Szülinap

1.9K 36 6
                                    

Ice

Olyan hajnali kettő lehetett mikor felkeltem, mert szomjas voltam.

Mikor kinyitottam szemeimet Kds feküdt mellettem miközben engem ölelgetett.

Nagynehezen levakartam magamról karjait, majd felültem és rá néztem.

-De szeretem ezt az embert! Faszomért nem lehetek csak az övé.- húztam fel magam a saját gondolataimon, amik el is szomorítottak egy kicsit.

Kikeltem az ágyából és kimentem inni egy kis teát miközben kiáltam az erkélyre.

-Haver! Mit csinálsz? Nem fagysz ketté egy melegítőben?- állt meg Kds az ajtóban, majd hátra néztem.

-Dehogynem! Mindjárt befagy a segglyukam.- majd bementem és becsuktam az ajtót.

Hátrafordúltam, de mivel nem számítottam arra, hogy Kds mögöttem áll, ezért kicsit megijedtem, amin elkezdtünk szakadni.

-Huu te, bocsi haver!- törölte meg szemeit.

-Na menjünk alduni!- fogta meg csuklómat és visszafeküdtünk.

-Jó éjt Ice!

-Neked is!

///

-Geci, de gyeremár ember! Elfogunk késni!- sietettem a mögöttem lévő futó haverom.

-Szerintem már rég elkéstünk, mert kurvára 9 óra és 8-kor kezdődik.- fuldokolt.

-Faszomat már!- álltam meg, majd a falba vertem fejemet.

-Jól van na, nyugi tesó!- fogta meg vállamat és maga elé fordított.

-Ha már nem megyünk suliba, inkább rakjuk le a cuccokat és elviszlek valahova!- mosolygott

-Jól van..- döltem vállára, majd megölelt és végül visszamentünk Kdshez.

-Na amúgy hova megyünk?- kérdeztem meg Kdst.

-Starbucks? Közben meg felcsapunk egy streamet!- nézett rám.

-Nekem okés, de a tegnapi miatt én állom!

Kb. a stream közepénél jártunk mikor is odajött hozzánk két lány képet kérni, nem tudom, hogy együtt voltak e vagy ilyesmi, de nekem úgy tünt.

///

-Boldog szülinapot haver!- hoztam be a tortát a konyhából.

-Na jó, tesó, de szeretlek!- ölelt meg, majd leraktam az asztalra.

-Chat mehet a W!-mosolyogtam.

Átadtam az ajándékot Kdsnek, majd vége is lett a streamnek.

Ekkor meghallottuk a kapucsengőt.

Haverom felállt és kinyitotta az ajtót és barátnője egyből a nyakába ugrott, majd szétpuszilták egymást.

-Figyu Ice! Én most haza mennék Laurával ha nem gond. Jó legyél, szia!- köszönt el, majd el is mentek.

-Úgy érzem talán ideje lenne elfelejtenem ezt az egész dolgot!- vetettem le magam az ágyamra.

-Hiszen úgy sincs semmi eséjem és még csak nem is tekint rám úgy..

-FASZÉRT VAGYOK EKKORA IDIÓTA!- üvöltöttem a párnámba.

-Még egy kurva érzésen se tudok túl lépni és inkább, hogy elterelném a gondolataimat itt fetrengek az ágyamon és szenvedek. Hát én se vagyok komplett!- ültem fel az ágyamon.

Inkább elmentem fürdeni, majd persze kikapcsolódás ként játszottam, de hát így is csak 1 emberen jártak a gondolataim és azon, hogy vajon most mit csinálhatnak.

Habár ha jobban belegondolok inkább nem szeretném tudni. A végén még csak szarabb lenne.

Két óra elmélkedés után úgy döntöttem inkább lefekszek aludni.

-Jó éjt Kds! Még akkor is ha nem vagy itt.- nem sokkal késöbb pedig sikeresen elaludtam, igaz, hogy sírva, de elaludtam.

Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //Where stories live. Discover now