5. Rész - Tisztázzuk a dolgokat

1.4K 61 2
                                    

-Te tartod ilyen rendben ezt a lakást vagy bejárónőd van? - Nevetve néztem körbe miután kijöttem a vendég szobából.

-Általában én de van amikor hívok takarítónőt. - Nevetett, a kanapén ült és a hatalmas tévét kapcsolgatta. Mellé ültem, közel hozzá.

-Szép rend van, pasihoz képest! - Mosolyogtam rá, ő is rám mosolygott és átölelte a vállamat.

-Igyekszem, azért vagyok ennyire igényes! - Nevetett. - Látnád Kevin lakásást, na az brutál!

-Mondjuk belőle ki is nézem. - Nevettem és fejemet a mellkasára hajtottam.

-Viszont ma bulim lesz, szóval nem alszok itthon de rendelhetsz kaját, vegyél egy forró fürdőt meg ilyenek! - Puszilta meg a homlokomat és fel állt, ezt kissé zokon vettem mivel nagyon kényelmesen elhelyezkedtem.

-Oh, oké. - Néztem rá halvány mosollyal.

-Holnap dolgozol? - Mosolygott le rám ahogy fel állt.

-Igen. - Álltam fel én is inkább a kanapéról.

-Akkor inkább ne várj meg, későn jövök! - Puszilta meg a homlokomat. - A riasztó kódja 13047345. - Nézett a szemembe. - Írd be mindenképpen, ha elmentem bár biztonságos itt!

-Rendben.

Mosolyogva írtam fel gyorsan a kódot a telefonomba mielőtt elfelejtettem volna. Miután Dani elment be is aktiváltam a riasztót majd csináltam egy forró fürdőt amit ki is élveztem, el sem hiszem, hogy itt vagyok az ő lakásán. Köszi, Brigi. A konyhába mentem és kinyitottam a hűtőt, csak szendvicshez való dolgok voltak így vacsira egy sonkás szendót kezdtem csinálni. Jó érzés itt lenni, legszívesebben haza se mennék. A telefonomra néztem ami a pulton volt mert felvillant a képernyője, Dani írt.

~Minden rendben otthon? 🙋🏻‍♂️

Mosolyogva válaszoltam neki, jól esik a törődése.

~Persze, már vettem egy forró fürdőt és most vacsizok! 🧖🏻‍♀️😌

Egyből jött is a válasza.

~Jó étvágyat, bébi 😋 Most mennem kell vissza, hajnalban megyek haza 🫠

Ajkamba haraptam a bébi szó láttán.

~Bekapcsoltam a riasztót, jobbnak éreztem 😔

~Jól van, aludj jól majd sietek haza 😘

~Rendben 😘

Megvacsoráztam izgatottan majd elpakoltam magam után és lefeküdtem az ágyba, állítottam ébresztőt és próbáltam elaludni de nagyon nehezen ment.

***

-Hova megyünk? - Néztem Danira kíváncsian a kocsiban ülve, értem jött a munkahelyre és nagyon izgatottnak tűnt.

-Meglepetés, mondtam már! - Mosolygott rám. - De szerintem tetszeni fog neked!

-Fáradt vagyok, legalább nem valami mozgásigényes dolog, ugye? - Nevetve néztem az utat.

-Dehogy, annyit elárulok, hogy a Művészetek Palotájába megyünk. - Nevetett fel. - Egy kurva jó koncert lesz ott.

-Koncert? - Lepődtem meg. - Te szereted a komoly zenét vagy mi?

-Egy kicsit de ne aggódj, ez nem lesz olyan komoly! - Mosolygott és beállt a parkolóba. - Last minute jegyeim vannak! - Vette ki őket a zsebéből, kicsit gyűröttek voltak.

-Techno? - Nevettem ahogy láttam a jegyen.

-Komoly zenék techno remixe. - Nevetett és kiszállt majd kinyitotta nekem is a kocsi ajtót, kiszálltam nevetve.

-Oké, felcsigáztál! - Mosolyogtam rá. - De miből gondolod, hogy szeretem a technót és legfőképpen a klasszikus zenét? - Dőltem a kocsinak.

-Többet tudok rólad mint gondolnád. - Mosolyogva támaszkodott a kocsinak kezeivel így rabul ejtve engem. - Élvezni fogod, nyugi! - Nézett ajkaimra.

