Veba:Sonunda minik kuş! Gelebildin demek.
Viki:Evet hanımefendi.
Veba:Ben de umutsuzluktan bir yerde bayıldın kaldın sandım hahahah.Malbonte onu baloya geri götür.Lucifer'a söyle ona göz kulak olsun.
Malbonte(dişlerini sıkarak):Peki hanımefendi!Viki(içinden):Veba Lucifer'ın ismini söyleyince Malbonte yumruğunu sıkmıştı.Bu ne demek oluyordu? Hala bana karşı bir şeyler mi hissediyordu?
BALOYA GERİ GELİRLER
Malbonte:Hey,Lucifer!
Lucifer:Evet
Malbonte:Al şunu ve ona göz kulak ol.
Lucifer:Hanımefendinin emri mi?
Malbonte:Evet!
Lucifer:Pekala gel bakalım Viki.~~~~
Viki'nin ağzından;
Herkes dans etmeye başlamıştı.Osti bile kendine bir eş bulmuştu bense Lucifer'ın evcil hayvanıydım resmen.Dino bana uzaktan gülümsedi ve başını salladı.Aynısını ona yaptım.Birden salona Veba geldi.Veba:EVET BAYANLAR VE BAYLAR HANIMEFENDINIZ GELDI!
Herkes önünde diz çöktü.Buna bende dahil.
Veba:Umarım balomu beğenmişsinizdir!Çok eğlenceliyimdir.
Veba kısa bir konuşma yaptı ve sonra müzik tekrar açıldı.Ben de tabikii etrafta dans eden melek ve şeytanları izliyordum.Sonra Lucifer birden dedi ki..
Lucifer:Sıkılıyorsan dans edebiliriz.
Viki:Hah!Neden öyle dedin şimdi bir şeytan evcil hayvanıyla dans etmemeli Lucifer.
Lucifer:Naz yapma,evet veya hayır.Canım çok sıkıldığı için kabul ettim ve dans etmeye başladık.Onunla dans ederken gözlerim Malbonte'nin gözleriyle buluştu.Öfkeyle bakıyordu bense bunu umursamadım,onun da benim duygularımı umursamadığı gibi.Bana karşı hiçbir şey hissetmediğini sözleriyle belli etse de gözler yalan söylemez.
Birden Malbonte geldi ve beni kolumdan çekti.Lucifer normal bir ses ile ne yaptığını sordu.Malbonte cevap vermedi.
Malbonte:Sen ne yaptığını sanıyorsun!
Viki:Sana ne bundan ? Sadece dans ediyorum.
Malbonte:Hanımefendi senin dans etmen gibi bir emir vermedi.
Viki:Bu baloya geldiysem benimde dans etmeye hakkım var,anladın mı!?
Malbonte:Illa biriyle edeceksen o kişi benim.Dans ederler ve dans boyunca gözlerini birbirlerinden ayırmazlar.
~~~~
Mimi'nin ağzından;
Chris sonunda beni rahat bırakıp ikizinin yanına gitmişti.Viki'yle konuşmak istiyordum ama onun Malbonteyle dans ettiğini gördüm.O adama yaklaşıp onu parçalamak istiyordum.Ne de olsa arkadaşım onun yüzünden bu haldeydi.Dino birden konuşmaya başlar
Dino:Çok sessizsiniz.
Mimi:Sen gidip sevgilinle dans etsene biraz.
Dino:Seni kurtarmadığımız için mi bozuldun?
Mimi:Evet! O aptalla zoraki olarak dans ettim ve bana 10 yıl gibi geldi.Adi kadar delikanlı olabilirdiniz.
Dino ve Sami aynı anda:Ama o sana aşık!
Mimi:Ama ben değilim tamam mı ? Beni eşya olarak gören birine kalbimi vermeyeceğim!
Lilu:Hanımefendiye karşı gelemeyiz Mimi.Sabretmelisin.
Mimi:Söylemesi kolay seni sevgilinden ayıran mı var!Bu şekilde tartışırlar ve en sonunda tartışma sona erdi.
~~~~
Viki'nin ağzından;
Bir bahaneyle Malbonte'den kaçtım ve koridora doğru ilerledim.Arkamdan geldi ama ben koşmaya başladım.Birden seslendi..Malbonte:VİKİ!
Arkamı döndüm ve ona masumca baktım.Buraya gelmemi söyledi,ilk başta istemedim ama ona karşı koyamadım.
Viki:Evet,ne istiyorsun yine mi bağıracaksın saçma bir sebepten?
Malbonte:Hayır,nereden çıktı?
Viki:Sen benim tanıdığım Malbonte değilsin,o bana bağırmazdı.SEN O DEĞİLSİN.
Malbonte:Ta kendisiyim.
Viki:O zaman tanıyamamışım seni.
Malbonte:Bak Viki,ben sana orada isteyerek bağırmadım.
Viki:Sorun bağırman değil zaten..Dedim.Gidecekken kolumu tuttu ve kendine çekti.Sarıldı.
Malbonte:Seni özledim
Hiçbir şey söyleyemedim sadece sarıldım.Gitmem gerektiğini söyledim ve koşa koşa odama gittim.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERİN SIRRI - ⚖️ MALBONTE ROTASI ⚖️ -
RomanceGöklerin Sırrı 2'nin devamı gibi düşünün.Ama her şeyi kendime göre yapacağım o kadar da değiştirmem karakterleri.