O kadar şeyden sonra kimse dağılmamıştı.Konsey üyeleri Hisar'da toplanmıştı.
Rebecca:Sevgili konsey üyeleri,burada toplandığınız için hepinize minnettarım.Biliyorsunuz Veba ve kardeşini yok etmeyi başardık,daha doğrusu kızım başardı.
Viki utanarak masadaki herkese gülümsedi.
Rebecca:Onunla gurur duyuyorum.Benim kızım olduğu için değil,bu işi tek başına başardığı için.Fakat hiçbir şey daha bitmiş değil.Artık bıktınız farkındayım,ben de yoruldum,ben de bıktım ama çabalamaktan asla vazgeçmedim.Seraf olmamın en önemli özelliği de budur.İki atlıyı ortadan kaldırdık.Fakat Fenzio'nun kimin tarafında olduğu belli değil,o bizim için bir tehdit.
Dino kendini tutamadı ve konuşmaya başladı.
Dino:Haklı olabilirsin ama babamın bu kadar ileri gideceğini düşünmüyorum.
Rebecca:Artık düşman kalmadı diyemeyeceğim,Fenzio'nun bana karşı olan kinini herkes biliyor.Tarafımıza geçmeyecektir kolay kolay.Yakında bir düşman olursa,bilin ki Fenzio onun destekçisidir.
Ve devam etti;
Şimdi ise her şeyi yeniden düzenleyeceğiz.Herkes eski işine geri dönecek.Eragon,ben ve kale danışmanı seraf olarak kalacağız.Kızım artık bir tanınmayan değil bir melek.Kızım denge taşıyıcısı olacak.Artık kimse kimsenin kölesi olmayacak.Bugünlük bu kadar herkes dağılabilir ancak dinlenmeyi unutmayın yarın kutlama yapacağız.
~~~~
Saat 18:16Viki'nin ağzından;
Bu olanlara hala inanamıyordum,çok sevinmiştim.Adem ve Havva bahçesine gitmeye karar verdim.Oraya yakınlaştığımda orada 2 kişiyi fark ettim..Malbonte ve yüzünü göremediğim biri..?:Sevmediğin birini sırf gücün için bir oyuncak gibi kullanmak zor geliyor olmalı ha Malbonte :D
Malbonte:Sen ne diyorsun,konumuzun anlaşma olduğunu unuttun m-
?(oldukça sesli bir şekilde):ONU KULLANDIĞIN GİBİ Mİ DİYORSUN? (Eski bir ses kaydını açar)
Malbonte:Kapat şunu Fenzio!Şok olmuştum,o kişi Fenzio'nun ta kendisiydi.Birden dizlerim titredi ve istenmedik şekilde sessiz bir çığlık attım.Hemen ağzımı kapattım tabii.
Malbonte arkasını döndüğünde beni farketti ve bana yaklaşmaya çalıştı.
"Sakın!" diye bağırdım ve oradan uzaklaştım.
Ne bekliyordum ki? Onun gibi birinin daha yeni melek olmuş bir aptalı sevmesini mi? Yanımdan geçen herkese çarparak geçtim.Üzgün değildim aksine öfkemi her an birine püskürtmeye hazır haldeydim.Yüzüm,dudaklarım hepsi alev gibi kıpkırmızıydı.
Sonunda biri yolumu kesti,kafamı kaldırdığımda onun Lucifer olduğunu farkettim.
Viki:Çekil önümden!
Lucifer:Ne olduğunu söylersen belki.
Viki:Çekil dedim seni aptal şeytan!Bunu istemeyerek demiştim ama kelimeler birden ağzımdan dökülüvermişti.Lucifer bana şaşkın gözlerle bakıyordu,normalde ona böyle bir şey demeyeceğimi çok iyi biliyordu.Ben o gözleri ardımda bırakarak bir orada bir burada gezinmeye başladım.
Mimi beni gördü ve hemen geldi.
Mimi:Hey,sen iyi misin..?
"İYİ GİBİ GÖRÜNÜYOR MUYUM SENCE?"
Diyerek orayı terkettim.En sonunda Malbonte beni buldu.Viki:Sakın geleyim de manipüle edeyim deme.Uzak dur yaklaşma ama benim hatam her şey senin bir suçun yok.
Malbonte:O ses kaydı yeni değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERİN SIRRI - ⚖️ MALBONTE ROTASI ⚖️ -
RomanceGöklerin Sırrı 2'nin devamı gibi düşünün.Ama her şeyi kendime göre yapacağım o kadar da değiştirmem karakterleri.