-Akkor menjünk mert lekéssük! - Mosolyogva bújtam ki karjai közül majd nevetve elindultam be.

***

-Hát, ez állat volt! - Néztem Danira ahogy kijöttünk a Müpa-ból, rámosolyogtam szélesen.

-Tudtam, hogy tetszeni fog! - Nevetve ölelte át a vállamat. - Sok közös van bennünk!

-Igen, valóban! - Mosolyogva öleltem a derekát.

-Nagyon jó barátok leszünk! - Mosolyogva engedett el majd kinyitotta nekem a kocsi ajtót, egy pillanatra lefagytam de gyorsan kapcsolnom kellett így mosolyogva helyeseltem. Akkora barom vagyok.

-Barátok... - Ízlelgettem a szót halkan ahogy rám csukta az ajtót majd a kocsi előtt átkocogva ő is beszállt.

-Rendelünk kaját otthonra, jó? - Mosolygott rám miközben elindult a kocsival.

-Oké. - Csatoltam be a biztonsági övemet, én most semmit nem értek. Nem barátként közeledett felém, ezt nem lehet félre érteni.

-Holnap után tud beköltözni hozzád Zsófi, ha az jó neked! - Nézett rám egy pillanatra majd az útra.

-Persze, tökéletes! - Néztem én is rá, végig mértem őt. Túl szép lett volna, ha úgy alakultak volna a dolgok ahogy én elképzeltem.

-Arra gondoltam, hogy lemegyünk apáékhoz és akkor nem kell a szüleimnek kocsikázni hanem segítek én felhozni a cuccait. - Állt meg a piros lámpánál. - És akkor legalább azt is kipipálhatjuk, hogy megismered az ősöket. - Mosolyogva nézett rám.

-Minden lányt beszoktál mutatni nekik? - Néztem rá egy pillanatra számon kérően.

-Nyilván nem. - Ráncolta össze szemöldökét. - Miért, esetleg nem szeretnéd megismerni a családomat?

-De, csak furcsállom, hogy barátokat is bemutatsz.. - Mondtam halkabban és a körmeim piszkáltam.

-Már értem a probléma forrását. - Nevetett fel. - Most azért durcizol mert azt mondtam jó barátok leszünk?

-Nem, nem.. - Motyogtam halkan, kicsit cikinek éreztem a helyzetet.

-Jaj, Nati.. - Tette kezét a combomra. - Te egyből összejössz bárkivel akivel megismerkedsz?

-Nyilván nem. - Sóhajtva néztem rá.

-Akkor meg? - Nevetett. - Hagyjuk kialakulni a dolgokat, nekem is bejössz nagyon elhiheted de még csak pár napja ismerjük egymást!

-Igazad van. - Néztem a szemébe, elnevettem magam ahogy ledudáltak minket.

-Ez már a második alkalom. - Nevetve indult el a gázra taposva. - Látod mit teszel velem? - Mosolyogva nézte az utat.

-Sajnálom, hogy megsértődtem. - Vallottam be halkan. - Igazad van, nem kéne elsietni semmit!

-Hajlamos vagyok elbaszni a dolgokat szóval most ezért is várnék ezzel az egésszel. - Nézett rám egy pillanatra majd vissza az útra.

-Oké, jól van! - Néztem én is az utat, így kicsit megkönnyebbültem, hogy megbeszéltük a dolgokat de nem vagyok teljesen nyugodt. - Kavarsz másokkal is? - Böktem ki magamból mire a kocsi egy kicsit rángatni kezdett ahogy nem jól váltott, gyorsan korrigált.

-Hát, nem mondanám kavarásnak.. - Parkolt le a háztömb előtt, nem nézett rám. - Tegnap a koncert után lefeküdtem egy csajjal de ezek nekem nem jelentenek semmit.. - Nézett rám lassan. - Nincsen jelentőségük..

-A te dolgod, csak szerettem volna tudni hogy állunk. - Néztem rá én is. - Mert akkor én is úgy állok a dolgokhoz. 

-Lefogsz feküdni másokkal? - Állkapcsa kissé megfeszült.

-Ha úgy alakul, akkor igen. - Vontam vállat. - Nincs ebben semmi majd nekem sem jelentenek semmit azok a pasik.. - Csatoltam ki a biztonsági övemet és kiszálltam, pár másodperc eltelt mire ő is kiszállt. 

ESÉLY ||T.Danny FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now