5 - Armin

35 8 1
                                    

"If you ignore the pain, it cannot harm you."

-

Kafama fırlatılan kağıt ile başımı kaldırdım. Eren bana bakıp sırıtıyor, gözleriyle kağıdı işaret ediyordu.

Hızlıca açıp içinde ki notu okumaya başladım.

Nasıl geçti?

Biraz düşündüm. Gayet iyiydi. Çok nazik ve sevimli bir kızdı. Onunla sohbet etmek hoşuma oldukça gitmişti.

Gayet güzel, çok sevdim :)

Kağıdı buruşturup ona attım. Tam hocaya yakalanacaktık ki hızlıca parmak kaldırıp bir soru sordum, o da anında unuttu.

Tekrar not önümde iken kağıdı açtım.

Yengem ile tanışmak istiyorum.

"Yenge mi?" Hızlıca kafamı çevirdiğimde sıra altından kraker yiyen Sasha beni karşıladı.

"Eh, ben yani yenge derken sen ben-"

"Sen-ben? Ah, üzgünüm Armin. Tipim değilsin. Benim gelecekte ki kocam kesinlikle bir aşçı olmalı." Gözleri uzaklara daldığında -ciddi ciddi bunu düşünüyor olmalıydı- hızlıca notu yazıp Eren'e yolladım.

Diğer teneffüse sözleştik. Konuştukça açılıyor gibiyiz. Mikasa ile nasıldı?

"Ee kim bu yenge?" Sasha hâlâ yanakları dolu bir şekilde bana bakıyordu.

"Of." diyerek kafamı sıraya gömdüm. "Yenge falan yok ortada." Sesim oldukça boğuk çıkıyordu. Kızardığımı hissedebiliyordum. "Eren benimle dalga geçiyor, o kadar."

"Anladım tamam. Peynirli kraker?" Vermek istemediğini ancak kibarlığından sorduğunu biliyordum. Gülümsememe engel olamayıp başımı kaldırdım.

"Hayır, sağol." Gülümsedi ve yemeye devam etti.

Eren notu tekrar bana gönderdi.

Kız resmen Afrodit abi delireceğim! Hayır sadece kendisi değil içi de güzel bir insan. Oldukça yardımsever, biz konuşurken en az on kişiye bir şey konusunda yardım etti.

Gülümsedim. Eren'in mutlu olması beni de mutlu ediyordu.

Sadece :) yazıp Eren'e yolladım.

Zilin çalması için heyecandan yerimde duramıyordum.

-

"Üzgünüm, kendini kötü hissediyordu."

"Hasta falan mıydı? Biz konuşurken gayet iyi gibiydi."

"Ya nasıl anlatılır... Kendini kötü hissediyordu ama hasta değildi. Psikolojik bir şey. Sana anlatamam, o isterse anlatır." Mikasa'ya başımı salladım. O da sekerek Eren'in yanına gitti.

Yoktu.

Annie yoktu.

Bir anda kendini kötü hissettiğini söyleyip gitmişti. Üstelik önceki teneffüs konuşacağımıza dair sözleşmemize rağmen. Hasta da değildi.

Demek ki ona kötü geliyordum.

Sanırım bu işlerde hâlâ berbatım. Hem ben kim, sevgili yapmak kim?

Sanırım midem bulanıyor.

Eren'le konuşmak için arkamı döndüm ama Mikasa ile bir sohbetin içerisindeydiler.

Deniz Kokusu | AruAnnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin