Sabah yatakta tek başımaydım.Malbonte'ye seslendim ama ses çıkmadı.Bir an korktum ve aramaya karar verdim.
Viki:Neredesin? Neden yanımdan gittin?
Malbonte:Sana da günaydın,biliyorsun bugün hazırlık yapılması gerek.Erkenci değilsiniz hanımefendi saat 12:36.
Viki:Seni göremeyince korktum..
Malbonte:Korkmana gerek yok geleceğim.Artık kalkıp hazırlanmalısın.
Viki:Pekala,görüşürüz.
Malbonte:Bir an önce görüşelim.
Sanki dün gece hiçbir şey olmamış gibiydi.Ne bekliyordu beyefendi gece sanki koyun sayarak uyumuştum.Geç kalkmam gayet normaldi ama bunu tartışmaya vaktim yoktu.Luci'yi bulup onunla konuşmalıydım ama önce hazırlanmaya karar verdim.
20 dakika sonra
Hazırlandıktan sonra onu aramaya başladım.Dün dediklerimin bana yakışmadığını ikimizde biliyorduk ve onun bir suçu yoktu.Ona boşuna çıkışmıştım.
Ben bunları düşünürken onunla karşılaştık.
Lucifer:Seni hangi rüzgar attı buraya? :D
Viki:Lucif-
Lucifer:Aptal şeytana ne oldu?
Viki:Isteyerek demediğimi sen de biliyorsun..Yani demek istediğim kusura bakma.Dün biraz fazla gergindim ve sana patlamış bulundum.
Lucifer:Sorun değil tanınmayan.
Viki:Ya ahahha bana ne zaman tanınmayan demeyi bırakacaksın?
Lucifer:Hiçbir zaman.
Ona elimi salladım ve oradan uzaklaştım.Karşılık olarak oda elini salladı ve sırıttı.İçim rahatlamıştı,içimdeki bu canavarı birdaha ortaya çıkarmamak üzere öldürmüştüm.
Tam yürürken Mimi ve Chris'i elele gördüm,başımı salladım ve karşılık olarak onlarda salladı.Yanlarına gitmek istedim ama onlar artık sevgiliydi.Rahatsız etmeyi uygun bulmadım.Onun yerine Malbonte'yi bulmak için yol aldım.
~~~~
Mimi'nin ağzından;Mimi:Sanırım bugün daha iyi.
Chris:Evet,bugün kendini daha iyi hissediyor gibi görünüyor.
Mimi:Sen nasılsın?
Chris:Astaroth ile konuştum.Açıkçası ikizimin yanımda olmasını beklerdim ama fikir ayrılıkları olabilir tabii.
Mimi:Üzülme sevgilim,ben senin her zaman yanında olacağım.O kararını vermiş,bir daha dönmemek üzere gittiyse onu durdurmak bize düşmez.Sadece saygı duymalıyız.Aranızda kötü bir şey olmamış.Sadece ilk defa birbirinizden uzaksınız.
Chris:Beni sadece sen anlıyorsun,Mimi.
Mimi:İlk başta hiç böyle bir şey olmasını beklemiyordum..
Chris:Neyi beklemiyordun bebeğim?
Mimi:Ben..aslında açık konuşmak gerekiyor.Burada bugün her şeyimizle birbirimize açılmalıyız,tüm duygularımızla.
Chris garipsemişti dediğimi ama ben konuşmaya başladım.
"Seni ilk gördüğümde kimseye belli etmesem de senden çok etkilendim,beni bir eşyan gibi gördüğün için sana çok kırıldım ama zayıf bir kız olmamak için belli etmedim.Sen her geçen gün bana daha da yaklaştın,güvenimi kazandın.Bana olan bakışların beni her zaman gururlandırdı,sevindirdi ve bir yandan da utandırdı.Bana herkesin içinde iltifat ettiğinde sana kızmıştım çünkü yüzümü domates gibi kızartmıştın.Yinede bu görüntüden pişman olmadım.Sen hiçbir zaman benden vazgeçmedin,her türlü kötülüğümle,inatçılığımla,öfkemle,nefretimle beni sevdin.Bunun için sana çok teşekkür ederim sevgilim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERİN SIRRI - ⚖️ MALBONTE ROTASI ⚖️ -
RomanceGöklerin Sırrı 2'nin devamı gibi düşünün.Ama her şeyi kendime göre yapacağım o kadar da değiştirmem karakterleri.