Kds
-Geci, de kelj már fel!- ordított Ice és lögdösött.
Kinyitottam szemeimet, majd átkaroltam Ice nyakát és lehúztam egy csókra.
-Nyugi, már ébren vagyok.- ültem fel, miközben Ice elpirulva mosolygott.
-Aranyos vagy..- támasztottam meg magam és féloldalasan mosolyogtam rá, majd egy párna landolt a képembe.
-Na keljél fel és menjünk, mert megint késésben vagyunk!
Kikeltem, majd lerendeztem magam, majd már indultunk is, mert volt vagy 10 percünk beírni, ezért reggeli edzés ként futottunk egy sort.
-Azt a rohadt!- álltunk meg a sulinál, és kifujtuk magunkat.
-Egybe vagy?- támaszkodott meg Ice vállamon
-Aha, fogjuk rá.- nézett rám és elnevettük magunkat.
-Órák után?
-Oké, akkor addig szia!- puszilt arcomra Ice, és elment, én meg csak álltam ott mint valami balfasz.
Mosolyogva indultam meg órára és csak reménykedtem benne, hogy nem látta senki.
///
Kijöttem utolsó óráról és volt barátnőm egyből letámadt.
-Kérlek Kds, fogadj vissza! Sajnálom amit tettem, nem akartam. Én szeretlek!- térdelt le elöttem és sírni kezdett, így mindenki minket nézett a folyosón.
Ice közelebb jött, hogy lássa mi történik.
-Nem akarok paraszt lenni, de megcsaltál és fájt. Ha még nem tünt volna fel már tovább léptem rajtad!- húztam fel a földröl.
-Ha megbocsátasz nekem most mennem kell, mert Ice már vár rám és van jobb dolgom is.- mosolyogtam rá gúnyosan és Icehoz sétáltam, majd kimentünk az épületből.
-Akarom tudni?- nézett rám Ice miközben sétáltunk haza.
-Inkább hadjuk. Már találtam mást, aki sokkal jobb, és csak ő kell nekem.- fogtam meg kezeit.
-Szeretlek Máté!- húztam be egy eldugotabb helyre és a falhoz nyomtam.
-Én is szeretlek Dávid!- mosolygott, majd derekára fogva megcsókoltam.
-Elvihetlek randizni ma este?- váltunk el egymástól, és szemeibe néztem.
-Benne vagyok! Hánykor tali és hol?
-Este 8, és eléd megyek.- fogtam meg kezét és puszit adtam rá.
-Benne vagyok!- csókolt meg Ice.
///
-Szóval még is mit kéne fölvennem?- álltam a szekrény elé.
-Geci amúgy mindenhogy bejövök neki, szóval mindegy!- vettem ki pár cuccot a szekrényből és felöltöztem.
-Na már megint késésbe vagyok, na nem baj, max kapok a fejemre! És megint magamba beszélek.- ültem le az ágyamra.
-Induljunk!- szedtem öszze magam és elindultam.
Kevés séta után már meg is érkeztem és becsöngettem. Nem kellett sokat várnom és már nyilt is ki az ajtó, majd megláttam Iceot.
-Nahát, jól nézel ki!- lepődtem meg miközben elpirultam.
-Ezt én is mondhatnám.- zárta be maga után az ajtót és puha kezeit megfogva sétáltunk.
-Kiváncsi vagy, hogy mit terveztem?
-Még szép, de remélem nem valami szar ötlet, mint amilyeket kitalálsz általában.
-Na mondhatni szépen vagyunk!- kuncogtam.
Kis séta után oda is értünk egy kellemes kis kávézóba, ahova beültünk.
Leültünk egy ablak melleti asztalhoz ahonnan néztük a naplementét, és közben beszélgettünk és elfogyasztottuk a rendelésünket.
Felesbe kifüzettük, majd mivel már sötét volt, ezért úgy döntöttünk sétálunk eggyet a tó körül kézenfogva.
-Ilyenkor a legszebb, igaz?- mosolyogtam Icera.
-Igen, de valahogy a te szépséged jobban megfog.- fordultunk egymással szembe.
-Azért még mindig én dominálok!- karoltam át egyik kezemmel a derekát, másikkal még mindig a kezét fogtam.
-Örükök, hogy most nem fáznak a puha kezeid!- hajoltam közelebb, így homlokunk és orrunk össze ért.
-Mert most nem fázok, viszont szivesen innák a zöld teádból!- kuncogtunk.
Egy ideig csak néztük egymást, majd puha ajkaira hajoltam és ízlelgettük egymás ajkait.
Annyira szeretem ezt az embert! Örülök, hogy észre vettelek Máté, nélküled most biztosan nem itt tartana az életem!
Szeretlek Ice, de komolyan!
Csak szolok, h meg nem ertunk a story vegere, mert lesznek itt meg csavarok az fix es persze van meg egy jo par otletem a storyhoz! Minden esetre rajta vagyok, h jojjenek az uj reszek^^
YOU ARE READING
Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //
Fanfiction!! FIRST GAY 2OKOS FANFIC !! Ice és Kds már kiskoruk óta legjobb barátok. Azonban van egy dolog amit Ice már évek óta magában tart és nem tudja miképp mondja el barátjának Kds-nek. Ez a dolog nem más, mint az, hogy szerelmes belé, és hogy mióta? Mon...