Félreértés

1.6K 26 17
                                    

Ice

Őszintén? Eléggé unalmas volt a hét, még jó, hogy ma péntek van. Ez pedig nem jelent mást, mint hogy stream.

-Nincs kedvem felkelni!- forgolódtam az ágyamba.

Kinyitódott a bejárati ajtó és Kds nem sokkal késöbb már a szobámban volt.

-Na gyerünk kicsi, kelj fel!- húzott ki az ágyból.

-Oké, oké.- dörzsöltem meg szemeim, majd elintéztem a fürdőt és felöltöztem.

-Mehetünk?- fogott derekamra, majd megpuszilt.

-Muszáj?- néztem rá boci szemekkel.

-Igen!- húzott ki a házból, és indultunk meg.

///

Épp matekon ülök és bámulok ki a fejenből, mert amúgy nincs kedvem jelenleg semmihez.

Mivel már nagyon untam az órát inkább kikéreckedtem wc-re, így legalább nem fáraszt a tanár.

Fordultam volna be a folyosóra mikor is Dávidot véltem felfedezni, miközben egy csajt smárol a falnak nekidöntve.

Elöször teljesen lesokkoltam, majd könnyeimet visszafolytva kezdtem el mosolyogni, amikor észre vettek.

-Nahát tesa, végre összeszedtél valakit! Ezek szerint már jobban vagy a szakitás óta!- karoltam át Kds vállát.

-Akkor én nem is zavarok, sok sikert!- mosolyogtam még egy utolsót és visszamentem a táskámért.

-Máté! Még is mit képzel mit csinál? Azt hiszi, hogy csak úgy haza mehet?- üvöltözött a tanár, majd egy gúnyos elnézés után, már ott se voltam.

Mentem volna ki és egyenesen haza, ha csak nem Kds az utamba áll. Megfogta csuklómat, majd hátam mögé pillantottam.

-Sajnálom Máté, én nem akartam, hogy ez legyen, mert kurvára oda-vissza vagyok érted!- nézett szemeimbe egy kis reménnyel.

-Talán jobb lett volna ha nem hitetted el velem, hogy szeretsz..minden esetre remélem te jól szórakoztál.- gördült végig egy könycsepp az arcomon, miközben még mindig kifejezés telen arcal álltam elötte.

Leszedtem kezeit az enyémről és otthagytam, majd az utcákon végig futva mentem haza és vágtam be a szobám ajtaját és csak sírtam.

Lassan 6 óra és még mindig csak fekszek az ágyamon, miközben átkozom az érzéseimet, amiért ilyen gecik.

Jelenleg az a legnagyobb bajom, hogy 1 óra múlva live és még sehol se vagyok.

Kikeltem az ágyból végre valahára, és elmentem fürdeni, aztán felöltöztem, beállítottam minden. Utoljára még belenéztem a tükörbe és megigazítottam magam, aztán leültem és már mehetett is a react stream.

///

Szerencsére a stream jól ment, és ahoz képest amilyen ramatyul érzem magam elég jól felvidítottak a nézők. Még jó, hogy leplezni is tudtam magam.

Miután kinyomtam a streamet úgy döntöttem, hogy mivel már sötét van és kevesen is vannak az utcán elmegyek sétálni egyet.

Átöltöztem egy kényelmes cuccba, majd megindultam zenét hallgatva.

Mondhatni egész kellemes idő volt, egyáltalán nem volt hideg és még a szél se fújt annyira erősen.

Felnéztem az égre, miközben levettem kapucnimat. Ekkor köhögést hallottam meg magam mellett, levettem a fejhallgatót és fejemet hátra hajtva néztem oldalra, miközben kezemet zsebeimbe tettem.

-Beszélhetünk végre?- támaszkodott meg a falnál Kds, majd komolyan rám nézett, míg hátra hajtotta a fejét a falnak.

-Miért is ne...- néztem szemeibe, mire újra végig folyt arcomon egy könnycsepp.

Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //Where stories live. Discover now