Hot tub

1.9K 26 21
                                    

Kds

Néhány órával ezelőtt

-Balázs! Nagyon elbasztam ezt az egészet.- vetettem le magam a kanapéra Balázs mellé.

-Az tuti! Inkább beszélj vele minnél elöbb és mond el az igazat amit most nekem meséltél.- nézett rám karbatett kezekkel.

-Szerinted még nem próbáltam vele beszélni?- húztam fel szemöldököm.

-Haver inkább adj neki egy kis időt, aztán majd fogod magad és szépen kitálalsz neki mindenről meg bocsánatot kérsz! Ha meg elszúrod meg is érdemled, amiért szegényt megsirattad.- rázta meg fejét.

-Jól van tudom, viszont nagyon szeretném visszakapni szóval lehet intézek valami meglepetést is.

-Na feltudod te találni magad.- mosolygott.

-Menjél inkább Ice után, tesa.- állított fel.

-Oké oké, igazad van! Köszi mindent Balázs. Szia!- pacsiztam le Balázsal.

///

-Beszélhetünk végre?- támaszkodtam meg a falnál és hátrahajtott fejjel ránéztem.

-Miért is ne...- nézett szemeimbe, mire végig gördült arcán egy könnycsepp.

-Gyere!- töröltem meg arcát, majd csuklóját megfogva kezdtem el húzni magam után.

-Hova viszel?- kérdezte Ice, mire megálltam és szemibe néztem.

-Tényleg itt szeretnéd megbeszélni ezt az egészet?

-Igaz..- hajtotta le fejét, majd újra megindultunk és betértünk egy kávézóba, ahol helyet foglaltunk.

-Jó estét! Mit hozhatok?- jött oda a pincér.

- Két zöld teát szeretnénk!- mosolyogtam.

-Már is hozom.- ezzel el is ment.

-Szóval?- tette karba kezeit a kicsike.

-Máté tudom jól, hogy elszúrtam, de mindent megtudok magyarázni, és közel se az történt amire te gondolsz.- néztem mélyen szemeibe.

-Hát akkor?- húzta fel szemöldökét.

-Esküszöm neked, hogy köztem és a csaj között nincs semmi! Még akkor beszéltem vele, amikor együtt voltam a Laurával, de mióta rád találtam egyszer se írtam neki és nem is fogok, mert szeretlek és nem akarlak elveszíteni egy ilyen dolog miatt!- fogtam meg kezeit.

-Jó, de akkor miért csókoltad meg?- könnyezett be.

-Nem én csókoltam meg! Rám vetette magát és ekkor jelentél meg te, így még csak időm se volt gondolkozni.- kulcsoltam át újjainkat.

-Kérlek mond, hogy hiszel nekem..-döntöttem homlokomat az övének.

-Hát persze, hogy hiszek neked, de soha többet ne csinálj ilyet!- mosolygott édesen.

-Szeretlek Maté!

-Én is Dávid!-fogtam nyakára, majd meg csókoltuk egymást.

Nem siettük, volt időnk, inkább csak kiélveztük a pillanatot, de persze nem sokáig tartott ugyan is a pincér közbeszolt.

Elfogyasztottuk a teát, majd kifüzettem és elindultunk egy hotel felé, ugyan is van egy meglepetésem Icenak a mai streamel kapcsolatban.

-Hova megyünk? Csak mert lassan stream szóval, érted.- nézett rám aggódva.

-Nyugi! Éppen viszlek a stream helyszínéhez.- karoltam át Ice vállát és megpusziltam arcát.

///

Lassan már 1 órája megy a stream. Pontosabban elintéztem egy jakuzis szobát, így hát onnan megy a stream.

-Chat pörögjön az a hype vonat!- mondta Ice és egymásra nézve nevettünk.

Nem tudom miért vagy, hogy milyen okból csináltam, de átkaroltam Ice derekát és megcsókoltam.

Igen, megcsókoltam Iceot élő adásban.

Kicsit le is sokkoltunk miután elváltunk, majd a kamera fele néztünk és a chatre.

-Na baszus!- néztünk egymásra ijedt tekintettel.


Nem tagadom, szeretlek // Ice x Kds // gay story //Where stories live. Discover now