Kds
Mikor odaértünk a barátnőm házához, egyből elfogott egy rossz érzés. Mintha valami nem lenne okés. Nem tudom pontosan, hogy még is kivel. Ice vagy Laura? Nem tudom megmondani, de az biztos, hogy valami nem okés.
Mindegy hadjuk is, majd ugy is jön aminek jönnie kell.
-Figyu szivem! Megyünk sétálni egy kicsit?- tettem zsebre kezeimet és mosolyogtam.
-Persze...menjünk csak- egyezett bele.
-Szeretlek!- nyomtam egy puszit az arcára, és megfogta kezeimet. Őszintén szólva Ice kezei sokkal puhábbak.
Persze Kds megint jöjjenek elő a hülye gondolataid, mert miért ne.
-Még gyors bemegyek inni, utána mehetünk!- jelentettem ki.
-Jaj hagyd csak, majd a benzinkúton veszünk vizet, úgy is itt van nem messze- mondta kínosan.
-Gyors leszek ígérem!
-Há...hát jó.- dadogott egy kicsit. Ice is szokott, de ő sokkal aranyosabb.
Na tessék most már tényleg leállok. Tehát ideje lenne békében hagynom ezeket a gondolatokat.
Bementem a házba, amit már akkor meg is bántam, ugyan is idegen ruhákat és egy cipőt véltem felfedezni a padlón. Nekem ez már most nem tetszik. Lassan sétáltam végig a folyosón és bekukkantottam a barátnőm szobájába, ahol egy idegen férfi feküdt.
Már most megbántam, hogy ott hagytam Iceot.
-Kicsim azt mondtad si..etsz..- állt meg mellettem.
-Ez meg kicsoda?- kérdezte az idegen
-Nos ő a pasim.- nyőgte ki.
-Ez a nyomi gyerek?- nevetett miközben felém mutogatott.
-Ugyan már! Tudod jól, hogy én sokkal jobb vagyok nála!
-Na gyere ide!- paskolta meg maga mellett az ágyat, majd befeküdt mellé.-Én inkább megyek. Ha lehet soha többet ne keress!- hagytam magukra őket, ugyan is nem igazán szeretném végignézni ahogy éppen basznak.
Faszomért csinálják ezt velem. Most csak is 1 emberre tudok gondolni és az persze, hogy legjobb barátom Ice.
El is kezdtem futni egészen Ice lakásáig. Igaz, hogy idő közben könnyeim utat törtek, így néha meg is kellett állnom.
Várjunk csak! Mi van hogyha már alszik? Nem szeretném felkelteni, hisz nagyon aranyos amikor alszik.
Na mindegy most szükségem van rá.
Éjjel 1 is lehetett mire odaértem. Bementem a lakásba, levettem a cipőmet és a kabátomat, majd bementem Ice szobájába ahol éppen aludt.
Olyan kis édes! Egyem meg a pofiját.
-Kds?- nyitotta ki szemeit, amiket meg is dörzsölt, és rámnézett.
-Hé mi történt?- kezdett el aggódni.
-Miért sírsz?- törölte meg arcomat aprócska kezeivel.
-Ezt én is kérdezhetném! Látszik, hogy sírtál.- néztem piros szemeibe.
-Nem fontos, ne is törődj vele!- vakarta meg tarkóját.
-Komolyan Kds! Mi történt?
-Megcsalt...- hajtottam le fejem ugyan is újra kibuggyant egy könnycsepp, amit le is törölt Ice.
-Tudod mit? Inkább nézzünk valami filmet.- vetette fel az ötletet én meg persze nem tudtam ellenálni a csillogó szemeinek.
-Oké na és mit nézzünk?- bújtam be mellé, majd bekapcsolta a tv-t.
-Pókember?- nézett rám.
-Ahogy gondolod.- szorosan hozzám bújt, majd betakaróztunk és már néztük is a filmet.
Elég késő lehetett már mikor is észre vettem, hogy Ice bizony elaludt a vállamon.
Milyen kis aranyosan alszik a kicsike.
Nézd meg Kds, már megint ezek a hülye gondolatok. Esküszöm neked, hogy lassan kivágom magam.Kikapcsoltam a tv-t, majd lefektettem Ice-ot, befeküdtem mellé, betakartam magunkat, és szorosan egymást ölelve elaludtam én is.
YOU ARE READING
Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //
Fanfiction!! FIRST GAY 2OKOS FANFIC !! Ice és Kds már kiskoruk óta legjobb barátok. Azonban van egy dolog amit Ice már évek óta magában tart és nem tudja miképp mondja el barátjának Kds-nek. Ez a dolog nem más, mint az, hogy szerelmes belé, és hogy mióta? Mon...