Kavuşma

115 16 16
                                    

İyi okumalar...

~Minho

Jisung'un aniden bırakıp gitmesi beni delirtecekti. Kendime hakim olamadım. Travmalarımdan mı kaynaklıydı bilmiyorum, oda terk edecekmiş gibi geliyordu. Yıllar sonra hayata tekrar bağlanmamı sağlamıştı. Değeri sandığından daha büyüktü... Gece odamı inceliyordum, belki gittiği yere dair, veya kendi eşyasından bir şey bırakmıştır diyerek. Sadece düşürdüğü bir kolyesi ve fotoğrafı vardı.

Bilgisayarı açmıştım, düşündüğüm gibi burdan araştırmıştı. Telefonlarda olmayan bazı harita özellikleri bilgisayarlarda olduğu için buradan girmişti. Bilet alımını ise telefonundan yapmıştır. Sonuç olarak New York'a gittiğini öğrendim.

Dayanabileceğimi sanmıyorum demiştim değil mi?

Kendimede bir adet bilet aldım.

Gece 1 gibi kalkacaktı. Şuan ise saat 20.46 gibiydi. Ve mesaj sesiyle irkildim. Jisung'tan gelen bir iyi geceler mesajıydı.

Hemen yanıtladım.

~
Han
İyi geceler 20.46

Minho
İyi geceler han

Han
Nasılsın?

Minho
Bilmiyorum, idare eder. Sen?

Han
Bende öyle

Minho
Kolyeni düşürmüşsün birde fotoğrafın var

Han
Aa gerçekten mi gelirken düşürdüm zannettiğimden korkmuştum. Neyse sende kalsın o zaman.

Minho
Bende mi?

Han
Evet hatıra kalsın

Minho
Teşekkür ederim. Saklayacağım

Benim gitmem lazım, sende dinlen güzelce.

Han
Tamam, iyi geceler Minho

Minho
Tesekkurler sanada
Hnj1s bu mesajı beğendi.

~

Telefonu zar zor bıraktım; saatlerce sohbeti sürdürmek istiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonu zar zor bıraktım; saatlerce sohbeti sürdürmek istiyordum. Ama daha hazırlık bile yapmamıştım. Bu yüzden mecburen gardırobumu açtım, bir kaç parça kıyafet alıp yatağa koydum. Sonra valizimi çıkartıp içerisine yerleştirdim. Temel ihtiyaçlarım için malzemelerimide küçük gözlere koydum. Başka bir çanta aldım oraya ise telefon, ayna gibi daha çok kullandığım, uçakta lazım olacak şeyleri koydum. Sonrasında kıyafetlerimi de değiştirdim. Ve artık hazırdım.

Piece Of PaperHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin