♣2♣

186 14 50
                                    

"İKİNİZ DE DİSİPLİNE DERHAL!" Ananız yani hocam ananız.
"Ne disiplininden bahsediyorsun sen ya. Asıl senin bu okuldan kovulman lazım bir öğrenciye bu şekilde şiddet uygulamak ne demek!"
"Abi! Tamam sakin ol, daha kötü olmasın hadi gidelim."
"Eeeh! Sende kendini koru biraz! Ben her zaman yanında olmayabilirim."

Haklıydı kendimi korumam gerekiyordu.

"Sen bir alfa olduğun için bir şey demiyorum ama yine de okul çıkışı cezalısınız."

Günün geri kalanı sakin geçmişti o kavganın ilk tenefüs'ü benden özür dilemişti. Tabi ki affettim.

♣♣♣

Eveet ceza vakti okulun tüm sınıflarını ve koridorları'nı temizlememiz üç buçuk saatimizi almıştı. Ayrıca şu detayı es geçemem temizlik esnasında dışında garip şeyler yazan bir madde bulmuştuk.

"Pişt abi gel şunu açalım hadi."
"Başımıza bela almayalım ama sonra."
"En fazla ne olabilir ki."

♣♣♣

"Allah belanı vermesin yuji! Bizi soktuğun duruma bak!"
"Nereden bilebilirdim böyle olacağını!"
"Hey siz ikiniz sessiz olun." Kafamı kaldırıp yukarı baktığımda önümüzde duran biri vardı.

Karanlıkta pek gözükmüyordu ama koyu, dikenli saçları vardı. Kesin beta.

"Hey o sargı dan bir parmak çıktı değil mi?"
"Evet çıktı."
"Onu hemen bana verin."
"O neden miş-" bir anda kendimi yaratığın elinde buldum.

"HAY ANAN!"

"İlahi köpekler." Dedi o çocuk ve bir anda iki tane köpek çıktı.

Köpekler tam saldırıyorlardı ki canavar bir anda onları savuşturdu.
"Kahretsin!"
"Bu parmağın olayı ne?" Kurtulmak için canavara tekme atıyordum.

"O sukuna'nın parmaklarından biri eğer onu yersen ya ölürsün ya da Sukuna senin bedenini ele geçirir ve daha büyük bir bela gerçekleşir." Abime baktığımda bir şey yapamama'nın çaresizliği ile bana bakıyordu.

"Tabi bir ihtimal daha var ama bu tiliryon'da bir olabilecek bir durum. Sukuna'yı kontrol altına alabilirsin." Düşünmeden bir anda cevap verdim.

"Denemeden göremeyiz." Parmağı yuttum. Evet parmağı yuttum.

Yazar anlatımı
Yuji'nin suratında bir takım dövmeler oluşmaya başladı evet Sukuna'ya dönüştü ve daha ne olduğu anlaşılama'dan bir anda.

Lanetli ruh ile beraber okulun dışında belirdi. Cansız bir oyuncağa vurur gibi bir iki hamlede lanetli ruh'un işini bitirmişti. Megumi ile choso Sukunanın arkasındaydı lar.

Sukuna üzerinde ki kıyafeti yırttı ve kahkaha atmaya başladı. Bir anda sukuna yerine yuji geldi. Choso koşarak kardeşine sarıldı.

Yuji nin yanağında bir ağız ile göz belirdi.

"Ne? Bu velet beni mi kontrol ediyor hemde bir omega."

"İzinin ile kardeşim." Yuji kafası ile onayladı.

Choso kardeşinin canını yakmamaya çalışarak yumruk attı. Sukuna kaçtı.

O sırada beyaz saçlı ve gözü bağlı olan biri geldi.

Yuji'nin anlatımı
Abimin yanağıma attığı sert yumruğun etkisi ile geri sendeledim.

"İyi misin lan?"
"İyiyim iyi." Kafamı kaldırdığım'da saçı dikenli olan çocukla konuşan bir adam vardı.

"O kim?" Abim o tarafa baktı. "Bilmiyorum."

Beyaz saçlı ve gözleri kapalı bir adam vardı.

"Selam millet." Bu kim lan.
"Ooo Sukuna'nın taşıyıcısı sen olmalısı."
Daha ne olduğunu anlayamadan o adam bir anda dibim'de belirdi.

Nefesini dibim de hissediyordum dudakları bana doğru yaklaşıyordu. Hızlıca kendimi geriye doğru attım. Sapık mıdır nedir.

"Hahaha, seni öpeceğimi düşündün dimi ama tipim değilsin." Abim ile birlikte bezmiş bir şekilde dümdüz bakıyorduk.

"En iyisi kendimi tanıtayım ben Gojo, satoru Gojo veee sen de-"
"İtadori Yuji."
"Bize neden  on saniye vermiyorsun bakalım Sukuna'yı ne kadar kontrol edebiliyorsun."
"Tekrar kontrol edebilir miyim?"
"Öyle olması gerek aksi halde seni öldürmek zorundayım."
"Ne?"
"NE! Buna izin vereceğimi mi sanıyorsunuz siz." Abimin gözlerinde korku dolu bir his vardı. Tabi bunu sadece ben fark ettim.

"Sakin ol genç adam kardeşinin Sukuna'yı kontrol edebileceğine eminim."

Yazar anlatımı
Yuji nin suratında ve bedeninde dövmeler oluşmaya başladı ve Sukuna ortaya çıktı.

"Hey Sukuna, senin işin benim le küçük bir vs atacağız."
"Ölürsen benden değil."
"Tamam."

Sukuna saldırıyor Gojo ise kaçıyordu. Sukuna tam gojo'yu alt edecekken gojo tekrar kaçmıştı.

"5,4,3,2 ve 1." Yuji Sukuna'yı tekrar kontrol etti. Dövmeler yok oldu.

Yuji'nin anlatımı
Başardım, Sukuna'yı kontrol ettim.

"Kontrol edebileceğini söylemiştim."

Gojo ya bakarken bir anda abim yanıma koştu.

"Eğer ona bir şey yapacak olursanız hepinizi yok ederim ve bu konuda çok ciddiyim."

Abim Alfa olduğu için beni koruma içgüdüsü'ne sahipti.

"Hey genç oğlan sakin ol biraz. Kardeşine bir şey yapmayacağız. Sadece ikimizin de jujutsu üniversitesi davetli olduğunuzu haber veriyorum."

"Ne?"
"Ne?"

"Jujutsu üniversitesi sizin benim gibi lanetli enerjiye sahip insanların eğitildigi bir yer."
"Bekle benim lanetli gücüm yok ki."
"Emin misin senden oldukça güçlü bir lanetli enerji seziyorum."

🤍Yazarken acaba kendimde mi olaylara eklesem diye düşündüm bu konu hakkında düşüncelerinizi iletirseniz sevinirim ve bu bölüm 698 kelime oldu seviliyonuz ve öpüldünüz baiiii🤍

Çıkmaz SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin