♣11♣

53 5 81
                                    

"Sukuna." Cevap vermedi ulan bana niye cevap vermiyorsun amına koyim.

"Sukuna." Yine cevap yok, sinirlerim bozulmaya başlamıştı bu yüzden okulun dışına çıktım. Yolda ilerlerken Nobara'yı gördüm elinde ilk defa alış veriş poşeti yoktu.

"Nobara!"
"Yuji?"
"Nobara şimdi sana bişi sorcam."
"Sor ama senin burada ne işin var?"
"Şimdi Sukuna ve ben öpüştük ancak Sukuna şu an da bana hiç bir şekilde cevap vermiyor." Dedim tek bir nefes ile.
"Ne ne ne neeeee Sukuna ile öpüştün mü!?"
"Şşshhh sessiz olsana mal."
"Ohaaaaaaaa Allaaaahhhh düğün var gençleeer."
"Amına koyim niye herkes düğün konusuna uçuyo."
"Oğlum sen farkında değilsin ama Helin, ben, Megumi, Gojo sensei sizi birlikte yapmak için cebelleşiyoz."
"Abim?" İki elinin de işaret ve orta parmağını birleştirerek tırnak işareti yaptı.

"Abilik rolü olarak sizi kıskanıyor." Kendimi tutamayarak güldüm.
"Amık bir de Sukuna benle konuşsa."
"Niye konuşmuyor."
"Utanıyor diyorlar."
"Alfa olarak?" Sessiz kaldım ve bilmiyorum dermişçe bir yüz ifadesi yaptım.

"Ben ve utanmak mı hahahaha dalga mı geçiyorsunuz."
"Omentorem konuştu yomaygat!" Nobara ile bir anda gülme krizine girdik.

"Oğlum sen bu çocuğa niye cevap vermiyorsun?"
"Kendi kafamda salak salak senaryo kurdum amına, götüm yemedi sonra da."
"Alfa olacak birde."
"Nobara susar mısın? Olabilir böyle şeyler yani ne abarttın." Nobara'nın sen ciddi misin ve seni keserim bakışları üzerimdeydi.

"Nobara Sevgilime öyle bakmaya devam edersen Türkiye'ye gidip oradan uçarak sana yapıştırırım."
"Oha abart amına. Bir dakika sen demin ne dedin."
"Sana yapıştırırım dedim."
"Ondan önce."
"Uçarım dedim."
"Ondan da önce."
"Türkiye."
"Lan cümle'nin ikinci kelimesi."
"Sevgilim dedim... Lan."
"Lan." Nobara hızla telefondan birini aradı.

"Bekleyin." Dedi ve yaklaşık üç dakika sonra Yaren koşarak buraya geliyordu ve asla şaşmaz kına gecesi ALLAH'IM BİR GÜN REZİL ETME BİZİ.

" Haydi kızlar kalkın göbek atmaya hepimizin neşesi kına gecesiii." Yaren elinde kırmızı bir tül ile bana yaklaşıyordu, o kırmızı tülü kafama atıp Nobara ile etrafımda dönmeye başladılar.

"Elbisesi sırmalı peçesi yarım dünyaların güzeli Yuji gül beeyyğ."
"Neeyy." Dedim gülerek ve tülü kafamdan çıkardım.
"Yuji gül bey, ne o begenmedin mi?"
"Kapatın şu müziği ya."
"Of bir eğlencemiz vardı onu da siktin."
"Şu olayları bir atlatalım ben sana parti yapacağım tamam mı?"
"Tamam ama söz ver."
"Söz." Gülümseyip sakinleşti ve bu sefer insan gibi katıldı aramıza.

"Şimdi Sukuna Yuji'ye sevgilim dediğine göre bir teklif geldi heralde."
"Hayır." Dedim doğruyu söyleyerek. Ve Yaren'in gözlerini açıp kafasını öne uzatması kesinlikle travma olarak kalacak.

"Ne? Duyamadım bir daha söyle."
"Etti etti hem de çok güzel etti."
"Demin öyle değildi." Yanağımdan bizi izleyen Sukuna'ya baktı.

"O teklif gelecek yemin le Choso'ya söylerim vermez."
"Bissssssmiiillahirrahmanirtahim. Tamam edicem."
"Adam ol. HEHEHEEEE İŞTE BÖYLE ADAM EDERLER KOÇÇUUM."

"Seni dövsem ne yapabilirsin ki?"
"Senden başlayıp yedi celladın'dan çıkarım."
"Allah aşkına sövsene ne çıkacak ortaya." Haydi bismillah geliyo gelmekte olan. Yaren derin bir nefes aldı ve başladı.

"Sen'in ben götünden girip anana bağlayım orospu çocuğu Baba'nın sikini alıp ananın götüne sokim sana kardeş çıkarıp onunda amına koyim babanneni dedeni çifleştirip sana teyze var ediyim amcık ağızlı sikik yarrak sülalende ki bütün herkesi sen dahil birbirine geçirip sikiyim seni sünnet edip yarağını cellatlarına yediriyim." Bunların hepsini tek nefeste söyledi manyak.

Çıkmaz SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin