Malbonte'ye her şeyi açıkladıktan sonra minik şeytanlarımdan dolayı karnıma bir ağrı saplandı.Bu yüzden Malbonte'yi de yatağa çekip uyumaya karar verdim.Onun kollarında tatlı bir uykuya daldım.
Malbonte:Viki,güzelim.
Viki:Mmm,sanada günaydın.
Malbonte:Kahvaltı yapman gerekiyor.
Viki:Eskiden böyle uyandırmazdın :D
Malbonte:Artık üç can taşıyorsun.Ayrıca kalkıp aynada kendine baksan iyi olur bebeğim.
Viki:Pekala,sen nereye gidiyorsun?
Malbonte:Hiçbir yere,seni bekliyorum.
Malbonte'nin dediğini dinledim ve yataktam kalktım.Aynaya gittiğimde sadece bir gecede kanatlarımın yok olduğunu gördüm ve ufak çaplı bir şok geçirdim.
Viki:Her şey bu kadar hızlı mı oluyor?
Malbonte:Evet.Sana kanatsız olmakta yakışır.Her ne kadar şeytan olsan da şu an sen benim kanatsız meleğimsin :)
Viki:Seni çok seviyorum.
Malbonte:Ben de seni çok seviyorum,hadi artık hazırlan.
Birden dolabımı açtım ve elime gelen ilk şeyi seçtim.Hızlıca üzerimi çıkarıp onu giydim ve masama oturup yavaşça saçlarımı yaptım.Kanatsız olmak bana garip gelmişti,artık 9 ay boyunca uçamayacaktım.Her zaman birilerinden yardım alacaktım ama en güzeli de sevdiğim adamdan iki tane daha olacaktı..
꧁ Kahvaltıda꧂
Mimi:Viki ve Malbonte'de geldiğine göre :)
Viki:Mimi-
Mimi:Minik sırrı herkes biliyor mu?
Sami:Ne sırrından bahsediyorsun Mimi?
Lilu:Yakında burada 2 minik şeytanın oyun oynayarak koşuşturacağı sırrından bahsediyor Sami'ciğim.
Kimse inanamadı,herkes bir şaka olduğunu düşündü ve birbirimize bakmaya başladık.Sonunda bakışlar bende durdu.Çok utanmıştım,Malbonte elini elimin üzerine koydu ve sırıttı.Bunun üzerine bende cesaretimi toplayıp sırıtmaya başladım.
Lucifer:Kanatlarını kaybettiğinden anlamalıydık.
Adi:Ne zeki şeysin sen! Her şey bitmişti de Viki'nin kanatlarına bakacaktık.
Dino:Yine başlamayın,evet ayrıca dikkat edemedik ama bu çok mutlu bir haber çocuklar.Tartışmanın lüzmu yok.
Chris:Ölümlüler gibi bunu kutlamalı mıyız?
Chris'in bu sorusundan sonra herkes gülmeye başladı,buna bende dahil.Yeryüzüne sadece bir kere inmişti ama sanırım o kutlama onu çok etkilemişti.Birden cevap verdim.
Viki:Neden olmasın?
Malbonte:Sen istersen,her şey olur.
Mimi:Buralar birazdan yanacak :)
Chris(fısıldayarak):Onları yakan şey nedir bilmem ama ben gözlerimi senden alamıyorum,her gün daha da güzel oluyorsun.
Mimi(fısıldayarak):Teşekkür ederim ama çok fırsatçısın :D
Lilu:Geleneğe göre dünyaya gelecek bebekler için her bir melek-şeytan hediye alır.Bizde bunu yapmalıyız.
Adi:Boşuna uğraşacağız yani.Ama o çocuk yakın dostumunsa uğraşırım.
Sami:Biz ne alabiliriz ki?
Lilu:Ne dilersen.Maddi önem taşımasına gerek yok,herhangi mutlu edici bir şeyde olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERİN SIRRI - ⚖️ MALBONTE ROTASI ⚖️ -
RomanceGöklerin Sırrı 2'nin devamı gibi düşünün.Ama her şeyi kendime göre yapacağım o kadar da değiştirmem karakterleri.