Uyandığımda kendimi Malbonte'nin kollarında bulmuştum.Onu rahatsız etmeden yavaşça kalkmak istedim ama izin vermedi.
Malbonte:Buraya gel,Veba seni görmemeli.
Viki:Bu bir bahane mi yoksa benden ayrılamıyor musun?
Malbonte:İkiside.
Viki:Her şey iyi güzel.Ben 4 gün o pis yerde kaldım,nasıl bu halimle durayım daha fazla.
Malbonte:Sana bir şey olması ihtimali beni geriyor ama duşa girebilirsin.Burada hala birkaç kıyafetin var.
Viki:Teşekkür ederim.Kendimi sıcak suyun altına sokunca her şeyi unutmuştum.Ne hapishane soğuğunu,ne de açlık ve susuzluğu,hepsini aklımdan çıkarmıştım.Sanırım kafam çok karışıktı,dalmıştım.Malbonte'nin seslenişini duymamıştım.Birden banyoya daldı.
Viki:AAAAAAAAAAAA
Malbonte:Arkamı döndüm bağırma!Üzerime hemen bir havlu geçirdim.
Viki:Sen ne yapıyorsun,sapık!
Malbonte:Ha yine sapık olduk öyle mi? İki saattir sana sesleniyorum duymadın.
Viki:Öhm öhm,kusura bakma fazla kafam karışık bu sıralar.İzin verirsen geçicem.Aslında ondan utanmamıştım bu halimle,sadece anlık bir panikti ve üşüyeceğimi bildiğimden acele etmiştim.
Üzerime kışlık bir şeyler geçirdim.Saçlarımı kuruttum tam makyaj masama oturayım derken kendi odamda olmadığımı hatırladım.
Viki:Malbonte?
Malbonte:Evet,Viki?
Viki:Ben diğerleriyle nasıl görüşeceğim..?
Malbonte:Gizli seyahat.
Viki:Ne zaman Veba'dan kurtulacağız..Enerjimden beni bulabilir.
Malbonte:Al bunu. "Eline bir muska verir"
Bu senin enerjini göstermez.Bende de var.Ben hep seninle olacağım.Sizi bu kadından kurtaracağım söz veriyorum.İçimden onu öpmek geldi ve birden dudaklarım dudaklarıyla buluştu.Hoşuna gitmiş olmalıydı ki beni duvara itti ve karşılık verdi.
Viki:Seni çok özledim,beni birdaha hiç bırakma lütfen.
Malbonte:Ben seni hiçbir zaman bırakmadım Viki,ölmemen için her şeyi yaptım.Teşekkür ettim ve bu sefer yanağından öptüm.
Birden diğerlerine haber vermemiz gerektiğini benim hakkımda endişelendiklerini söyledi.
~~~~
Mimi:Viki iyiymiş! İnanamıyorum! Hala olanlara inanamıyorum..
Dino:Oh,şepfa çok teşekkürler!
Sami:Onun güçlü bir kız olduğunu biliyordum!
Mimi:Ya hemen buluşacağız,hemen şimdi,yani 10 dakika sonra canım arkadaşımla bir arada olacağıım.Rebecca birden araya girdi.
"Viki olmasa bile toplanmamız gereken konular vardı,bunu sonra konuşacağız.Şimdi kızımı görmek istiyorum."
Yaklaşık 15 dakika sonra
Mimi'nin ağzından;
Gizli sığınağımıza gitmiştik,orayı Viki'de bildiğinden dolayı buluşmamız zor olmadı.Onu gördüğümde bitkin olmasına rağmen üzerine atladım.Mimi:Oh şepfa inanmıyorum,Viki!
Viki:m-mimi ne yapıyors-
Mimi:Sus,kes sesini! Sadece sarılmak istiyorum çok mu ?
Viki:Ben de seni seviyorum canım arkadaşım.~~~~
Viki'nin ağzından;
Herkesle hasret giderdikten sonra sıra annem ve babama gelmişti.Babam demişken evet..Vinchesto'dan bahsediyordum.O benim buradaki canım babam ve onu çok seviyordum.Viki:Baba!
Vinchesto:Viki,gel buraya.Babam hiç beklemediğim bir anda beni kucaklamıştı.Ona baba demek zoruma gitmiyordu çünkü benim yeryüzündeki babam bir başkasının bana bu şartlar altında babalık etmesini sorun edecek biri değildi.O fedakardı,merhametliydi,sevimliydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERİN SIRRI - ⚖️ MALBONTE ROTASI ⚖️ -
RomanceGöklerin Sırrı 2'nin devamı gibi düşünün.Ama her şeyi kendime göre yapacağım o kadar da değiştirmem karakterleri.