Reveal

911 23 18
                                    

Sziasztok! Tudom, hogy eltelt 1 hónap meg minden, de úgy érzem néhány embernek el kell magyaráznom pár dolgot.

Szóval nem gondoltam volna, hogy ezt így ki kell írnom, majd egy részbe, de azt kell, hogy mondjam kicsit csalódtam.

Egyesek azt hiszik, hogy 9-10 éves kislányok írják, meg hogy ők olyankor még babáztak meg ilyenek, és hogy mennyire szánalmas és cringe a story.

Elöször is a korunkat szeretném letisztázni. 9-10 évesen még én is nagyba néztem a Minimaxot reggelente és kint játszottam a nővéremmel meg babáztam. Lássuk be, hogy az idő nem áll le és én is megkomolyodtam azóta meg rátaláltam az írásra. A korunkat inkább 14-15 közé helyezném el. Viszont az igaz, hogy lányok vagyunk.

A storyt azért írtam meg egy elég közeli ismerősömmel, mert úgy gondoltuk, hogy ha már úgy is összeillenek, akkor lérehozzuk az első fanfiction róluk így meleg pár ként, mert lássuk be, hogy elég jól össze illenek fölleg barátok ként.

Felöllem nyugodtan szídhatod a történetet és minket is, de elöször mutass fel valamit amit te magad értél el az életedben amire büszke vagy és úgy gondolod, hogy igen is van jogod ahoz, hogy elhordj full random embereket az interneten, akik képesek alkotni valamit amire még valamien szinten büszkék is, hisz lássuk be, hogy az a zöld tea csak elért valamit és ha annyira szar lett volna nem olvasták volna el streambe.

Attól még, hogy itélkezel felettem, nem fog semmi se változni az életemben. Nem hinném, hogy majd pont az ilyen emberek miatt fogok megváltozni, mert valaki azt mondja, hogy milyen gyerekes vagyok. Jo oké igen lehet, hogy az vagyok, de annak is kell lennem, hiszen még nem vagyok felnőtt és örülök ha a kurva sok tanulnivaló meg stressz mellett kikapcsolódhatok a barátaimmal egy keveset és azt csinálom amit szeretek.

Ha pedig azt hiszed, hogy diákként tökre egyszerű az élet, akkor te valamit nagyon benéztél az tuti.

Na a lényeg annyi lenne, hogy örülnék ha nem itélkeznél előre, fölleg, hogy még csak nem is ismersz minket és a nevünket se tudod.

Ja amugy a névre vissza térve nem Edit vagyok!👁👄👁 az csak arra akal utalni, hogy editteket gyártok.

Mondjuk nem azt mondom, hogy nem égtem ki magamon miközben írtam a könyvet, de hát na.

Arról meg nem is beszélve, hogy éjszaka írtam a részeket mivel sajnos csak akkor értem rá, mondjuk megérte.

Nem viccelek, ott voltam amikor Ice megtalalta a könyvet és felolvasta. Konkret elsírtam magam -_- .

Igazából csak ennyit akartam mondani, és nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen sokan olvastátok a könyvet. Konkrét 12 ezer olvasó van a könyvön + még a streamek és a klippeken a néző számok ami így együtt véve eszméletlen.

Köszönöm, hogy sikerült eljuttatni a 2 okoshoz, na meg szerintem, legalább is remélem, hogy sikerült valami maradandót összehozni a csatornájukra.

Na de jöjjön is a reveal Balázs pasijával kapcsolatban, aki nem más mint...

Ki nem találtad volna, hogy ez egy meleg könyv szóval Oglival hozta össze a sors.

Gondolkodtam, hogy csinálok egy 2. könyvet folytatás képpen, de erre elég kevés eséjt látok, hogy meg is valósítom.

Na mindegy is.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt! Sziasztok!

Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //Where stories live. Discover now