6.Bölüm // Yanlış zamanlama

115 9 1
                                    

Saat 09:27

Viki'nin ağzından
Bu gece çok güzel uyumuştum.Uzun zamandır böyle olmamıştı.Saate baktım,erkendi.Yüzümü yıkadım,saçımı başımı düzelttim ve odamdan çıktım.

Mimi'yi gördüm ve onunla beraber bahçeye çıkmaya karar verdik.Tam o anda Veba beni görüp gelmem için işaret yaptı.Mimi beni bahçede bekleyeceğini söyledi.

Yanına gittim ve konuşmaya başladık..

Veba:Nasıl gidiyor kardeşimle işler kuşum?
Viki:Iıı efendim şu an iyiyiz.Dün akşam da konuştuk iyi gidiyor.
Veba:Öyle olsun tatlım,öldüremezsen neler olacağını biliyorsun.
Viki:Pekala efendim.

~~~~
Bu konuşmadan sonra Viki Mimi'nin yanına gitti.Fakat bir sorun vardı,Veba ve Viki'nin konuşmasına biri kulak misafiri olmuştu.Peki kimdi o..?

~~~~
Mimi:Bu akşam buluşacağız! Sonunda bizi hatırladın kızım.
Viki:Ah Mimi saçmalama,sizi unutur muyum hiç?
Mimi:Tamam tamam şaka yapıyordum.

Onlar konuşurken birden Adi ve Sami onlara katıldı.Neredeyse her şey eskisi gibiydi.Viki onları görünce kendini tutamadı ve ikisinin de üzerine atladı.Mimi de ona katıldı.

Adi:Hey! Sizi aptallar ne yapıyorsunuz?
Sami:Onla uzun zamandır görüşmüyorduk,ne bekliyorsun!
Viki:Ya huysuzlanma sarılıyoruz sadece.
Adi:Öyle olsun,bebeğim hahah.
Mimi:Her şey eskisi gibi!

~~~~
AKŞAM

Herkes buluşma için hazırdı.Mimi'nin odasında toplanıp bir bara gideceklerdi.Dinobaşta kabul etmese de onu ikna etmeyi başardılar.Odaya ilk başta Viki geldi sonra Dino,en sonunda da Adi ve Sami geldi.Saat çok geç değildi Veba'nın ortalıkta olabileceğini düşündükleri için bara gitmeden önce hasret giderdiler ve bolca sohbet ettiler.

Saat 22:39

Mimi:Beyler! Hadi bizi bara götürün artık kimse ortalıkta görünmez.
Dino:Bunun hala iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum.
Adi:Hadi ama meleğim,içinde ufakta olsa bir şeytanlık vardır.
Sami:Dino bize geleceğini söyledin,lütfen.

~~~~
Viki'nin ağzından;
Bara gitmek için iyice hazırlandık ve sessizce aşağı doğru inmeye başladık.Gerçekten de kimse yoktu,sessiz ve hızlı adımlarla okuldan çıktık.Kendimi çok özgür ve mutlu hissetmiştim uzun zaman sonra.Gideceğimiz barın adı "Melez" Bardı.Bu bara bizden başka gidenler de vardı.Bunlardan biri Lucifer'dı.Onu ve başka bir tanıdık görmemeyi diledim.

~Melez Bar~

Sırayla herkes bara girdiğinde,orada tanıdık bir yüz vardı.Bu Savaş'ın ta kendisiydi.Viki'yi gördü ve ona gülümseyerek başını salladı.Viki'de aynısını ona yaptı ve onunla biraz konuşmak için yanına gitti.Onun yanına gittiği an tek tanıdık yüzün o olmadığını farketti.Malbonte..oda buradaydı.Viki kendini çok garip hissetti.Sanki hala sevgililerdi ve o Malbonte'yi gözünün önünde aldatıyormuş gibi.

~~~~
Viki'nin ağzından;
Malbonte'yle gözlerimiz buluşmasına rağmen onunla konuşmamak için her şeyi yapıyordum.Savaş'la biraz sohbet ettim ve benim omzuma dokundu.Hoşuma hiç ve hiç gitmemişti.Yapacak bir şey yoktu.Ona arkadaşlarımın yanına dönmem gerektiğini söyledim.

Döndüğümde tanıdık yüzleri onların da gördüğünü anladım.Onlar yokmuşcasına eğlendim ve Mimi ile birlikte dans ettim.Her şey çok güzel geçmişti.Saat 00:18 olduğu için Dino okula dönmeyi önerdi.Bu sefer onu dinledik.

Okulun önünde dağıldık ve tek başımaydım ya da ben öyle sanmıştım.Savaş arkamda belirdi.

Savaş:Konuşamamıştık çok.
Viki:Evet efendim.
Savaş:Bana Savaş diyebilirsin baş başa olduğumuzda.
Viki:Peki.

Savaş'la yaklaşık 15 dakika sohbet ettik ve beklemediğim bir anda beni kendine çekip öptü.Istemiyordum ama karşı koyamazdım.Sonra Malbonte'nin bizi gördüğünü farkettim.Dizlerim titremeye başladı,gözlerim doldu ve Savaş'a hızlıca veda ettim,benim utandığımı düşünerek anlayışla karşıladı.Oradan koşarak kaçtım.

Malbonte peşimden geldi ve ne olduğunu sordu.

Malbonte:Benimle göz göze gelmemek için her şeyi yaptın.Bunun için miydi?

Kayıtsız bir şekilde ona baktım,ağlayacağımı anlamıştı.

Öfkeli bir şekilde gülümsüyordu.Yumruklarını sıkıyordu,onu tanımasam bana vuracağını düşünürdüm.

Utancımdan bir cevap bile vermeden kaçtım.Kendimi odama kapattım ve saatlerce ağladım.

Benim hakkımda yanlış düşüncelere sahip olacağını biliyordum.Onu seviyordum ama başka bir erkek beni öpmüştü üstelik ona karşı koymamıştım.

Mimi'yi aradım,ilk başta açmadı.Ikinci defa aradım ve açtı.Ona uyuyup uyumadığını sordum.Hiç uyumadığını ve iyi olup olmadığımı sordu.Odama gelmesini istedim.

~~~~
Mimi:Sana ne oldu böyle!

Olan biten her şeyi anlattım,çok üzgündüm ve birdaha ne Malbonte'nin yüzüne bakabilecektim ne de onunla aynı ortamda bulunabilecektim.Bu bana acı veriyordu.

Mimi'yle dertleştik.Ben ona kendi dertlerimi o bana kendi dertlerini anlattı.Ikimizde birbirimizin haline üzülmüştük ve durmadan ağladık.Sonunda ağlamamız dinince uyumaya karar verdik.

Mimi'nin dizinde uyudum.Annem yanımdaymış gibi hissettim ve iyiki vardı.

DEVAM EDECEK.

GÖKLERİN SIRRI - ⚖️ MALBONTE ROTASI ⚖️ -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin