Együtt örökre

2.2K 41 44
                                    

Ice

-Tesó, ezt nagyon nem így kellett volna!- löktem el magamtól.

-Jó ez igaz, de hát most itt a lehetőség.- mutatott a kamera felé.

-Az a szerencséd, hogy szeretlek!- mentünk közel a kamerához, majd megfogtuk egymás kezét és bevallodtunk mindent ami köztünk van.

-Szóval igen, együtt vagyunk, és öszintén nem igazán érdekel, hogy ha elitéltek, hisz az érzéseim nem fognak változni, úgyhogy ha valakinek nem tetszik az ne nézzen minket, de aki igazán szeret minket az úgy is nézni fog, mert nem hinném, hogy pont ez fogja érdekelni.- mondta Kds a chatnek.

-Minden esetre köszi, hogy itt volt mindenki, és én most így le is zárnám a mai streamet. Sziasztok!- integettem a kamerába, majd kinyomtam a streamet és Dávidra néztem.

-Csak nem bírtad ki.- karoltam át nyakát míg ő a derekamat fogta.

-Tudod, nagyon bejön, amikor hozzám bújsz.- kezdte el puszilgatni a nyakamat.

-Benne lennél egy kis játékba?- nézett szemeimbe.

-Veled bármit!- mosolyogtam, majd felkapott ölébe és bevitt a szobába, aztán ledobott az ágyra, majd fölém tornyosult.

///

-Jó reggelt szivem! Hogy vagy?- kérdezte Kds miután felkeltem.

-Ezt majd pár nap múlva kérdezd ha már nem fáj a hátam.- döltem mellkasára.

-Suliba kéne menni.-piszkálta hajamat.

-De csak kéne!- néztem fel rá és mosolyogtam.

-Na jó drágám, kelj fel aztán haladjunk!- pattant ki az ágyból és elkezdett öltözni.

-Próbáld meg te fájó seggel és háttal!- néztem rá szúrós szemekkel miközben kikeltem az ágyból.

///

-Na jól van Ice, akkor vigyázz magadra, ha van valami tudod hol találsz.- öleltük meg egymást.

-Hát még szép, hogy szolok! Na jól van szia!- köszöntünk el egymástól és mentünk is órára.

Esküszöm neked, hogy ez volt életem leghoszabb 4 órája a suliba. El se hiszem, hogy végre vége ennek az egésznek.

Mondhatni elég sok megvető pillantást kaptunk eggyes lányoktól, de többen gratuláltak nekünk, mint elitéltek, na meg még is kit érdekel azok véleménye akikről mai napig nem is tudtam, hogy léteznek.

Gondolatmenetemből Dávid szakított ki, aki átkarolta vállamat és így mentünk miközben beszélgettünk.

-Nem megyünk el Balázshoz?- kérdezte Kds

-Felölem mehetünk, már úgy is rég láttam.-egyeztem bele így hát megindultunk Balázshoz.

Pár perc séta után már ott is voltunk, majd be is mentünk a házba.

-Sziasztok srácok!- pacsizott le velünk és megöleltük egymást.

-Na minden okés köztetek?- ültünk le a nappaliba.

-Ja azóta már mindent megbeszéltünk, és köszi, hogy segítettél.- mosolygott Kds.

-Ez alap tesó!

-Veled minden okés?- kérdeztem.

-Ja amúgy lassan megyek, majd randira pasimmal, szóval minden fasza.

-Na várj akkor össze jöttetek?- néztünk rá nagy szemekkel.

-Igen!- mosolygott, majd felálltunk és megöleltük.

-Akkor mi nem is zavarunk, jó szorakozást!- köszöntünk el és már mentünk is Kdshez.

///

Vége lett a mai streamnek is. Mondhatni egész okés volt.

-A tegnapi eset óta esküszöm neked mintha nőtt volna a nézők száma, de lehet csak én vagyok hülye.- döltem hátra a székbe.

-Nem amúgy szerintem is nőtt. Kérsz teát?- kérdezte Dávid miközben a konyhába ment.

-Aha, jöhet egy!- mentem utána, majd hátulról átöleltem.

-Valami baj van?- fordúlt meg és derekamra fogott.

-Nincs, csak örülök, hogy végre veled lehetek!- bújtam hozzá.

-Szeretlek Dávid!- néztem szemeibe.

-Én is szeretlek Máté!- csókoltuk meg egymást.

Remélem még sokáig együtt leszünk és lehet lesznek még kisebb veszekedéseink, de attól még úgy is szeretni fogom.


Vége

Sziasztok!

Szóval meg szeretném köszönni, hogy ennyien olvastátok ezt a könyvet, meg persze a 2 okosnak is, hogy streamekbe elolvasták. Öszintén szólva mindig jobbá tudják tenni a napjaimat akármennyire is volt az szar. Még egyszer köszi, hogy elolvastátok srácok!

Még nem biztos, de lehet lesz még egy könyv.

Balázs pasiját meg lehet találgatni, hogy ki lehet az.

Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //Where stories live. Discover now