Sonunda duştan çıktım.Tüm her şeyi kafamdan attım ailem de dahil.Babamı çok özlüyordum hayatımızda annem olmasa bile hala onunla yaşamayı çok istiyordum.Bazen tüm bunlar bir kabusmuş gibi geliyordu,tek fark uyurken değil uyumuyorken yaşıyordum bunları.Odamın kapısı çaldı.Gelen Misselina'ydı.
Viki:Misselina?
Misselina:Ah bebeğim,iyi misin diye kontrol etmeye gelmiştim.
Viki:Teşekkürler Misselina.Ben iyiyim bir sorun yok.
Misselina:Emin misin tatlım? Solgun görünüyorsun.
Viki:Evet Misselina sadece yorgunum,duşumu da aldım uyuyacağım.Misselina bu cevabı duyduktan sonra ellerini bana doğru kaldırdı ve görüşürüz şeklinde işaret yaparak odadan çıktı.
Hiçbir şey düşünmeden kendimi yatağa fırlattım ve uykuya daldım.
Saat 20:06
~~~~
Mimi'nin ağzından;
Viki'yi çok özlüyordum ve yarın çocuklarla beraber onunla buluşacaktık! Bu fikir beni kendime getiriyordu,eskisi gibi takılabilecektik.Tek sorun bana sürüngen gibi yapışan Chris'ti.Tek dileğim yarın akşam onunla karşılaşmamaktı.Her ne kadar Viki'ye deneyeceğimi söylesem de korkuyordum.Onun yaşadıklarından sonra bir şeytan olarak onun gibi acı çekmek istemiyordum.Benim acı çekmem ona da acı verecekti biliyordum.Birden telefonum çaldı.Chris arıyordu.
Mimi:Evet?
Chris:Okulun bahçesine gel.
Mimi:Bana emir verebilecek kadar yakınlaşmış mıydık?
Chris:Sahibin olduğumu unutma hazırlan ve bahçeye gel.Bu söze çok bozulmuştum.Bu demek oluyordu ki beni eşyası gibi görüyordu,bana karşı hissettiği tek şey buydu.Onun birini sevebileceğine inanmıyordum ya da bana öyle geliyordu.Tamam diyip telefonu kapatmıştım yapacak başka bir şeyim yoktu çünkü.
Hazırlanmaya başladım,üzerime siyah çekici bir elbise giydim.Saçlarıma pek dokunmadım.Olduğu gibi bıraktım.Hafif bir makyaj yaptım.Hazırlanmam 20 dakikamı almıştı gitmeliydim.
Koridorda yürürken Lucifer ve Malbonte'yi bir arada gördüm.Malbonte değil de Lucifer'ı görünce gözlerim doluyordu.Çocukluk arkadaşımdı ne de olsa.Malbonte'ye gelirsek onun hakkında pek bir fikrim yoktu.Ona karşı hissettiğim tek duygu öfkeydi.Arkadaşıma çektirdiği acı yüzünden..
Beni gördüler ve Lucifer nereye gittiğimi sordu.Söylediğimde beni rahat bıraktılar.Sonuçta Chris benim "sahibimdi."
~~~~
BahçedeChris çok tatlı görünüyordu.Aman Allahım! Ne saçmalıyordum ben.Bu düşünceleri bir tarafa bırakıp yanına gittim..
~~~~
Dino'nun ağzından;
Pencereden bakınırken Mimi'yi gördüm.Sanırsam Chris'le konuşuyordu bahçede.Bu durumdan memnun olduğu söylenemezdi ama yapılacak bir şey yoktu.Birden Lilu geldi ve bana arkamdan sarıldı.Beni korkuttun bebeğim! deyiverdim bir anda.
Lilu güldü ve ona dönüp sarıldım.Zor anımda hep yanımda olmuştu.Onunla olduğum için çok şanslıydım.Viki'nin durumu dışında hepimiz iyiydik.Sami ve Adi yeniden beraberlerdi.Mimi'de iyi bir durumdaydı anlaşılan.Yarın akşam Viki'yle buluşunca hepimiz üzerine atlayacaktık.Ben bu düşüncelere dalmışken Lilu birden sordu.Lilu:iyi misin canım?
Dino:İyiyim bir sorun yok biliyorsun olanları,onları düşünüyordum.
Lilu:Ah zavallı Viki! Umarım iyi olur.
Dino:Umarım..~~~~
Mimi'nin ağzından;
Bahçede Chris'in karşısına geçmiş öylece ona bakıyordum.Oda aynı şekilde bana bakıyordu.Yaklaşık 5 dakika boyunca sadece göz teması kurduk.Sonra beni kendine çekti.Ona ne yaptığını sordum.Daha yakın olmak istediğini söyledi.Bense onun takılmadığı en ufacık sözlerine kırılmıştım.Ama bunu belli edersem zayıf bir kız olmaktan korkuyordum.Birden konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERİN SIRRI - ⚖️ MALBONTE ROTASI ⚖️ -
RomanceGöklerin Sırrı 2'nin devamı gibi düşünün.Ama her şeyi kendime göre yapacağım o kadar da değiştirmem karakterleri.