemeimet, Kds-t véltem felfedezni magam mellett miközben édesen alszik és magához ölel.

Igaz, hogy fel szeretnék kelni, de olyan aranyos, és most hogy végre szakítottak, talán még eséjem is van nála.

Fére ne értsetek én örültem, hogy Kds boldog, de annak már kevésbe, hogy nem velem van.

-Haver! Kelj fel! Nyomja a kezed az oldalamat!- kezdtem el lögdösni, hogy végre elvegye a kezét.

-Umm..- dörzsölte meg szemeit

-Már jobbam vagy?- ültem fel az ágyon, majd ránéztem.

-Mivel itt van az öregem aki boldoggá tesz, ezért igen!- kócolta össze mégjobbam a hajamat.

-Na jó inkább kelj fel!- vakartam le magamról.

///

-Szóval van valami terved mára?- huppant le mellém a kanapéra így reggeli után.

-Hát amúgy este van egy egyetemi buli, gondoltam így felejtés képp elmehetnénk.

-Jó hát felöllem mehetünk.- dölt hátra.

-Miért érzem azt, hogy be leszel baszva?- néztem szemeibe.

-Mert pontosan így is lesz!

-Na addig is elmegyünk szépen kajálni ha már itt vagy. Most én állom!- álltam fel és elindulta a szobámba.

-Pedig szivesen füzettem volna ennek a szépségnek!- jött utánam és seggemre csapott, mire nagy szemekkel ránéztem.

-Ne nézz így, csak viccelek.- kezdett el röhögni.

Kár, hogy tényleg csak viccelt...

10 perc után kész is lettünk aztán már mentünk is le egy közeli KFC-be.

Leadtuk a rendelést, ami hamar kész is lett, majd kreténkedés közben befaltuk.

-Kösz haver!- ölelt meg hátulról.

-Kicsit se néznek minket melegnek.- nevettünk.

Pedig ha tudnák az igazat...

Miután haza értünk gyorsba megnéztünk egy filmet, majd elkészültünk és mentünk is.

-Ááááá ez kurva jó lesz, már most érzem!- karolta át vállamat, majd én is a derekát.

-Ki tudja talán még be is csajozok vagy valami.- nevetett.

Bárcsak tudná, hogy ilyenkor mennyire is fájnak a szavai.

-Te aztán nem szarozol!

-Bro, jól ismersz!

Lassan oda is értünk, és mondhatni elég hamar el is vegyültünk a tömegbe, és csak úgy jöttek egymás után a piák.

Olyan 1 óra telhetett el, mikor is megláttam Kds-t egy csajjal smárolni.

Fájt a látvány, nem is kicsit, és persze, hogy ilyenkor kezdek el sírni, mint valami 5 éves.

Egy ideig csak néztem őket, majd Kds észrevett és gondolom azt is látta, ahogyan végigördül az arcomon egy könnycsepp.

Lehet kicsit sokat ittunk meg minden, és ez attol történt meg, de ettöl függetlenül kurvára fáj a tény, hogy sose lehetek az övé.

Amint észrevett már rohantam is ki a házból és sírni kezdtem, miközben gyorsan szedtem a lábaimat, hogy ne faggyak ketté, de jelenleg ez se nagyon tudott érdekelni, így hát hazáig futottam.

-Ice, még is mit képzelsz hova mész? Tudod te mennyire aggódtam?- rontott be Kds a nappaliba, ahol éppen összekuporodva sírtam a földön.

-Haragszol?- néztem szemeibe.

Kicsit megijedt a látványtól, de felsegített a földröl.

Megtörölte arcomat, majd szorosan magához ölelt, és mellkasába furtam a fejem.

-Sajnálom Ice ha megbántottalak valamivel! Tudod jól, hogy szeretlek haver.- és ekkor realizáltam, hogy sose leszek több, mint egy haver.

Eltoltam magamtól, mire furcsán nézett rám.

-Inkább én sajnálom, hogy tönkre tettem mindent, most biztosan lenne egy jó csajod ha én nem lettem volna ott.- folytottam vissza magam, de még így is megcsuklott a hangom.

-Semmi baj Ice, de miért sírsz?- aggódott, és újra megölelt, még tiltakozásom ellenére is.

-MERT ROHADTÚL SZERELMES VAGYOK BELÉD! És fa- akadtam el, ugyanis Kds puha ajkát éreztem meg az enyémen.

Teljesen meglepet tette, de persze hamar vissza csókoltam, és nyakánál fogva átöleltem, míg ő a derekamat fogta.

Nem sokkal késöbb elváltunk, majd szemeibe néztem, teljesen lesokkol, nem hittem, hogy valaha is meg történik ilyesmi.

-Szeretlek Ice, de kurvára!- hajolt újra ajkaimra.

KÖNYÖRGÖK, MOND HOGY EZ NEM CSAK VALAMI VICC ÉS EZ A VALÓSÁG!!!

Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //Where stories live. Discover now